Offtopicquote:
quote:Glennis Grace hoopt op eigen docu: 'Ben al vijf jaar aan het documenteren'
Glennis Grace lijkt haar leven allesbehalve op de rit te hebben. De zangeres staat nog altijd vol in de aandacht vanwege de Jumbo-mishandelingszaak, maar wat haar carrière betreft is het bijzonder stil. Toch heeft Glennis nog altijd geloof in een glansrijke toekomst en zou ze maar wat graag een documentaire over haar eigen leven willen maken.
Het juicekanaal Reality FBI liet dit weekend screenshots zien van een ruzie tussen Glennis en een van haar volgers. Hoewel niet duidelijk is waar het gesprek over gaat, is uit de conversatie wel op te maken dat deze volger flink wat kritiek op de zangeres heeft. Als Glennis eenmaal doorheeft dat het gesprek tussen hen met het juicekanaal wordt gedeeld, reageert Glennis wederom: ,,Gaat lekker hè? Even screenshots maken. Komt in mijn docu. Thank you."
Hoewel ze hiermee insinueert dat er al sprake is van een docu, blijkt dat nog zeker niet het geval. Aan Shownieuws bevestigt de zangeres wel een documentaire te willen maken. ,,Ik ben al vijf jaar aan het documenteren", verklapt ze. ,,We willen gewoon heel veel verzamelen voor het geval dat het wel gaat gebeuren." Toch realiseert Glennis zich wel dat een eventuele docu er voorlopig nog niet in zit. ,,Aan de ene kant wil ik het al heel lang, maar dat gaat nu nog niet zijn in ieder geval..."
Dat ze al vijf jaar materiaal aan het verzamelen is, is opmerkelijk. In 2018 verscheen er al een documentaire van de hand van Nada van Nie over de zangeres. Voor Glennis Grace: Het meisje uit de Jordaan werd de zangeres een jaar gevolgd tijdens haar reis naar Amerika waar ze het schopte tot de finale van America's Got Talent. Het lijkt er dan ook op dat Glennis destijds de smaak te pakken heeft gekregen en het stokje heeft overgenomen van de documentairemaakster die haar eerder volgde om nu zelf haar leven vast te leggen.
Ik las "dementeren"quote:Op maandag 7 november 2022 08:46 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aan-het-documenteren
[..]
Nou, inderdaad. Net als je denkt dat ze zichzelf niet nóg onsympathieker weet te maken.quote:
Ah welnee, niemand denkt bij Edsiel aan Glennis. Ja, de gemiste optredens wellicht, maar verder toch niet.quote:Medeleven
Marc-Marie Huijbregts sprak in de zomer overigens nog zijn sympathie uit voor Edsilia. Hij vond het vervelend voor haar dat er zo'n associatie met Glennis aan haar kleefde.
Zoveel vragen. Ze verzamelt dus "voor het geval dat" er ooit een docu komt? Hoe lang gaat ze nog materiaal verzamelen en wie is de "we", filmt haar zoon? Is er ook gefilmd in Ter Apel etc etcquote:,,Ik ben al vijf jaar aan het documenteren", verklapt ze. ,,We willen gewoon heel veel verzamelen voor het geval dat het wel gaat gebeuren." Toch realiseert Glennis zich wel dat een eventuele docu er voorlopig nog niet in zit. ,,Aan de ene kant wil ik het al heel lang, maar dat gaat nu nog niet zijn in ieder geval..."
Ik denk dat je je daarin vergist. Zo bekend is ze niet buiten dat zangroepje om. Ik denk echt dat voor heel veel mensen het eerste waar ze aan denken "Glennis Grace" is als ze haar naam horen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah welnee, niemand denkt bij Edsiel aan Glennis. Ja, de gemiste optredens wellicht, maar verder toch niet.
Alleen bij Glennis denk ik aan Glennis.![]()
Zoals ik bij Louis van Gaal ook alleen aan Louis van Gaal denk. Solo ego's.
tjakkaaaaa battaaaaaquote:Op maandag 7 november 2022 13:41 schreef quirina het volgende:
Oa dat ze slecht behandeld is door de politie Amsterdam. Anthony werd apart afgevoerd ivm leeftijd en privacy en Glennis kreeg geen enkele bescherming.
https://www.rtlboulevard.(...)deling-politiebureau
O dat scheeltquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:39 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat is behandeld in de rechtzaak hè, dat de advocaten daarom hadden verzocht, niet Glennis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |