Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat geen harry snotter dier?
Een bal van 40 kg even in je nek opvangenquote:
Ik kijk even niet maar spelen ze een beetje ok?quote:
Ik zie net Alvarez 3 man op de vierkante meter uitspelen als laatste man zo ongeveerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kijk even niet maar spelen ze een beetje ok?
jammerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:38 schreef mario390 het volgende:
bayern al 2:0
diletta gaat niet naakt lopen![]()
En bijna weer ...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Al heeft Liverpool Salah,
en die kan wel scoren
Ik was net te laat ... maar Barca weer helemaal over de rooie natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:46 schreef mario390 het volgende:
nog weiniger kans nu vor
barcelona, ook penalty niet
gegeven
Barca ligt er toch al uitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:46 schreef mario390 het volgende:
nog weiniger kans nu vor
barcelona, ook penalty niet
gegeven
Mjah, ze scoren niet en dan zie je het gebeuren ......quote:
dat was in de laatste minuut blijkbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:58 schreef mario390 het volgende:
geen idee wanneer ze de penalty kregen
om dat het en fout van de schiri was
Hier kan het zomaar ook nog echt vervelend worden, dat Liverpool er nog 3 of 4 inschiet.quote:
Slechtste prestaties sinds jarenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan het zomaar ook nog echt vervelend worden, dat Liverpool er nog 3 of 4 inschiet.
Oh, daar is de 0-3 al
EL moet nu gaan lukken. Maar als je ziet wie daar inzitten wordt dat ook moeilijkquote:
Ik kijk de switch daar komt ie wat later ....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier kan het zomaar ook nog echt vervelend worden, dat Liverpool er nog 3 of 4 inschiet.
Oh, daar is de 0-3 al
Ja maar van Barcelona zouden we toch wel winnen ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
EL moet nu gaan lukken. Maar als je ziet wie daar inzitten wordt dat ook moeilijk
Neuh, zie het niet gebeuren eigenlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar van Barcelona zouden we toch wel winnen ?
Het is meer het hoe wat me steeds meer gaat tegenstaan. De hulpeloosheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:21 schreef chufi het volgende:
Het was toch al haast onmogelijk ...
Wie willen we nu als trainer?
Heb nog niet echt gegeten, nu wil ik ditquote:
Eigen schuld, dikke bultquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb nog niet echt gegeten, nu wil ik dit
Nou ja, dan nog maar een reep Ritter Sportquote:
Die gaan we kweken en bij Deisyy uitzettenquote:
quote:
Waarom koop je chocolade als je af wil vallen?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dan nog maar een reep Ritter Sport
Heb ook echt niets in huis, geen yoghurt/skyr, geen brood, geen crackers, ...... etc
Ja wil ik!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan we kweken en bij Deisyy uitzetten
sport chocola... dan is het goedquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom koop je chocolade als je af wil vallen?
Beter met mes en vork anders floept de hamburger ertussenuitquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die happen nooit lekker weg zonder vet te knoeien
dan kun jet het beter gelijk op een andere manier serverenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter met mes en vork anders floept de hamburger ertussenuit
Was overmacht ditquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom koop je chocolade als je af wil vallen?
Ja maar dan ziet het er niet uit als een broodje hamburgerquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
dan kun jet het beter gelijk op een andere manier serveren
Ja echtquote:
Waar zit de overmacht dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja echt
De broek die ik kocht was wel een maat kleiner dan degene die ik aanhad
Ja dat is overmachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moest wachten op een station
spannende laatste minuten her en derquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:56 schreef mario390 het volgende:
oh mann de gevt de tottenhamtor niet
daar will ik nu niet schiri zijn
Dat kan ze dus wel eens punten gaan kostenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:21 schreef mario390 het volgende:
de fans van tottenham gaan de schiri
slagen
Stomme kutbrittenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:21 schreef mario390 het volgende:
de fans van tottenham gaan de schiri
slagen
En nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:33 schreef engine het volgende:
Ik had twee croissants gekocht voor het ontbijt
Geen ontbijtquote:
Ja dat het Pech voor Tottenhamquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:26 schreef mario390 het volgende:
is niet gebeurd maar hij nehmt en goal
in de 97te terug
Je kan natuurlijk morgen weer iets anders lekkers halen voor je ontbijtquote:
Op = op.quote:
Dat is nog wel een ideequote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk morgen weer iets anders lekkers halen voor je ontbijt
Het is al op.quote:
He!! Wat doe je met mijn plaatjequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb je dienstag niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Leuke oorbelquote:
quote:
Ik ben klaar nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft ruzie met irritante mootie
hier ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor mij geen piercings of tattoo's
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
je heeft ruzie met irritante mootie
quote:
sssst mario ze leest hier meequote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:25 schreef mario390 het volgende:
als alle mooties zo irritant würden zijn
Wilde ik net posten.quote:
denk dat we hetzelfde denken ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
Beter ga ik even op mijn handen zitten.
Komt bekend voor , maar kom niet op de naamquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:36 schreef mario390 het volgende:
deze kennen we tochen hij heeft tiet
[ afbeelding ]
leuk spelletje tochquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:41 schreef mario390 het volgende:
wat heeft deze en plezier![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:41 schreef mario390 het volgende:
wat heeft deze en plezier![]()
[ afbeelding ]
Wel een mooie dochter.quote:
Ik wist het.quote:
Mario weet weer meer dan ik?quote:
Camera geilquote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
an het eind ligt zij daar zo
als dood,hoopelijk niet?
Met PSY bedoel je?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 00:57 schreef mario390 het volgende:
swag? je herinner je an dat ongeluk?
Ok... Dan hoop ik voor haar en jou dat het niets ernstigs isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je hoe schlimme korts mijn mutti al 10
dagen heeft ? zij gaat morgen en test doen
Ja maar was ze toen erg ziek ? Of viel het mee... want daar gaat het omquote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:11 schreef mario390 het volgende:
bij 3 keer impfung had zij trotzdem
en keer corona
Nee maar dat verschilt per persoon .. als je eventueel toch ziek wordt is het minder erg en gevaarlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2022 01:16 schreef mario390 het volgende:
ik was meestal daar waar voll was maar bij
me wirken de 3 impfungen maar zo als het
moet, had geen covid
GOedemorgen, nee al lang wakker. Zat om 6 uur aan de koffiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
Iedereen ligt nog te tukken
[ afbeelding ]
Ah u zit vanavond gesloopt op de bank?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
GOedemorgen, nee al lang wakker. Zat om 6 uur aan de koffie
Huis even 'kleinzoonproof' maken.
Die komt vandaag spelen en slapen.
Ze gaan met de oudste een dag/avond walibi fright night....
Define 'hier' ?quote:
Jullie zijn allebei niet hier. Er klopt helemaal niks vanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Define 'hier' ?
Want jouw hier is duidelijk niet mijn hier
Wil je zeggen dat hier relatief isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei niet hier. Er klopt helemaal niks van
Echt?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen zit op de FP om de diepere betekenis van de bijdrage van Paul te doorgronden
Nou ja, relatief… Dat hangt er vanaf…quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat hier relatief is
Ja, dat helpt niet hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nou ja, relatief… Dat hangt er vanaf…
Neinquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen zit op de FP om de diepere betekenis van de bijdrage van Paul te doorgronden
Nu alquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah u zit vanavond gesloopt op de bank?
Ook Nijnquote:
Normaal 1 grote puinzooi. Uur bezig geweest om een grote houten treinbaan te bouwen.na 15 minuten: oma, Lorenzo opruimen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:21 schreef Chanel5 het volgende:
Goedemorgen![]()
hier de boel ook even kleindochter(s) proef gemaakt.
Lol.quote:
De laatste loodjesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef Prisha het volgende:
Toch nog een container van 6 kuub besteld. Die zit alweer aardig vol. Twee grote kasten en een bankstel zit er oa in.
Met de vissen is het gelukt, zondag komen mensen ze vangen en meenemen. Ik denk dat het een heel goed nieuw adres wordt voor de visjes.
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is mijn grote tuintafel en parasol. Die passen niet (meer) in de container. Ja die tafel wel als ik hem uit elkaar kan slaan (oude teak hout) maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zucht.
Ben er bijna.
Jammer dat het niet werkte voor de onderdelen, maar dan moet het wel erg aangebakken zijn geweest ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef Prisha het volgende:
tja en @:Deisyy en @:Soury die oven viel toch tegen.
Eigenlijk was het niet de oven die super vies was, maar bakplaat en roosterplaat.
Zelfs met dat trucje groenezeep/ammonia werden die niet schoon. Ik heb de bakplaat maar weggeflikkerd in de container. En die roosterplaat heb ik goed mogelijk af zitten krabben en schuren.
Grrrrr. Gedoe!
Same here. Alleen die groene zeep/ammonia truc niet geprobeerdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:18 schreef Prisha het volgende:
tja en @:Deisyy en @:Soury die oven viel toch tegen.
Eigenlijk was het niet de oven die super vies was, maar bakplaat en roosterplaat.
Zelfs met dat trucje groenezeep/ammonia werden die niet schoon. Ik heb de bakplaat maar weggeflikkerd in de container. En die roosterplaat heb ik goed mogelijk af zitten krabben en schuren.
Grrrrr. Gedoe!
Ik heb eigenlijk altijd zo'n bakmatje op de bakplaat en als ik er dan iets op bak gaat er nog eens ovenpapier op, dat scheelt schrobdramaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here. Alleen die groene zeep/ammonia truc niet geprobeerd
Bakplaat schoonkrijgen is gewoon een drama , bij mij iig wel
Daar had mijn moeder het ook overquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd zo'n bakmatje op de bakplaat en als ik er dan iets op bak gaat er nog eens ovenpapier op, dat scheelt schrobdrama
Fijn dat je een goed adres voor de vissen hebt gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef Prisha het volgende:
Toch nog een container van 6 kuub besteld. Die zit alweer aardig vol. Twee grote kasten en een bankstel zit er oa in.
Met de vissen is het gelukt, zondag komen mensen ze vangen en meenemen. Ik denk dat het een heel goed nieuw adres wordt voor de visjes.
Het enige wat ik niet voor elkaar krijg is mijn grote tuintafel en parasol. Die passen niet (meer) in de container. Ja die tafel wel als ik hem uit elkaar kan slaan (oude teak hout) maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zucht.
Ben er bijna.
Ik vind het heel fijn, volgens mij hebben ze e bij Action ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar had mijn moeder het ook over![]()
Ik gebruik een klein oventje nu, mijn echte oven gebruik ik voorlopig niet want redelijk nieuw![]()
Binnenkort maar eens kijken naar een bakmat
Nee, maar sowieso maak ik minder gebruik van een gasfornuis/oven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heel fijn, volgens mij hebben ze e bij Action ook.
Dus over een paar jaar is je oven nog steeds zo goed als nieuw omdat je het zonde vindt om te gebruiken
Ja dat vertelde je eerder inderdaad alquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee, maar sowieso maak ik minder gebruik van een gasfornuis/oven.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vertelde je eerder inderdaad al
Nee die container is grof vuil. Ik heb helaas geen sterke buurmanquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De laatste loodjes![]()
Zaterdag is toch de verhuizing Prish, gaat de container de opslag in? Is er geen sterke buurman die even een paar flinke klappen kan geven?
Alleen als die nieuwe bewoners een bakplaat missen, anders zeg ik niks.....quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat het niet werkte voor de onderdelen, maar dan moet het wel erg aangebakken zijn geweest ook![]()
Ze kunnen die onderdelen altijd nog los bestellen.
Echt vreselijk!! Arghh. Gedoe.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here. Alleen die groene zeep/ammonia truc niet geprobeerd
Bakplaat schoonkrijgen is gewoon een drama , bij mij iig wel
Ja heel blij mee. Zondag komen ze ze vangen. Ik zei al dat ik dat waarschijnlijk niet aan kon zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fijn dat je een goed adres voor de vissen hebt gevonden.
Succes met de laatste loodjes
Sterkte en succes nog de komende tijdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:16 schreef Prisha het volgende:
Ben er bijna.
thanks!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sterkte en succes nog de komende tijd
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
thanks!
Hey..jou heb ik een lange tijd niet "gezien"
Ja LOLquote:
Je bent wel een debiel wil je dit soort acties uithalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:32 schreef chufi het volgende:
Welk beroemd werk is next ?
https://www.nu.nl/enterta(...)niet-beschadigd.html
Toch nog zoveel om weg te gooienquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee die container is grof vuil. Ik heb helaas geen sterke buurman
Achquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch .. wat een gezeik daar toch altijd..
Je hebt gelijk, er heeft nooit een bakplaat bij gezetenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef Prisha het volgende:
Alleen als die nieuwe bewoners een bakplaat missen, anders zeg ik niks.....
En ja het was vreselijk. Maar goed. Ik ben niet van het direct schoonmaken als ik de oven gebruikt heb.
Misschien vanaf nu toch maar wel doen
Dat is goed nieuws. De beestjes zijn cool. Nu jij nog even doorzetten en relaxen in je nieuwe onderkomen snelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Zondag komen ze ze vangen. Ik zei al dat ik dat waarschijnlijk niet aan kon zien.
Hoop dat het met vervoer goed gaat ook.
Oh en ze komen niet op een menu he? Die zijn niet te hagelenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja heel blij mee. Zondag komen ze ze vangen. Ik zei al dat ik dat waarschijnlijk niet aan kon zien.
Dat is wel even spannend ja, ik kan me wel voorstellen dat je het niet wil zien, maar fijn dat je er een liefhebber voor hebt gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en ze komen niet op een menu he? Die zijn niet te hagelen
Oh ...quote:
Dat was best leuk voor de tsunamiquote:
Weet ik veel, ik kom er nooitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is er daarna een tsunami geweest dan?
Hahahaha,,,,,,,quote:
Ik heb gekookt, gevoerd. Badje geregeld. Opa zit met water te gooien. Ik opgeruimd, pyama op de verwarming en nu nog net tijd om een slokje te nemen. Vroeg naar bedquote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik nu beniewd na de huidige status.
Achter de bank verstopt
Denk je er vanaf te zijn krijg je kleinkinderenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, gevoerd. Badje geregeld. Opa zit met water te gooien. Ik opgeruimd, pyama op de verwarming en nu nog net tijd om een slokje te nemen. Vroeg naar bed
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je er vanaf te zijn krijg je kleinkinderen
Ja snap ik. Oma en Opa daar mag wat meerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Toch zijn die makkelijker...als je ze zat ben, stuur ik ze naar huis.
Dat schoot met dochterlief niet op.. en daar was ik alleen mee. Nu heb ik SF die meedoet. En ben geen 18 meer
Ik vind jou geen 6+7. Misschien vroegerquote:
dat geloof ik graagquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb gekookt, gevoerd. Badje geregeld. Opa zit met water te gooien. Ik opgeruimd, pyama op de verwarming en nu nog net tijd om een slokje te nemen. Vroeg naar bed
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je er vanaf te zijn krijg je kleinkinderen
11 zou ook nog kunnen..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind jou geen 6+7. Misschien vroeger![]()
Ik een soort 14 denk ik. Als dat verveling is.
11 heeft klappen gehad? Die zou ik gegeven kunnen hebben
Ik was en ben een introvert persoon. Geloof het of niet,quote:
Nou dan ben je interessantquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:00 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk 15
Op de lagere school (ja ja toen nog zo genoemd) wilden ze mijn tafel en de stoel aan de grond nagelen, incl. me
Geloof ik wel hoor. Op het internet zijn mensen toch vaak anders dan in realiteit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was en ben een introvert persoon. Geloof het of niet,
Zekersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof ik wel hoor. Op het internet zijn mensen toch vaak anders dan in realiteit.
Veuls te druk, concentratievermogen van een goudvis en alles leukvinden.quote:
Mjaaaa niet over nagedacht nog,quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Yepquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Meerdere opties kan ook idd...![]()
Miss
* Mrsloveable ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi dat er een medium is waar je wel gewoon jezelf kan zijn. Alhoewel je dat op meerdere manieren kan opvatten...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op Fok! denk ik ook nog best wel ja..
Kortom jij was er uit gestuurdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
Ik zat nog een rij verder naar achteren , daarom zit ik er niet bij
Ik werd er wel uit gestuurdquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit maar ik kom uit een generatie met 30+ in de klas ...
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht met jouw staat van bans hier
Canesten?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:35 schreef mario390 het volgende:
nu heb ik erst gezien dat ik in de apotheke
vor moetti vaginaltabletten gekopt heb
Combi van 14 en 11 denk ikquote:
Dat of een lege plek vanwege afwezigheidquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het wel eens eerder gehaald?
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij zat de schimmel van de week gewoon aan de muurquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
schimmelinfectie hebben vrouwen soms last van
Dat is niet goed...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bij mij zat de schimmel van de week gewoon aan de muur
Last van gehad zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
Bij mij zat de schimmel van de week gewoon door het eten.
Het is ook weggehaaldquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
PSVquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Genoeg info nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
Arsenalllll![]()
Ja kan echt hardnekkig zijn. Maar is gelukkig opgelost nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Beter. Dat verspreid zich anders alleen maar...
Was je weer aan het beffen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor een vuile bom?
du elch neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je je weer terug laten ombouwen?
Wat was hij eerst danquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Heb je je weer terug laten ombouwen?
Waarom niet? Even wassen en het is weer goed toch?quote:
Nee. Eerst carrière makenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie al klaar voor een vuile bom?
Laat maar vallen dan, het komt er toch wel vanquote:
Hoi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |