Leuk! Het is inderdaad een prachtige tuin en een heel mooi park. Zeker een bezoekje waard.quote:Op maandag 14 november 2022 20:52 schreef maily het volgende:
Bij binnenstebuiten: Kleurrijke stadshof in Utrecht, ontworpen door Piet Oudolf
Filmpje in de link, onderstaand een niet klikbare luchtfoto van de stadshof:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het de Clematis Cirrhosa Purpurascens 'Freckles'quote:Op woensdag 30 november 2022 14:03 schreef Claudia_x het volgende:
@:yinu, mooi hoor, je clematis! Welke is het?
Het is een levend schilderij! De zon breekt door en dan ziet het er alweer anders uit:quote:Op vrijdag 9 december 2022 09:39 schreef yinu het volgende:
Wauw, @:Claudia_x - echt prachtig. Hier in de stad is het niet zo koud geweest. En sowieso is de achtergrond bij jou zoveel mooier
Ha! Voor foto's moet ik naar buiten, de kou in. Ik kijk wel uitquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd al op. Wie heeft er nog meer foto's?
Hier is het ook een stuk mistroostiger dan bij Claudia...quote:Op vrijdag 9 december 2022 11:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ha! Voor foto's moet ik naar buiten, de kou in. Ik kijk wel uit![]()
Bovendien was het hier denk ik minder koud, mijn siergras is volgens mij niet eens bevroren.
Ik kon het vandaag ook niet laten om toch wat foto'tjes te maken.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik houd al op. Wie heeft er nog meer foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |