SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Treehut362 op 26-10-2022 11:31:23 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
@Amaquote:
Lievquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
The Birds and the Bees (Jewel Akens ukulele cover)
Dit nr heeft mij toen mijn autoradio gekostquote:
WAAROMquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:17 schreef Treehut362 het volgende:
Joy Division Still 1981 Full Album 2007
JEETJE, rustig manquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 21:24 schreef Modus het volgende:
[..]
WAAROM
IN VREDESNAAM
zet je er altijd tekst bij die ook al in het YT ding staat
Heb deze ook net opstaan.quote:
Dit is de nog zoetere versie, even mijn tanden oprapen.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is de nog zoetere versie, even mijn tanden oprapen.
Vind deze bewegingen ook wel wat hebben, vooruitziend en vooruitstrevend hoor.quote:
Ja die ook. Wel een nummer uit mijn jonge jaren ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind deze bewegingen ook wel wat hebben, vooruitziend en vooruitstrevend hoor.
Hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:22 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja die ook. Wel een nummer uit mijn jonge jaren ook. [ afbeelding ]
Lekker hehquote:
Ja ik ook hoor op Depeche Mode.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier [ afbeelding ] ik op in mijn jongere jaren.
Ik wilde er altijd zo uitzien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor op Depeche Mode.![]()
En deze![]()
Zullen wij samen een keer lullig dansen op deze, lichtjes beschonken en de volgende dag vrij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:33 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor op Depeche Mode.![]()
En deze![]()
Echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde er altijd zo uitzien.
Echt niet, ik vind een Gay weer leuk. *zuchtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel joh, was extreme punkert heur.
Ik zie niksquote:
Niet zoals hij er nu uitziet denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde er altijd zo uitzien.
In je bloemetjesbroek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij samen een keer lullig dansen op deze, lichtjes beschonken en de volgende dag vrij?
Jij hier?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Beetje fout maar ineens stond die aan na mauro![]()
Moet je kijken wat een lange armen die middelste heeftquote:
Omdat wij leuk zijnquote:
Ok, ik heb er een fetisj bij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je kijken wat een lange armen die middelste heeft
Uitstraling is mijn broertje dus is die by proxy ook leuk.quote:
Buiten mannen omquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik heb er een fetisj bij.
Ben ik ook echt, leuker is er gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Uitstraling is mijn broertje dus is die by proxy ook leuk.
Nou zo kan ie wel weer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ook echt, leuker is er gewoon niet.
Ben ik het een beetje mee eens, maar ik ben leukerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik ook echt, leuker is er gewoon niet.
Hier is menig piemel volwassen mee geworden, wat zijn we toch simpele wezens hè?quote:
Meer hebben we eigenlijk niet nodigquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier is menig piemel volwassen mee geworden, wat zijn we toch simpele wezens hè?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer hebben we eigenlijk niet nodig
Ben jij een aantrekkelijke vrouw?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]![]()
Hij is de baas, ik werk hier slechts
Doet me een beetje aan dit denken.quote:
Daar gaan we hoor, hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een aantrekkelijke vrouw?
Ja, nee, euh zomaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:02 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar gaan we hoor, hoezo?![]()
Ik waardeer je poging
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij een aantrekkelijke vrouw?
Denk niet dat ik echt aantrekkelijk ben, klassiek, meer uitstralingquote:
Finger on your eyebrow and left hand on your hip.quote:
*pakt stevig vast.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Denk niet dat ik echt aantrekkelijk ben, klassiek, meer uitstraling. Klein knuffelbeertje, echt klein en zacht. Zeer hoog knuffelgehalte, wat iedereen ook altijd doet bij mij, gvd. Tief op
Zo lekkerquote:
Klikt ik als volgende aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:23 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan hier zo van genieten. Bryan Ferry die het nog steeds heeft, maar ook de hele band met oudere en jonge muzikanten.![]()
Thinking that you're such a lady killerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Finger on your eyebrow and left hand on your hip.
Totaal lekker ingespeelde muzikale machine van de mooiste hautaine man ooit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:23 schreef -Shii- het volgende:
Ik kan hier zo van genieten. Bryan Ferry die het nog steeds heeft, maar ook de hele band met oudere en jonge muzikanten.![]()
Ben nooit een Prince fan geweest, terwijl de muziek echt wel goed is, het zo’n vies vrouwelijk mannetje gewoon.quote:
Dan heb je niks met echt met de meest geniale musicus van deze tijd.quote:
Hautain ja? Geen idee eigenlijk. Hij heeft natuurlijk wel dat gladde imago. Altijd in pak ook. Maar wel een geweldige muzikant. En de saxofoniste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Totaal lekker ingespeelde muzikale machine van de mooiste hautaine man ooit.
Waaaat? Prince is echt een genie op muzikaal gebied.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben nooit een Prince fan geweest, terwijl de muziek echt wel goed is, het zo’n vies vrouwelijk mannetje gewoon.
Dat vind jij. Kwestie van smaak denk ik dan. Wat is er zo geniaal aan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan heb je niks met echt met de meest geniale musicus van deze tijd.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hautain ja? Geen idee eigenlijk. Hij heeft natuurlijk wel dat gladde imago. Altijd in pak ook. Maar wel een geweldige muzikant. En de saxofoniste.
Waarom is die vies dan, let wel een beetje op met wat je de wereld insmijt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat vind jij. Kwestie van smaak denk ik dan. Wat is er zo geniaal aan?
Ben het wel met Los eens. Vond het ook altijd een beetje een vies mannetje, wat misschien helemaal niet zo is, maar zo kwam hij wel op mij over.
Was vroeger ramverliefd op die hamsterachtige achtergrondzangeresquote:
Alsof mijn mening ertoe doet. Gewoon vies/glad om te zien. Mag je dat ook al niet meer zeggen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Waarom is die vies dan, let wel een beetje op met wat je de wereld insmijt.
Jawel, maar men leest dit en dan gaan we weer. Je weet wel wat ik bedoelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Alsof mijn mening ertoe doet. Gewoon vies/glad om te zien. Mag je dat ook al niet meer zeggen?
Dikke doeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:40 schreef UitStraling het volgende:
Niemand mag hier commentaar op leveren![]()
Er zit iets heel moois en kwetsbaars in dat "Joey I'm not angry anymore"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |