Met een aanloop en een gestrekt beenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:42 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Daarom val ik random andere kinderen aan die bij de Jumbo werken.
en coke, heel veel cokequote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Deze mensen zijn alle schaamte verloren.
Ik zou me kapot schamen als ik daar op een beeld te zien ben hoe ik supermarktmedewerkers mishandel.
Laag IQ. Meer zal het wel niet zijn denk ik.
Gewone mensen zouden boos zijn dat hun 15-jarige zoon loopt te roken in een supermarkt, niet dat toen hij is aangesproken is aangeraakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zou me kapot schamen als ik daar op een beeld te zien ben hoe ik supermarktmedewerkers mishandel.
Ik zou sws boos worden als mijn 15jarig kind zou roken.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewone mensen zouden boos zijn dat hun 15-jarige zoon loopt te roken in een supermarkt, niet dat toen hij is aangesproken is aangeraakt.
Dit... maar, ik zou me als moeder van Glenda ook doodschamen dat mijn kind zich zo asociaal gedroeg en als mama Glenda zelf zou ik me doodschamen dat mn jong zo'n aso is dat ie in een winkel rookt, al is dat dan 100 x een e-sigaret.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Haar hele carrière was ook niet meer dan wat liedjes van Whitney Houston coveren en eens in de zoveel tijd een liedje zingen in een talkshow. Oh, wacht; we hebben natuurlijk de bonte verzameling zangeresjes die geen van allen überhaupt een succesvolle solopraat hebben uitgebracht en zich wel Ladies noemenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat ze nergens meer aan de bak komt. Wie wil nou zo iemand in dienst hebben?
Godzijdankquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef JourneyBlue het volgende:
Jammer dat er alleen beeld is en geen geluid
Laat ze maar plees gaan schoonmaken in Ter Apelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:56 schreef totebel het volgende:
[..]
Dit... maar, ik zou me als moeder van Glenda ook doodschamen dat mijn kind zich zo asociaal gedroeg en als mama Glenda zelf zou ik me doodschamen dat mn jong zo'n aso is dat ie in een winkel rookt, al is dat dan 100 x een e-sigaret.
Nou juf Batta mag een ander baantje gaan zoeken, zou de Jumbo nog vacatures hebben voor uitgekotste zangeresjes?
Je zou denken dat iemand het met mobiel ook wel gefilmd zou hebben. Dit was niet een alledaags tafereeltje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef JourneyBlue het volgende:
Jammer dat er alleen beeld is en geen geluid
Zelfs die lelijke tattoo (?) staat eropquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:07 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
De vinger waarmee #Glennis Grace in de richting van een supermarktmedewerker priemde. Snel getekend door
@:PetraUrban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |