Mexx loopt als een schoothondje achter Martin aan terwijl Wanda oprecht advies gafquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx nu weer doorkleppen aan Martin wat Wanda heeft gezegd.
Het ging me er vooral om dat Marciano de Amerikaanse bokscoach acteertquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker leverstoot of op het borstbeen
Dan ga je ook wel neer
Op 1 of andere manier zie ik die zelf geen appeltaart bakkenquote:
Honnestieequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:37 schreef IkFok het volgende:
[..]
Die kan echt tegen niemand haar mond houden.
Hij heeft gewoon gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het ging me er vooral om dat Marciano de Amerikaanse bokscoach acteert
Nee hoor je kan ook gediskwalificeerd worden en dan dus verliezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk
Als je wilt winnen moet je iemand neerslaan
Jij bent van de what if scenario’squote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor je kan ook gediskwalificeerd worden en dan dus verliezen
Waar het hart vol van is….quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : wat was ik ook al weer aan het vertellen ... Kim .. ik weet het niet meer ...
Nou Mexx, het enige waar je het de godganse ochtend al over hebt is Martin......
What if Mexx should shut her mouthquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bent van de what if scenario’s
Babette heeft het opeens gedaan en KimK die Bep niet mag gaat er vrolijk in meequote:
Stemt gewoon tegen Jeff zoals zovelen die voor Ima stemmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
Ruben gaat voor de intentie van Ima![]()
![]()
De intentie van alles jatten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |