Wat haar kazerne zal zeggen als ze verliest vooralquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die wil niet afgaan tegen een bijbelmeisje![]()
Is denk ik ook bezig met wat men zal denken
Nee dank uquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:29 schreef Kakadylo het volgende:
Zou iemand alle tattoo's van Mexx eens kunnen opschrijven?
jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:29 schreef Kakadylo het volgende:
Stay badassquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:29 schreef Kakadylo het volgende:
Ik ben ook benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:31 schreef Kakadylo het volgende:
Zover was ik ook al. Vandaar de vraag.
Wat had je verwacht ? Ze is zelf enorm inhoudsloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:31 schreef Kakadylo het volgende:
Het zijn allemaal van die algemene woorden die niet eens betrekking hebben op haarzelf
Honesty zei Lion netquote:
Ja stoer zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:33 schreef Kakadylo het volgende:
Bij die van Martin zit wel een idee achter
En die van Marciano? Zit ook helemaal onder zag ik net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:33 schreef Kakadylo het volgende:
Bij die van Martin zit wel een idee achter
Met zulke teksten kom je er wel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
Marciano
Je moet gewoon winnen (tegen Kim D)
Je moet haar gewoon neerslaan
Je maakt je alleen druk om die act
Lekker leverstoot of op het borstbeenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met zulke teksten kom je er wel hoor
Neerslaan terwijl je op de navel ramt
Die kan echt tegen niemand haar mond houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx nu weer doorkleppen aan Martin wat Wanda heeft gezegd.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Badr Hari doet dat ook altijd op een wedstrijddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |