Jaja en rara wie er weer op de vingers zal getikt worden...quote:
Dat is de positieve invloed van Uncle, Miss_sly en mijquote:
Ach nu is het wachten op verdere westerse escalatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar goed, vraag me wel af even OT. Gaat er een vuile bom komen? Gaat de dam opgeblazen worden? En wie gaat overal de schuld van krijgen? Zou er bewijs komen?
Enig idee van een tijdspanne? Ik heb nog een vliegticket voor eind november richting Azië. Na 3 jaar niet mogen vliegen wil ik echt weer keer weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:51 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach nu is het wachten op verdere westerse escalatie.
Mogelijks een dirty bomb op Nikolaev waarna de amerikanen zullen proberen naar Odessa te gaan. Rusland zal dit ten alle koste vermijden en mss de 101st uitschakelen, waarna we totale escalatie krijgen...
Het moet nog beginnen...
Ik heb net wel wat acties ondernomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jaja en rara wie er weer op de vingers zal getikt worden...
Waar is de regel van vriendelijk blijven gebleven?
Niet mogen vliegen was covid issuequote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Enig idee van een tijdspanne? Ik heb nog een vliegticket voor eind november richting Azië. Na 3 jaar niet mogen vliegen wil ik echt weer keer weg.
Jep, mijn posts gekniptquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik heb net wel wat acties ondernomen
Dat klopt, ik mocht sowieso niet vliegen gezien mijn vaxx status. Maar sinds kort wel, dus hoop dat ze wachten met ww3 tot ik weg benquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:59 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Niet mogen vliegen was covid issue
Goh ik vrees dat er toch actie zal komen voor de russische mobilisatie ingezet kan worden, want dan wordt de situatie uitzichtloos.
Ik denk niet dat het zo’n vaart zal lopen, eerlijk gezegd met een dirty bomb. En als wel, zal de reactie van het westen conventioneel zijn. Ik geloof nog niet zozeer in escalatie en een nucleaire oorlog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Enig idee van een tijdspanne? Ik heb nog een vliegticket voor eind november richting Azië. Na 3 jaar niet mogen vliegen wil ik echt weer keer weg.
Ik hoop dat ik niet verkeerd over kom, maar je hebt hier in bnw echt gigantisch veel vrijheid om je mening te uiten.. De grenzen zijn best helderquote:
Heb je wel internet op plaats van bestemming? Wordfeud en zo..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat klopt, ik mocht sowieso niet vliegen gezien mijn vaxx status. Maar sinds kort wel, dus hoop dat ze wachten met ww3 tot ik weg ben
Als ze de boel niet Nuken welquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je wel internet op plaats van bestemming? Wordfeud en zo..
En als er al een reactie komt is dat alleen als dat waterdicht te verklaren is. Dit is niet de VS die op eigen houtje Irak als wereldgevaar weg zet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo’n vaart zal lopen, eerlijk gezegd met een dirty bomb. En als wel, zal de reactie van het westen conventioneel zijn. Ik geloof nog niet zozeer in escalatie en een nucleaire oorlog.
Maak je je zorgen om een Nucleaire oorlog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze de boel niet Nuken wel
Externe accu, zonnepaneel lader en fallout shelterquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ze de boel niet Nuken wel
Dat denk ik ook. Sowieso zit het westen absoluut niet te wachten op een nucleaire oorlog en zal er zoveel als maar kan aan doen om dat te vermijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En als er al een reactie komt is dat alleen als dat waterdicht te verklaren is. Dit is niet de VS die op eigen houtje Irak als wereldgevaar weg zet.
Tuurlijk, en toch heerst er onderscheid op Fok, wat ik onrechtvaardig vind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik niet verkeerd over kom, maar je hebt hier in bnw echt gigantisch veel vrijheid om je mening te uiten.. De grenzen zijn best helder
Nee joh, maar moet wel in de gedachte van het topic ook blijven. Een nucleaire oorlog zou het einde van de huidige beschaving betekenen. Dat wil niemand op zijn geweten hebben, een Biden niet, een Putin niet, en zelfs als hij ze had een Zelensky niet. Dat wil niemand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maak je je zorgen om een Nucleaire oorlog?
Eens, en als ik eerlijk ben denk ik dat Rusland/Putin er ook zo in staat, ondanks de dreigementen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Sowieso zit het westen absoluut niet te wachten op een nucleaire oorlog en zal er zoveel als maar kan aan doen om dat te vermijden.
"Waterdicht verklaren" ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En als er al een reactie komt is dat alleen als dat waterdicht te verklaren is. Dit is niet de VS die op eigen houtje Irak als wereldgevaar weg zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |