Heb hem ook net gescoord mag de grens weer overquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Precies, pakken wat je pakken kan
Jaloers…quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:19 schreef Barbusse het volgende:
Laat ik nu net aardappelkroketjes gehaald hebbenEn bolinhos de bacalhau
Met hagelslagquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond pannenkoeken. Nu al zin in
quote:
Ik las wat anders.quote:
quote:
Love it. Een lekker stevig aardappelkroketje. Ik eet broccoli met pasta en kaassausquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:19 schreef Barbusse het volgende:
Laat ik nu net aardappelkroketjes gehaald hebbenEn bolinhos de bacalhau
Lekker!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Love it. Een lekker stevig aardappelkroketje. Ik eet broccoli met pasta en kaassaus
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar echt smaken deed het niet..
Heb je er geen kruiden bij gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geitenkaasquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En de soort kaassaus maakt vaak ook wel uit trouwens.
Mal buurmeisjequote:
quote:
Verkeerde account, AirwiNquote:
Snobquote:
Pas rond 10 vanavond weer thuis en mag blij zijn als ik wat te eten naar binnen kan werken. Kijk er echt naar uit om weer mijn bed in te duikenquote:
bedquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pas rond 10 vanavond weer thuis en mag blij zijn als ik wat te eten naar binnen kan werken. Kijk er echt naar uit om weer mijn bed in te duiken
Volgende keer de kaas weglaten.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Doe niet zo mal.quote:
Standaard kooktip voor elk recept.quote:
Ik zou niet kaasloos willen levenquote:
Verhuizen naar Amerika, daar gooien ze kaas op allesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet kaasloos willen leven
dat is bacon.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhuizen naar Amerika, daar gooien ze kaas op alles
Hier in huis ook hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verhuizen naar Amerika, daar gooien ze kaas op alles
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou niet kaasloos willen leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |