Ah ja context. Welke dan precies?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:52 schreef Belugastroop het volgende:
Je moet ook iets meer horen van dat interview met alex jones voor context. Nu wordt enkelt herhaald dat Ye Hitler aanbidt. Maar ik hoop dat die clowns en hun woke geestedkindjes elkaar naar de tering cancelen. Het lost zichzelf deels op.
Ik snap van huis uit al niet dat een sportmerk zijn naam wil verbinden aan een rapper.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:13 schreef TukkerJan het volgende:
Ik zou nooit een broek van deze mafklapper willen
Kanye is imho nog wel een begenadigd artiest dus dat is niet zo vreemd, maar die Kardashian's? Echt hoezo zijn zij bekendquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:05 schreef crystal_meth het volgende:
Kanye West en de Kardashians, personen waar ik niets mee heb, waarover ik niets wil weten, maar wiens namen ik de laatste jaren overal tegenkom.
Groeiquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik snap van huis uit al niet dat een sportmerk zijn naam wil verbinden aan een rapper.
kontquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kanye is imho nog wel een begenadigd artiest dus dat is niet zo vreemd, maar die Kardashian's? Echt hoezo zijn zij bekend![]()
Nee dat is het antwoord. Het doet ook dienst als bijzet tafeltje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:03 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dan blijft mijn vraag open staan
gelekt sexfilmpjequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kanye is imho nog wel een begenadigd artiest dus dat is niet zo vreemd, maar die Kardashian's? Echt hoezo zijn zij bekend![]()
Meest bizarre kont ooit, het lijkt net een veel te hard opgeblazen strandbal.quote:
Als ze wat ouder is (of nu al) wordt dat echt een maanlandschap. Tenzij ze spul erin blijft spuiten natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meest bizarre kont ooit, het lijkt net een veel te hard opgeblazen strandbal.
Waarom ze bekend zijn is me een raadsel, ik ga er alvast niet naar op zoek, maar in bvb Have I Got News For You op BBC zijn ze zo vaak ter sprake gekomen zijn dat ik inmiddels weet dat er vier zussen zijn, Kim, Kloé(?) en nog 2 K's, dat Kim een dik kont heeft, een sex tape maakte, ooit (in Parijs?) beroofd werd, dat hun vader advocaat was en OJ Simpson verdedigde, ook al was het slachtoffer de beste vriendin van hun moeder...quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:00 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:47 schreef corehype het volgende:
Na balenciaga denk ik dat ieder schoenmerk die niet met Kanye wilt werken wordt gerund door joodse pedofielen
Want Ye
Ja en vervolgens heeft hij er veel schade door omdat een belangrijke sponsor afhaakt. Heel slim inderdaard.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Alarmonoff het volgende:
Hij trollt tegen de grens aan om de antisemitisme reflex uit te lokken, omdat de media altijd alles te serieus neemt en uitvergroot.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nee dat is het antwoord. Het doet ook dienst als bijzet tafeltje.
Dat is dus schijnbaar zijn beveiligingsteam waar hij het drinken naar toe gooit. Verklaard ook meteen waarom die gast zo tam reageert op die incel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Ye zijn campagne team in een voedselgevecht in een fastfood keten.
"tegen de grens aan"quote:Op zaterdag 3 december 2022 18:34 schreef Alarmonoff het volgende:
Hij trollt tegen de grens aan om de antisemitisme reflex uit te lokken, omdat de media altijd alles te serieus neemt en uitvergroot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |