SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker boeie, veel zeggen Holland in het buitenland omdat ze anders niet weten waar Nederland ligtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang niet iedere Nederlander is een hollander.
Wel nee, Pays Bas kennen ze in Frankrijk echt wel.En Rotterdam weten de meeste mensen ook wel. Fransen ‘Dordrecht’ laten uitspreken levert de meest fantastische verhaspelingen op. En mijn moeder woont niet 100 km van Amsterdam maar prēs de la frontière d’Allemagne.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker boeie, veel zeggen Holland in het buitenland omdat ze anders niet weten waar Nederland ligtEn bij Holland verstaan veel weer Poland
En welke plaats? 'Just 100km from Amsterdam' is het makkelijkste
quote:Volgens de Russische president willen westerse leiders andere landen hun manier van leven opleggen. "Ze denken dat iedereen ondermaats is en dat alleen zij tot de elite behoren", zei hij. Westerse landen leggen volgens hem sancties op aan diegenen die niet doen wat ze willen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-64982098
Dit inderdaad, waarom zouden mensen in andere landen Leiden of Groningen niet kennen terwijl ik moeiteloos Rovaniemi, Inverness of Bari op een kaart kan aanwijzen zonder er ooit geweest te zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Wel nee, Pays Bas kennen ze in Frankrijk echt wel.En Rotterdam weten de meeste mensen ook wel. Fransen ‘Dordrecht’ laten uitspreken levert de meest fantastische verhaspelingen op. En mijn moeder woont niet 100 km van Amsterdam maar prēs de la frontière d’Allemagne.
Ga maar eens naar de VS en verbaas jezelfquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom zouden mensen in andere landen Leiden of Groningen niet kennen terwijl ik moeiteloos Rovaniemi, Inverness of Bari op een kaart kan aanwijzen zonder er ooit geweest te zijn.
De VS is inderdaad een ander verhaal, alhoewel de gemiddelde intelligentere Amerikaan echt the Netherlands ook wel kent.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga maar eens naar de VS en verbaas jezelf
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn topografische kennis van de kleinere landen in West Afrika nou ook niet bepaald je van het is hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit inderdaad, waarom zouden mensen in andere landen Leiden of Groningen niet kennen terwijl ik moeiteloos Rovaniemi, Inverness of Bari op een kaart kan aanwijzen zonder er ooit geweest te zijn.
We gaan een beetje offtopic maar okéquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De VS is inderdaad een ander verhaal, alhoewel de gemiddelde intelligentere Amerikaan echt the Netherlands ook wel kent.
Minimaal ¤5,-... Weet je hoeveel friet ik daar van kan kopen!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
Voor de eckte Frietisten onder ons, hier kun je die frietkraam sponseren die gratiz frietjes bakt voor hongerige Oekraïense magen:
https://steunactie.nl/act(...)en-in-oekraine/-8647
Er is natuurlijk wel een verschil tussen Nederland en een klein West Afrikaans land voor een Westerling. Als het goed is delen wij een cultureel referentiekader. Zo kan ik Coimbra niet op een kaart aanwijzen, maar weet wel dat het een Portugese klassieke studentenstad is, ik neem aan dat andere Europeanen bij het horen van de plaatsnaam Delft ook niet zullen kijken alsof ze water zien branden .quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat mijn topografische kennis van de kleinere landen in West Afrika nou ook niet bepaald je van het is hoor.
Twee patatje oorlog?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Minimaal ¤5,-... Weet je hoeveel friet ik daar van kan kopen!
En die frietboeren kopen er nog een doos frikandellen bij ook voor dat geld! Sponseren die hap!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt te werken, alleen in laatste uur al paar duizend euro.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:58 schreef xpompompomx het volgende:
Voor de eckte Frietisten onder ons, hier kun je die frietkraam sponseren die gratiz frietjes bakt voor hongerige Oekraïense magen:
https://steunactie.nl/act(...)en-in-oekraine/-8647
Nee, ik heb in het begin van de oorlog al zoveel gesponsord, daar hadden ze die frietkeet een week op kunnen laten draaienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En die frietboeren kopen er nog een doos frikandellen bij ook voor dat geld! Sponseren die hap!![]()
Ik zal wel ¤20 overmaken om voor jou en andere vrekken te betalenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef Neezoistniet het volgende:
Nog nooit iets gedoneerd maar nu wel.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zal wel ¤20 overmaken om voor jou en andere vrekken te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |