abonnement Unibet Coolblue
pi_206540639
It takes a lot of money to look this cheap.






Don Corleone en Marilyn Monroe mogen natuurlijk niet ontbreken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206540675
Ik krijg 'Silence of the lambs'-vibes bij dit huis:




I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 3 november 2022 @ 08:40:34 #153
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_206540679
zullen we er met zijn allen op letten dat er foto's worden geplaatst en geen links.... :{
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_206540748
'Stijlvolle kantoorvilla'. Rara welk bedrijf zat hier?








SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206540926
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
It takes a lot of money to look this cheap.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Don Corleone en Marilyn Monroe mogen natuurlijk niet ontbreken.
quote:
sfeervol "luxury way of living" appartement
:D
pi_206541445
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Die telefoon aan de muur. O+ En zó oud is die nu ook weer niet want het is geen zwarte. :P
Deze telefoon wel oud genoeg?

Schakelaar ook mooi in Haloween stijl.

Zitten nog wel meer "vintage" dingen in het huis...
Well done is better than well said. - Benjamin Franklin
pi_206543069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik krijg 'Silence of the lambs'-vibes bij dit huis:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze houden niet alleen van vilten (ik hoop vilten en niet villen :X ) maar ook van mozaïektegeltjes. Wel consequent doorgevoerd door het hele huis! En een nachtmerrie voor wie niet van voegen schoonmaken houdt...





pi_206543097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 10:27 schreef Zedi het volgende:

[..]
Deze telefoon wel oud genoeg?
[ afbeelding ]
Schakelaar ook mooi in Haloween stijl.

Zitten nog wel meer "vintage" dingen in het huis...
Daar zijn inderdaad wel wat vintage pareltjes te vinden! Alleen die stokkenkast al... :9~

  donderdag 3 november 2022 @ 20:03:07 #159
289617 rosita1
Hey Hey, My My
  donderdag 3 november 2022 @ 20:07:51 #160
289617 rosita1
Hey Hey, My My
  donderdag 3 november 2022 @ 20:11:03 #161
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206548218


Ik zie dat vaker, die trappetjes. Is dat een ding? Een nieuwe trend die ik heb gemist?
pi_206548402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:11 schreef rosita1 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie dat vaker, die trappetjes. Is dat een ding? Een nieuwe trend die ik heb gemist?
Om je handdoeken uit te hangen na het douchen zodat ze niet verstikken in de wasmand. Als je geen designradiator hebt maar vloerverwarming (of geen verwarming)
  donderdag 3 november 2022 @ 20:25:29 #163
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_206548567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Om je handdoeken uit te hangen na het douchen zodat ze niet verstikken in de wasmand. Als je geen designradiator hebt maar vloerverwarming (of geen verwarming)
Ahhh! ;)
pi_206550217
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 16:15 schreef eudaemonia het volgende:

En een mooi huisje voor Jos B. en zijn bush-craft collega's. Heb je in ieder geval geen last van buren die komen storen....

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop(...)-doorwerthsestraat-9
Ohhh, dat zoiets bestaat in NL...zo'n geisoleerd gelegen huis. Ideaal voor mensenhaters en seriemoordenaars. Helaas heb ik geen acht ton liggen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_206550309
quote:
Als ik de verkopende partij was zou ik daar voor de grap een pentagram op de grond schilderen.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_206550342
quote:
Omg, die wil ik hebben voor mijn 3 katten O+
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_206550375
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:16 schreef Andromache het volgende:

[..]
Ik dus echt wel, zeker in het open stuk nog iets verder bij de molen, en met dat open veld er achter, me dunkt dat je daar last van hebt achter huis.
Ik denk dat je het verkeerde huis voor je hebt. Dit pand ligt niet in de buurt van de molens of de Zuilense ring.
pi_206550499
Is deze al voorbij geweest? Wonen in een voormalige radartoren bij de Rotterdamse haven.

Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_206550546
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 09:19 schreef CoolGuy het volgende:
Ze klinken subliem, maar het is nogal...tja...aanwezig, zo bij de zithoek. Maar goed, als je een B&W in de 80x serie thuis neerzet die, afhankelijk van welke je hebt beginnen bij zo'n 8500 euro per stuk all the way up to zo'n 19000 euro per stuk (!) dan wil je dat ook weten ook, ofnie?!

[ afbeelding ]

https://www.funda.nl/koop(...)rits-peutzstraat-16/
Ai die klinken denk ik niet best in die ruimte, of althans verre van hun potentieel. Harde vloer en muren, je hoofd bijna tegen de achterwand aan...
pi_206550592
Tenslotte nog even deze, in de categorie 'sinds de bouw niet veranderd'. Een pand van voor 1906, waar sinds die tijd alleen radiatoren en kranen lijken te zijn geplaatst en verder in oorspronkelijke, 19e eeuwse staat bewaard is.













En dat voor een kwart miljoen. Voor 53 vierkante meter. En binnen drie maanden verkocht. 8)7
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_206550707
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
It takes a lot of money to look this cheap.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Don Corleone en Marilyn Monroe mogen natuurlijk niet ontbreken.
Het staat niet in de tekst maar 100% zeker dat dit zo'n Eric Kuster interieurtje is, alle clichés zitten erin :')
  vrijdag 4 november 2022 @ 07:07:35 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206552048
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Tenslotte nog even deze, in de categorie 'sinds de bouw niet veranderd'. Een pand van voor 1906, waar sinds die tijd alleen radiatoren en kranen lijken te zijn geplaatst en verder in oorspronkelijke, 19e eeuwse staat bewaard is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dat voor een kwart miljoen. Voor 53 vierkante meter. En binnen drie maanden verkocht. 8)7
Ik vraag me echt af wat voor mensen hier hebben geleefd. Oudjes sowieso, maar ze leefden ook heel sober, lijkt het.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206552605
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Tenslotte nog even deze, in de categorie 'sinds de bouw niet veranderd'. Een pand van voor 1906, waar sinds die tijd alleen radiatoren en kranen lijken te zijn geplaatst en verder in oorspronkelijke, 19e eeuwse staat bewaard is.


Wat een mooi huisje, alleen die keuken zou ik deels aanpassen. (en het glas wat meer isoleren).
Maar hebben de buren links de voordeur dichtgemetseld? Zullen wel twee huizen samengetrokken hebben.
  vrijdag 4 november 2022 @ 09:18:47 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206552709
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Tenslotte nog even deze, in de categorie 'sinds de bouw niet veranderd'. Een pand van voor 1906, waar sinds die tijd alleen radiatoren en kranen lijken te zijn geplaatst en verder in oorspronkelijke, 19e eeuwse staat bewaard is.
Ik denk dat die uitbouw met keuken en badkamer niet oorspronkelijk zijn, daar is het voor die tijd echt een te simpel huisje voor.
Dat is een latere aanbouw, dat soort huisjes hadden geen badkamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206552835
Niet erg opmerkelijk, dit huisje met gedateerde inrichting, maar de foto's laten zien hoe goed het is onderhouden en hoe zuinig ermee om is gegaan. Ik vind het ontroerend. Schijnbaar hebben de bewoners er 56 jaar (!) gezeten.



Waar zie je dit nog, een keurig gevouwen kleedje over de wasmachine?



Beetje jammer alleen van dat label G waardoor er alsnog veel aan het huis moet gebeuren, maar daar is de prijs naar. Mooi huisje voor starters.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206553014
Een huis van 206 m2 met drie badkamers en in elk van de badkamers is het behelpen. :|W



I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206553122
Voor als je met beide schoonfamilies samen wilt wonen: op dit terrein staan maar liefst drie woningen.






*;



Je moet wel in bed klimmen:



Zou poes nou alleen achtergebleven zijn? ;(


I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206553205
Hebben we dit eerder gezien, dat de eindafrekening aan de Fundafoto's is toegevoegd?



Duidelijk een makelaar die met z'n tijd meegaat:

In 2015 is de woning VOLLEDIG GERENOVEERD waarbij o.a. de elektra, de leidingen, de kozijnen, de dakkapellen, de vloer en het dak zijn vervangen. Met het oog op een "groene toekomst" zijn er 8 zonnepanelen geplaatst waardoor de woning wat betreft elektra grotendeels zelfvoorzienend is.
De beganegrondvloer is vervangen door schuimbeton en het nieuwe dak is extra geïsoleerd.
De ramen zijn vervangen door HR ++ glas en de gevels zijn gereinigd en voorzien van een fraaie knipvoeg aan de voorzijde en zijkant en zijn geïmpregneerd,
De tuin is ontworpen door een architect en voorzien van Hydroblobs die overtollig regenwater opslaan en zodra de grond het weer nodig heeft het geleidelijk aan weer afgeven en heeft een automatisch beregeningssyteem en Inlite verlichting.

Alle voorzieningen wat betreft duurzaamheid geven een enorme besparing:
De ENERGIENOTA bedraagt (gezin met twee kinderen) slechts 87,- euro per maand.
(1055 M3 gas en 1669 Kwh elektra per jaar)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206553416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Voor als je met beide schoonfamilies samen wilt wonen: op dit terrein staan maar liefst drie woningen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

*;

[ afbeelding ]

Je moet wel in bed klimmen:

[ afbeelding ]

Zou poes nou alleen achtergebleven zijn? ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In sommige ruimtes zijn alle elektraleidingen op de muur ipv weggewerkt. Persoonlijk vind ik dat niet zo mooi 🫢
Never assume that loud is strong and quiet is weak.
It’s the lion’s silence that signals danger not his roar.
pi_206553575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
Niet erg opmerkelijk, dit huisje met gedateerde inrichting, maar de foto's laten zien hoe goed het is onderhouden en hoe zuinig ermee om is gegaan. Ik vind het ontroerend. Schijnbaar hebben de bewoners er 56 jaar (!) gezeten.

[ afbeelding ]

Waar zie je dit nog, een keurig gevouwen kleedje over de wasmachine?

[ afbeelding ]

Beetje jammer alleen van dat label G waardoor er alsnog veel aan het huis moet gebeuren, maar daar is de prijs naar. Mooi huisje voor starters.
Die durven! Lichtgrijze vloerbedekking in de keuken! :o



Het woord 'houseproud' komt bij mij op. Huis(vrouwen)trots. Ik vind het ook ontroerend.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik denk dat die uitbouw met keuken en badkamer niet oorspronkelijk zijn, daar is het voor die tijd echt een te simpel huisje voor.
Dat is een latere aanbouw, dat soort huisjes hadden geen badkamer.
En geen dakkapel. En geen thermostaat. En ik denk ook geen keuken, waarschijnlijk kookten ze op de kachel en hadden ze hooguit een privaat in de aanbouw. En een kolenhok.
pi_206553659
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:50 schreef yinu het volgende:

[..]
Die durven! Lichtgrijze vloerbedekking in de keuken! :o

[ afbeelding ]
En brandschoon! Het huis ziet er weliswaar gedateerd uit, maar de bewoners hebben duidelijk doorlopend aandacht besteed aan esthetiek. Het behang ziet er nog erg goed uit, boven een bed zijn spotjes aanwezig. Die hebben niet alleen 56 jaar lang goed schoongemaakt. Beetje jammer alleen dat de ingrepen oppervlakkig zijn geweest.

Zo'n vouwdeur zie je trouwens ook niet vaak meer:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:06:42 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206553762
Volendam hé, net als Spakenburg en Urk: poetsen, poetsen, poetsen, snuiven, poetsen, poetsen, poetsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:09:13 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_206553803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:21 schreef Sicstus het volgende:
Tenslotte nog even deze, in de categorie 'sinds de bouw niet veranderd'. Een pand van voor 1906, waar sinds die tijd alleen radiatoren en kranen lijken te zijn geplaatst en verder in oorspronkelijke, 19e eeuwse staat bewaard is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dat voor een kwart miljoen. Voor 53 vierkante meter. En binnen drie maanden verkocht. 8)7
Die staat binnen 6 maanden weer te koop, met stalen deuren en visgraatparket.
KuikenGuppy
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:11:54 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206553832
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Voor als je met beide schoonfamilies samen wilt wonen: op dit terrein staan maar liefst drie woningen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

*;

[ afbeelding ]

Je moet wel in bed klimmen:

[ afbeelding ]

Zou poes nou alleen achtergebleven zijn? ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of als je gaat scheiden en aan "nesting" wilt gaan doen.
De kinderen in het grote huis, papa en mama ieder in een van de andere panden en om de week bij de kinderen in het grote huis.

Jammer van de erfpacht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206553843
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Of als je gaat scheiden en aan "nesting" wilt gaan doen.
De kinderen in het grote huis, papa en mama ieder in een van de andere panden en om de week bij de kinderen in het grote huis.

Jammer van de erfpacht.
Ik zou ook een eigen huis willen. :+ De erfpacht is wel eeuwigdurend afgekocht.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:13:39 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206553856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben we dit eerder gezien, dat de eindafrekening aan de Fundafoto's is toegevoegd?

[ afbeelding ]

Duidelijk een makelaar die met z'n tijd meegaat:

In 2015 is de woning VOLLEDIG GERENOVEERD waarbij o.a. de elektra, de leidingen, de kozijnen, de dakkapellen, de vloer en het dak zijn vervangen. Met het oog op een "groene toekomst" zijn er 8 zonnepanelen geplaatst waardoor de woning wat betreft elektra grotendeels zelfvoorzienend is.
De beganegrondvloer is vervangen door schuimbeton en het nieuwe dak is extra geïsoleerd.
De ramen zijn vervangen door HR ++ glas en de gevels zijn gereinigd en voorzien van een fraaie knipvoeg aan de voorzijde en zijkant en zijn geïmpregneerd,
De tuin is ontworpen door een architect en voorzien van Hydroblobs die overtollig regenwater opslaan en zodra de grond het weer nodig heeft het geleidelijk aan weer afgeven en heeft een automatisch beregeningssyteem en Inlite verlichting.

Alle voorzieningen wat betreft duurzaamheid geven een enorme besparing:
De ENERGIENOTA bedraagt (gezin met twee kinderen) slechts 87,- euro per maand.
(1055 M3 gas en 1669 Kwh elektra per jaar)

De verbruikscijfers doe er natuurlijk veel meer toe dan de maandtermijn, die is met een nieuw contract zeker geen ¤ 87 per maand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:14:44 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206553870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zou ook een eigen huis willen. :+
Ja, ik ook :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 4 november 2022 @ 11:17:30 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206553901
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:50 schreef yinu het volgende:

En geen dakkapel. En geen thermostaat. En ik denk ook geen keuken, waarschijnlijk kookten ze op de kachel en hadden ze hooguit een privaat in de aanbouw. En een kolenhok.
De dakopbouw aan de achterkant idd... helemaal gemist.
Ik denk ook dat het geen keuken had, waarschijnlijk zelfs geen dakraampjes boven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206554466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben we dit eerder gezien, dat de eindafrekening aan de Fundafoto's is toegevoegd?

[ afbeelding ]

Duidelijk een makelaar die met z'n tijd meegaat:

In 2015 is de woning VOLLEDIG GERENOVEERD waarbij o.a. de elektra, de leidingen, de kozijnen, de dakkapellen, de vloer en het dak zijn vervangen. Met het oog op een "groene toekomst" zijn er 8 zonnepanelen geplaatst waardoor de woning wat betreft elektra grotendeels zelfvoorzienend is.
De beganegrondvloer is vervangen door schuimbeton en het nieuwe dak is extra geïsoleerd.
De ramen zijn vervangen door HR ++ glas en de gevels zijn gereinigd en voorzien van een fraaie knipvoeg aan de voorzijde en zijkant en zijn geïmpregneerd,
De tuin is ontworpen door een architect en voorzien van Hydroblobs die overtollig regenwater opslaan en zodra de grond het weer nodig heeft het geleidelijk aan weer afgeven en heeft een automatisch beregeningssyteem en Inlite verlichting.

Alle voorzieningen wat betreft duurzaamheid geven een enorme besparing:
De ENERGIENOTA bedraagt (gezin met twee kinderen) slechts 87,- euro per maand.
(1055 M3 gas en 1669 Kwh elektra per jaar)

Leuk die foto erbij met hun termijnbedrag maar tenzij je hun contract kan ovrnemen gaat dit verbruik in gasa je wel iets meer kosten volgensmij....
  vrijdag 4 november 2022 @ 12:04:41 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206554537
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:59 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Leuk die foto erbij met hun termijnbedrag maar tenzij je hun contract kan ovrnemen gaat dit verbruik in gasa je wel iets meer kosten volgensmij....
True, daar ga ik ook vanuit, neemt niet weg dat het keurige verbruikscijfers zijn voor het soort huis, met dat formaat, en voor een huis van die leeftijd helemaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206555698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben we dit eerder gezien, dat de eindafrekening aan de Fundafoto's is toegevoegd?

[ afbeelding ]

Duidelijk een makelaar die met z'n tijd meegaat:

In 2015 is de woning VOLLEDIG GERENOVEERD waarbij o.a. de elektra, de leidingen, de kozijnen, de dakkapellen, de vloer en het dak zijn vervangen. Met het oog op een "groene toekomst" zijn er 8 zonnepanelen geplaatst waardoor de woning wat betreft elektra grotendeels zelfvoorzienend is.
De beganegrondvloer is vervangen door schuimbeton en het nieuwe dak is extra geïsoleerd.
De ramen zijn vervangen door HR ++ glas en de gevels zijn gereinigd en voorzien van een fraaie knipvoeg aan de voorzijde en zijkant en zijn geïmpregneerd,
De tuin is ontworpen door een architect en voorzien van Hydroblobs die overtollig regenwater opslaan en zodra de grond het weer nodig heeft het geleidelijk aan weer afgeven en heeft een automatisch beregeningssyteem en Inlite verlichting.

Alle voorzieningen wat betreft duurzaamheid geven een enorme besparing:
De ENERGIENOTA bedraagt (gezin met twee kinderen) slechts 87,- euro per maand.
(1055 M3 gas en 1669 Kwh elektra per jaar)

Nee, nog niet gezien!

Wel kom ik toevallig deze tegen net:


Verder niet zo'n bijzonder appartement overigens.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206555874
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
Hebben we dit eerder gezien, dat de eindafrekening aan de Fundafoto's is toegevoegd?

[ afbeelding ]

Duidelijk een makelaar die met z'n tijd meegaat:

In 2015 is de woning VOLLEDIG GERENOVEERD waarbij o.a. de elektra, de leidingen, de kozijnen, de dakkapellen, de vloer en het dak zijn vervangen. Met het oog op een "groene toekomst" zijn er 8 zonnepanelen geplaatst waardoor de woning wat betreft elektra grotendeels zelfvoorzienend is.
De beganegrondvloer is vervangen door schuimbeton en het nieuwe dak is extra geïsoleerd.
De ramen zijn vervangen door HR ++ glas en de gevels zijn gereinigd en voorzien van een fraaie knipvoeg aan de voorzijde en zijkant en zijn geïmpregneerd,
De tuin is ontworpen door een architect en voorzien van Hydroblobs die overtollig regenwater opslaan en zodra de grond het weer nodig heeft het geleidelijk aan weer afgeven en heeft een automatisch beregeningssyteem en Inlite verlichting.

Alle voorzieningen wat betreft duurzaamheid geven een enorme besparing:
De ENERGIENOTA bedraagt (gezin met twee kinderen) slechts 87,- euro per maand.
(1055 M3 gas en 1669 Kwh elektra per jaar)

Leuk maar van weinig waarde want je weet niet tegen welke gasprijs dat was
Kan goed tegenwoordig op nieuw contract een voorschot van 400 of meer zijn
  vrijdag 4 november 2022 @ 14:37:35 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206556011
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:24 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Leuk maar van weinig waarde want je weet niet tegen welke gasprijs dat was
Kan goed tegenwoordig op nieuw contract een voorschot van 400 of meer zijn
Gelukkig staan de verbruikscijfers er ook op, dus je kunt zo uitrekenen wat het met jouw contract betekent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206556057
Ik kan niet scherpstellen op de foto's van deze badkamer:

Wel lekker varen vanaf je huis alhier: https://www.funda.nl/koop/oegstgeest/huis-42984049-kwaakhaven-34/
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_206556866


Vlek op de grond.



Geiser in de keuken.



Kapstok in de tuin…

Dit alles en meer in dit huis: https://www.funda.nl/koop(...)-kwaadeindstraat-12/
pi_206558925
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:33 schreef Claudia_x het volgende:
Niet erg opmerkelijk, dit huisje met gedateerde inrichting, maar de foto's laten zien hoe goed het is onderhouden en hoe zuinig ermee om is gegaan. Ik vind het ontroerend. Schijnbaar hebben de bewoners er 56 jaar (!) gezeten.

[ afbeelding ]

Waar zie je dit nog, een keurig gevouwen kleedje over de wasmachine?

[ afbeelding ]

Beetje jammer alleen van dat label G waardoor er alsnog veel aan het huis moet gebeuren, maar daar is de prijs naar. Mooi huisje voor starters.
Dit soort tijdcapsules zijn een zegen voor de woningmarkt momenteel, want ze zijn nog enigszins betaalbaar.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 4 november 2022 @ 20:12:55 #197
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206559190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 08:35 schreef Claudia_x het volgende:
It takes a lot of money to look this cheap.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Don Corleone en Marilyn Monroe mogen natuurlijk niet ontbreken.
Dan wint deze :D .
De knappe jongedame die op verschillende plekken op portretten te zien is, is de bewoonster die strakgetrokken en wel, gewoon minimaal 60 en waarschijnlijk ouder is (weet haar naam zo ff niet. Maar heeft een modezaak genaamd Jaguar in Eindhoven waar "smaakvolle" dure merkkleding verkocht wordt).

Wat foto's voor de liefhebbers:




Of is deze al langs gekomen?
pi_206559620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dan wint deze :D .
De knappe jongedame die op verschillende plekken op portretten te zien is, is de bewoonster die strakgetrokken en wel, gewoon minimaal 60 en waarschijnlijk ouder is (weet haar naam zo ff niet. Maar heeft een modezaak genaamd Jaguar in Eindhoven waar "smaakvolle" dure merkkleding verkocht wordt).

Wat foto's voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of is deze al langs gekomen?
Mijn God, wat een gedrocht vanbinnen.

https://theartofliving.nl/penthouse-marjan-strijbosch/# Vond er dit nog over
pi_206561085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Een huis van 206 m2 met drie badkamers en in elk van de badkamers is het behelpen. :|W

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel een aardig optrekje trouwens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Voor als je met beide schoonfamilies samen wilt wonen: op dit terrein staan maar liefst drie woningen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

*;

[ afbeelding ]

Je moet wel in bed klimmen:

[ afbeelding ]

Zou poes nou alleen achtergebleven zijn? ;(

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net als deze! Ben je op zoek naar een plek om '2 huizen aan het water' aan de portefeuille toe te voegen?

:+
pi_206561156
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Dan wint deze :D .
De knappe jongedame die op verschillende plekken op portretten te zien is, is de bewoonster die strakgetrokken en wel, gewoon minimaal 60 en waarschijnlijk ouder is (weet haar naam zo ff niet. Maar heeft een modezaak genaamd Jaguar in Eindhoven waar "smaakvolle" dure merkkleding verkocht wordt).

Wat foto's voor de liefhebbers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Of is deze al langs gekomen?
Deze is ook wel eens in Binnenstebuiten geweest!

(Ik voel me wel erg ge-out nu als Binnenstebuitenfan) :@


Hallo!




HALLO!!



[ Bericht 2% gewijzigd door yinu op 04-11-2022 22:21:32 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')