Die haat op FvD is zo hoog dat je ze nu wegzet als dieselrijders of wah bedoel je?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 06:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Diesel op de bon en mensen met te weinig sociale kredietpunten zoals FvD leden en corona wappies kunnen dan niet meer hun auto/bedrijf runnen?! Ik zeg super vo!!
Dat is het wonderlijke van het fvd. Als je over ze leest dan kruipt er irritatie en afschuw naar boven, maar als je met ze praat medelijden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die haat op FvD is zo hoog dat je ze nu wegzet als dieselrijders of wah bedoel je?
Zegt de diesellobby.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Moderne diesels rijden schoner dan benzine auto’s , minder co2 en minder fijnstof
De transportsector wordt echt wel ontzien waar mogelijk. Maar voor particulieren gaat het wel impact hebben, denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:54 schreef Tjacka het volgende:
hoe ga je een economie draaiende houden zonder vrachtwagens snachts
Benzine, diesel..het is allemaal slecht voor het milieu. Degene die het hardst diesel veroordelen gaan ook nooit op vliegvakantie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zegt de diesellobby.
Gewoon de prijs nog wat verhogen.![]()
Maar diesel is altijd veel vervuilender geweest. Diesel gebruiken in personenauto's, want goedkoper voor de gebruiker, is altijd een slecht idee geweest. En nu mag de dieselrijder iets meer betalen. Pech.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Benzine, diesel..het is allemaal slecht voor het milieu.
Dat kan me eigenlijk nog niet eens wat schelen. Ik heb een diesel met een reden. En als benzine of beter nog, elektrisch voor mij aantrekkelijker was twijfelde ik niet. De enige reden dat hier 2 auto's staan is voor ons werk. Maar of ik nou weer moet investeren in een andere auto of niet, straks ben ik haast aan het werk voor een auto.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar diesel is altijd veel vervuilender geweest. Diesel gebruiken in personenauto's, want goedkoper voor de gebruiker, is altijd een slecht idee geweest. En nu mag de dieselrijder iets meer betalen. Pech.
Een auto is geen investeringquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Benzine, diesel..het is allemaal slecht voor het milieu. Degene die het hardst diesel veroordelen gaan ook nooit op vliegvakantie?
Ik wil mijn diesel best wegdoen, maar inmiddels weet je ook niet meer wat wel verstandig is. Investeren in een benzineauto? Die is straks ook aan de beurt. En elektrisch is gewoon te duur in aanschaf voor mij.
Soms wel hoor.quote:
Wanneer dan?quote:
M'n oldtimer wordt wel steeds meer waard , die rijdt overigens niet op dieselquote:
Iedereen heeft een diesel met een reden: lagere kosten bij meer kilometers/jaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Dat kan me eigenlijk nog niet eens wat schelen. Ik heb een diesel met een reden.
Ik vind diesel ook nog eens veel fijner rijden. Nog een reden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Iedereen heeft een diesel met een reden: lagere kosten bij meer kilometers/jaar.
Om in de context van de reactie verder te gaan, volgens mij bestaan er geen elektrische oldtimersquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
M'n oldtimer wordt wel steeds meer waard , die rijdt overigens niet op diesel
Nee , over een jaar of 25 misschienquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Om in de context van de reactie verder te gaan, volgens mij bestaan er geen elektrische oldtimers
Hier rijdt een elektrisch VW busje uit de jaren 60. Maar zeldzaam inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Om in de context van de reactie verder te gaan, volgens mij bestaan er geen elektrische oldtimers
Er zijn genoeg bedrijfjes die ombouw doen van ICE naar Elektrisch, maar gek genoeg keldert de waarde van de betreffende oldtimer direct na de ombouw..quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:35 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Hier rijdt een elektrisch VW busje uit de jaren 60. Maar zeldzaam inderdaad.
Misschien gaat dat veranderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:37 schreef spoilert het volgende:
[..]
Er zijn genoeg bedrijfjes die ombouw doen van ICE naar Elektrisch, maar gek genoeg keldert de waarde van de betreffende oldtimer direct na de ombouw..
Neequote:
En laden schijnt ook allemachtig duur te zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:14 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Benzine, diesel..het is allemaal slecht voor het milieu. Degene die het hardst diesel veroordelen gaan ook nooit op vliegvakantie?
Ik wil mijn diesel best wegdoen, maar inmiddels weet je ook niet meer wat wel verstandig is. Investeren in een benzineauto? Die is straks ook aan de beurt. En elektrisch is gewoon te duur in aanschaf voor mij.
Ik denk dat je jezelf dat alleen maar wijs maakt. Een benzinemotor met turbo is veel flexibeler over een veel groter toerenbereik en maakt veel minder herrie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:33 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik vind diesel ook nog eens veel fijner rijden. Nog een reden.
Ik heb genoeg benzine gereden. Ik weet waar mijn voorkeur ligt, en ik maak mezelf niks wijs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf dat alleen maar wijs maakt. Een benzinemotor met turbo is veel flexibeler over een veel groter toerenbereik en maakt veel minder herrie.
Iedereen die diesel rijdt doet dat vanwege de kosten.
Mensen laten zich graag wat aanpraten. Je wordt verneukt waar je bij staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En laden schijnt ook allemachtig duur te zijn.
En is die auto wel echt groen als de stroom gebrouwen is op kolen?
Vast niet met turbo.quote:
Voor het werk? Dan auto van de zaak vragen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 05:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Nee kan niet helaas. Geloof me, ik had ze allang weggedaan als ze niet nodig waren voor werk. Noodzakelijk kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |