Wat een rare ideeën hebben veel users hier toch bij een functioneringsgesprek. Wat is er mis met wat feedback?quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:48 schreef klipper het volgende:
Alle beroepsgroepen kampen met personeelstekorten, wat nou functioneringsgesprek.
De tijd van er zijn 10 anderen voor je is voorbij.
Nu zijn er 10 andere werkgevers voor je.
Op zich niets, maar de vraag is wel of je daar een functioneringsgesprek voor nodig hebt. Het kan, maar gezien de reacties en ervaringen lijkt het me wel een gegeven dat een functioneringsgesprek toch op veel plaatsen op oneigenlijke gronden wordt ingezet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat een rare ideeën hebben veel users hier toch bij een functioneringsgesprek. Wat is er mis met wat feedback?
Een functioneringsgesprek is over het algemeen alleen maar een manier om de arbeidertjes in het gareel te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:18 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat een rare ideeën hebben veel users hier toch bij een functioneringsgesprek. Wat is er mis met wat feedback?
Dan is het functioneringsgesprek niet het probleem.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich niets, maar de vraag is wel of je daar een functioneringsgesprek voor nodig hebt. Het kan, maar gezien de reacties en ervaringen lijkt het me wel een gegeven dat een functioneringsgesprek toch op veel plaatsen op oneigenlijke gronden wordt ingezet.
Zeker op plekken waar je te maken hebt met vastgeroeste hiërarchische structuren, of met incompetente leidinggevenden.
Je ziet het denk ik wel te serieus.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:48 schreef klipper het volgende:
Alle beroepsgroepen kampen met personeelstekorten, wat nou functioneringsgesprek.
De tijd van er zijn 10 anderen voor je is voorbij.
Nu zijn er 10 andere werkgevers voor je.
Och, sowieso dubieus als er niet zoiets is als een loongebouw en dat er om moet leuten. Voor veel mensen is dat best wel iets wat ze lastig vinden dat onderhandelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |