quote:Rioolratten ontmaskert is een nieuw project van Forum voor democratie waar ze journalisten die desinformatie verspreiden confronteren met hun eigen gedrag.
Mevrouw Merel van Ek was als eerste aan de beurt vanwege het goedpraten van de uitspraak van Derksen die opriep tot het liquideren van Thierry Baudet.
In het filmpje confronteert van Meijeren met een camera Merel van Ek over de het feit dat ze heeft gezegd dat liquideren een figuurlijke betekenis heeft. Vervolgens komt van Ek met een slap excuus dat ze eigenlijk elimineren bedoelt en dat ze zich heeft vergist.
Het zou kunnen inderdaad dat ze zich heeft vergist, ze is tenslotte ook maar een mens.
Maar wat mij wel echt verbaasde is het feit dat ze het gewoon weigert te rectificeren.
Vervolgens zie je de politici en journalisten de rijen sluiten en krijgt mevrouw van Ek enorm veel steun ondanks het feit dat ze aantoonbaar heeft gelogen en het weigert recht te zetten.
Dit is dus hetzelfde clubje journalisten en politici die constant zitten te jammeren over desinformatie en dat er integriteit moet zijn in de journalistiek. (Alleen als het in hun eigen straatje past natuurlijk).
Jou lukt dat nog niet helemaal geloof ik?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die enge kliek compleet doodzwijgen lijkt mij inderdaad verreweg de beste optie.
Nee hoor, dat was hij niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:00 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Over complotten gesproken JFK was een complottheorist.
Je bent wel erg naief als je denkt dat er nog meer afleveringen komen. De man was op zijn pikje getrapt en komt hier even gelijk halen. Daar is het hem om te doen. Als journalisten andere partijen onheus bejegenen zal Gideon dat een rotzorg zijn. Dit filmpje ging enkel en alleen om hemzelf en zijn ego..quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Evenals de coördinatie vanuit de politiek. Daarom ben ik ook erg benieuwd naar meer afleveringen van rioolratten ontmaskerd
Ik ben vooral bijzonder gefascineerd door figuren die maar achter die leugenachtige sekte aan blijven lopen. Een beetje een rattenvanger van Hamelen-gevoel krijg ik erbij.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Jou lukt dat nog niet helemaal geloof ik?
Je legt een hoop woorden in mn mond.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was hij niet.
Dat je een bij elkaar geflanst, contextloos filmpje hebt bekeken over een speech waarin deze grootheid sprak over een 'secret society' doet daar verder niets aan af, het bevestigt vooral hoe snel complotdenkers tevreden zijn. Kennedy sprak - in public, ook nog - over de euvelen van de Sovjet-Unie en diens smerige praktijken om burgers te onderdrukken, hetgeen automatisch leidt tot een samenleving van wantrouwen en paranoia, niet over vrijmetselaars, WEF (dat zou knap zijn), Illuminatie of welke groep jij en je makkers nu weer willen beschuldigen van alle leed in het universum.
https://www.jfklibrary.or(...)association-19610427
Probeer het nog eens.
(En nogmaals dank voor het aantonen hoe 'kritisch' mensen als jij zijn).
Omdat ik types als jij al langer ken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Je legt een hoop woorden in mn mond.
Bedoel je de NPO?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben vooral bijzonder gefascineerd door figuren die maar achter die leugenachtige sekte aan blijven lopen. Een beetje een rattenvanger van Hamelen-gevoel krijg ik erbij.
Dat is geen onderdeel van het takenpakket van een Kamerlid. Dan doe je melding bij de tuchtraad en niet mensen welkom heten bij een nieuwe aflevering van Gideon in het Riool.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:38 schreef Chivaz het volgende: [..] Nee, het gaat om het aantonen dat journalisten onverantwoord hun beroep uitoefenen.
Politiek nieuwe stijl, ik vind het prima dat men niet de reguliere wegen bewandeld. Je hebt als FvD nu eenmaal te maken met een ongelijk speelveld.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is geen onderdeel van het takenpakket van een Kamerlid. Dan doe je melding bij de tuchtraad en niet mensen welkom heten bij een nieuwe aflevering van Gideon in het Riool.
Nee, dat is een stijl die al helaas al heel lang bestaat.quote:
Precies hetzelfde speelveld als alle andere partijen, maar fvd kiest voor de vorm met antisemitische bijeenkomsten en een eigen sturmabteilung die op elk gewenst moment het vuile werk opknapt. En zich scheel doneert, want ze worden financieel misbruikt door onze Tjer.quote:ik vind het prima dat men niet de reguliere wegen bewandeld. Je hebt als FvD nu eenmaal te maken met een ongelijk speelveld.
Ach mij kost het geen rooie cent, ik heb er zelfs niet eens op gestemd en toch vind ik dat ze goed werk leveren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, dat is een stijl die al helaas al heel lang bestaat.
[..]
Precies hetzelfde speelveld als alle andere partijen, maar fvd kiest voor de vorm met antisemitische bijeenkomsten en een eigen sturmabteilung die op elk gewenst moment het vuile werk opknapt. En zich scheel doneert, want ze worden financieel misbruikt door onze Tjer.
Ik hoop wel op nieuwe aflevering, ik ben super benieuwd over welke grove misstand de volgende aflevering dan zal gaan. Hopelijk net zo spectaculair als deze aflevering. Ik bedoel, waar gaat het heen met onze samenleving, wat moet er worden van de vrijheid van meningsuiting, wie kan er ooit nog de Nederlandse pers vertrouwen, als blijkt dat een journalist niet eens precies weet wat volgens Van Dale de betekenis van een bepaald woord is? Als je daar geen ophef over maakt, waarover in hemelsnaam dan nog wel?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:08 schreef Kerel1973 het volgende:
Je bent wel erg naief als je denkt dat er nog meer afleveringen komen. De man was op zijn pikje getrapt en komt hier even gelijk halen. Daar is het hem om te doen. Als journalisten andere partijen onheus bejegenen zal Gideon dat een rotzorg zijn. Dit filmpje ging enkel en alleen om hemzelf en zijn ego..
En als het trucje is uitgewerkt? Dat van Meijeren niet meer bij de journalisten kan komen en Baudet gewoon kan gaan zitten nadat ie weer iets achterlijks roept is het weer klaar. Baudet bedankt iedereen voor het mooie appartement en de stemmen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ach mij kost het geen rooie cent, ik heb er zelfs niet eens op gestemd en toch vind ik dat ze goed werk leveren.
Ik zal komende verkiezingen zeker op ze stemmen puur om het feit dat ze het bloed bij die gevaarlijke ideologen in de 2e kamer onder de nagels vandaan halen.
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad, dat is het belangrijkste voor mij. Als ze het voor elkaar weten te krijgen dat er bindende referenda komen over elk onderwerp is dat een geweldige bonus. Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen hoeven we geen meer inspraak te verwachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als het trucje is uitgewerkt? Dat van Meijeren niet meer bij de journalisten kan komen en Baudet gewoon kan gaan zitten nadat ie weer iets achterlijks roept is het weer klaar. Baudet bedankt iedereen voor het mooie appartement en de stemmen.
Dus de troepen van Poetin schieten MH17 uit de lucht, Baudet noemt hem daarna een ongelofelijk sterke leider en een voorbeeld. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik gok dat jouw kleine zusje niet in dat toestel zat. Met je lolletje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad
Ik wilde even serieus reageren. .quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik hoop wel op nieuwe aflevering, ik ben super benieuwd over welke grove misstand de volgende aflevering dan zal gaan. Hopelijk net zo spectaculair als deze aflevering. Ik bedoel, waar gaat het heen met onze samenleving, wat moet er worden van de vrijheid van meningsuiting, wie kan er ooit nog de Nederlandse pers vertrouwen, als blijkt dat een journalist niet eens precies weet wat volgens Van Dale de betekenis van een bepaald woord is? Als je daar geen ophef over maakt, waarover in hemelsnaam dan nog wel?
Ik denk dat de volgende aflevering zal gaan over een journalist die in een artikel over Baudet een verkeerd geboortejaar heeft vermeld. Of gezegd heeft dat-ie in een Saab rijdt, terwijl iedereen weet dat het een Jaguar is. Nepnieuws, leugens, propaganda van het kartel!
Over welke gevaarlijke ideologie heb je het? Aangezien je zelf de meest gevaarlijke ideologie lijkt te steunen met je FVD fascinatie/fascistinazie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn lolletje toch gehad, dat is het belangrijkste voor mij. Als ze het voor elkaar weten te krijgen dat er bindende referenda komen over elk onderwerp is dat een geweldige bonus. Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen hoeven we geen meer inspraak te verwachten.
Als dat niet kan dan ben ik allang tevreden met een partij die heel hard tegen heilige huisjes aanschopt. En als Baudet daar een mooi appartement aan overhoud en een berg geld Dan is hem dat gegund.
En hiermee laat je zien dat je werkelijk geen enkel besef hebt van de politieke realiteit in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:02 schreef Chivaz het volgende:
Maar gezien het feit dat we worden geregeerd door gevaarlijke ideologen
Heeft Baudet dat vliegtuig neergeschoten? We kunnen het overigens ook omdraaien. Obama is verantwoordelijk voor duizenden drone strikes waar ook kinderen zijn omgekomen. Als je Obama nu een prima president vind ben je dan ook fout?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus de troepen van Poetin schieten MH17 uit de lucht, Baudet noemt hem daarna een ongelofelijk sterke leider en een voorbeeld. Om maar een voorbeeld te noemen. Ik gok dat jouw kleine zusje niet in dat toestel zat. Met je lolletje.
De antidemocratische Nederland laatst ideologie waar klimaat, internationalisme en megalomaan denken op de eerste plaats staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:14 schreef Kerel1973 het volgende:
[..]
Ik wilde even serieus reageren. .
[..]
Over welke gevaarlijke ideologie heb je het? Aangezien je zelf de meest gevaarlijke ideologie lijkt te steunen met je FVD fascinatie/fascistinazie.
De politieke realiteit is Nederland en Nederlanders op de laatste plaats. Je moet zelf wel zo’n gevaarlijke ideoloog zijn om te denken dat deze malloten in het belang van Nederland handelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En hiermee laat je zien dat je werkelijk geen enkel besef hebt van de politieke realiteit in Nederland.
Staat er niet. Je stemt op een bewonderaar van Poetin die na de misdaad van MH17 de leider van de daders bewondert. Voor de lol.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heeft Baudet dat vliegtuig neergeschoten?
Als Obama ooit verkiesbaar wordt in de tweede kamer is dit een argument. Nu is het een oud-president waar je in Nederland niet op kunt stemmen voor een plek in het parlement. Bij de kern blijven.quote:We kunnen het overigens ook omdraaien. Obama is verantwoordelijk voor duizenden drone strikes waar ook kinderen zijn omgekomen. Als je Obama nu een prima president vind ben je dan ook fout?
Begin maar eens met uitleggen over welke ideologie je het hebt voordat je met de doelpalen aan de wandel gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De politieke realiteit is Nederland en Nederlanders op de laatste plaats. Je moet zelf wel zo’n gevaarlijke ideoloog zijn om te denken dat deze malloten in het belang van Nederland handelen.
Hoorde je van der Wal laatst niet jammeren dat haar handen gebonden zijn want het reduceren van stikstof moet van Brussel?
Waarom kiezen voor Brussel en niet voor voedselzekerheid, hoe word Nederland daar nu beter van? Zomaar een klein voorbeeldje van Nederland laatst beleid.
Je snapt het nog steeds niet hè, ik geef geen moer om wat Baudet heeft gezegd over Putin. Het doet mij niets en ik vind het totaal niet relevant voor de situatie in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Staat er niet. Je stemt op een bewonderaar van Poetin die na de misdaad van MH17 de leider van de daders bewondert. Voor de lol.
[..]
Als Obama ooit verkiesbaar wordt in de tweede kamer is dit een argument. Nu is het een oud-president waar je in Nederland niet op kunt stemmen voor een plek in er parlement. Bij de kern blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |