Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:17 schreef Sableheart het volgende:
De zang gaat gewoon op dezelfde manier door terwijl hij zonder microfoon met haar aan het dansen is...
Kan ook door die riem om haar nek komenquote:
Chagrijnige kassières sowieso.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef Momo het volgende:
Eens kijken wat er in de aanbieding is bij de LIDL
Geen fan van Megara? Ook wel een beetje jou ding toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:25 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kijk alleen zo nog Agoney en dan is het wel weer mooi geweest voor vanavond
Mwah hij is nogal flamboyant maar niet per se onvriendelijk of zo hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik kijk Agoney, Megara en Alice nog. Drie mogelijke favorieten, dan is het klaar.
Agoney krijg ik Michael Ben David vibes van en hopelijk is dat straks on stage niet zo.
Die ken ik nog niet. Zo even luisteren, thanksquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Geen fan van Megara? Ook wel een beetje jou ding toch?
Michael Ben David was een paardenlul die interviews van andere kandidaten vorig jaar ging inbreken voor aandacht. En iedereen kussen geven, ook al wilde ze dat nietquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwah hij is nogal flamboyant maar niet per se onvriendelijk of zo hoor.
Ik was was aan het ophangen, heb ik het nu gemist?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:24 schreef Momo het volgende:
Eens kijken wat er in de aanbieding is bij de LIDL
Ja precies, Agoney is helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Michael Ben David was een paardenlul die interviews van andere kandidaten vorig jaar ging inbreken voor aandacht. En iedereen kussen geven, ook al wilde ze dat niet
Geen Lidl reclame...quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was was aan het ophangen, heb ik het nu gemist?
Hele opluchting! Dan heb ik geen aanbieding voor druiven gemistquote:
Weegschaal, helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:30 schreef H_T het volgende:
Met dit pak zou het mooi zijn als Agoney van sterrenbeeld kreeft is
Ik zag m tijdje terug in een ander programma waar duos live songen ... Deed ie toe n heel goed samen met Ana Belenquote:
Ja ik dacht eerst dat uit Zuid Amerika kwam ,....quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:33 schreef Strani het volgende:
Agoney komt trouwens uit Canarias en dat is wel te horen aan z'n accent (men spreekt daar een soort mix tussen Spaans uit Spanje en dat uit Zuid Amerika).
Dat zei m'n - nee laat maar.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:39 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het begin was prima stevig, het einde wat lafjes
Brood back alive?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat Cha Cha Cha in Finland straks wel die energie gaat geven als rocky song.
Gezien die live optredens van die zanger komt dat wel goed. Het lijkt alsof hij alles heel goed uitdenkt.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
Mag hopen dat Cha Cha Cha in Finland straks wel die energie gaat geven als rocky song.
Ben ook heel benieuwd wat er van over blijft op zo’n groot podiumquote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:41 schreef Momo het volgende:
Zaterdag pas denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 23:46 schreef Sableheart het volgende:
Wanneer begint het nummer van Alice? Het leek nooit echt op gang te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |