Dat werd ons wel voorgehouden, tot de sjoemeldiesel werd ontdekt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Moderne diesels rijden schoner dan benzine auto’s , minder co2 en minder fijnstof
Dat is een doemscenario. Jij verwacht toch niet dat de automobilisten uit onvrede zelf kolen gaan delven of hout gaan kappen om op te stoken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Het heeft weinig zin als in plaats van autovrije dagen de straten vol walm staan van de vervuilende en stinkende kachels die straks massaal weer aangestoken worden.
Ik heb de pest aan vrachtwagens. Dus van mij mogen ze voorgoed oprotten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef vosss het volgende:
Dieseltekort gaat zo wel een dingetje worden. Vrachtwagens rijden daar op. Totale supplychain collapse incoming...
Maar hey, we hebben wel allemaal een geelblauw vlaggetje bij onze socials staan en ach dat we inmiddels 5x de prijs betalen voor energie dat nemen we gewoon voor lief
Stik de moord gore kut EU
Denigrerend. Ik ken best wat vmbo ers met meer gezond verstand dan hbo ers.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je hebt vmbo gedaan (en wss niet afgemaakt) dat je niet begrijpt wat er aan de hand is?
Helemaal niet prima. Onze economie was afgestemd op de prijzen uit Rusland. De energie is nu verdomde duur omdat we het niet meer goedkoop kunnen inkopen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Van Rusland wordt voorlopig niet zoveel meer afgenomen en dat is prima.
'Even kut' ? Mensen gaan maximaal naar de klote door de hoge energierekening, en de supermarktprijzen stijgen doordat de brandstofkosten in het transport in de verkoopprijs van de producten wordt meegerekend.quote:Dat is voor nu even kut, dat klopt.
Het zal inderdaad wat kosten om onafhankelijk van Rusland te worden.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Helemaal niet prima. Onze economie was afgestemd op de prijzen uit Rusland. De energie is nu verdomde duur omdat we het niet meer goedkoop kunnen inkopen.
[..]
'Even kut' ? Mensen gaan maximaal naar de klote door de hoge energierekening, en de supermarktprijzen stijgen doordat de brandstofkosten in het transport in de verkoopprijs van de producten wordt meegerekend.
Wat mij betreft kan dat niet snel genoeg gebeuren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Jamaar anders neemt Putin heel Europa in
Een dieselauto is wat anders dan een vrachtwagenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Nobu het volgende:
Een dagklok lijkt me beter, en dan al die tyfustruckers in de nacht. Kom maar door met dat tekort.
Het is één ding dat e.e.a. niet te betalen is.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zal inderdaad wat kosten om onafhankelijk van Rusland te worden.
Dat voorkom je niet.
Dit is een serieuze vraag?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:54 schreef Tjacka het volgende:
hoe ga je een economie draaiende houden zonder vrachtwagens snachts
zijn deze mensen debiel ofzo
Gewoon elektrische vrachtwagens gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:54 schreef Tjacka het volgende:
hoe ga je een economie draaiende houden zonder vrachtwagens snachts
zijn deze mensen debiel ofzo
En jij denkt dat Rusland zich niet bewust is van onze afhankelijkheid en dan zomaar gas en olie gratis gaat weggeven?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En om dit sentimentele gewauwel moeten we maar de hele economie ten gronde leggen? De gehele economie is afhankelijk van de transportsector. Dus emoties opzij zetten en olie afnemen van Rusland, de economie heeft genoeg schade gelopen met dezelfde grapjes inzake de afname van gas. Daarnaast werken die sancties voor geen ene meter, behalve economische zelfmoord.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:46 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik heb de pest aan vrachtwagens. Dus van mij mogen ze voorgoed oprotten.
Dit zeggen mensen dus serieus zegmaar? Eng.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
Dieselauto's gewoon verbieden. Goed voor het klimaat en dan is er ook geen tekort meer aan diesel
Tjah. Niks teveel dus. Gewoon broodnodig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe het.
Allereerst, er zijn veel te veel bestelbusjes en vrachtwagens op de weg. Dat zeg ik ondanks dat ik zelf in die sector werk, maar die dingen rijden niet voor de lol rond. Die rijden rond om het decadente bestel nu krijg het nu gedrag te ondersteunen. En dan heb ik het over een uitwas van bovengenoemde.
Doe het. Laat de schappen maar leeg raken, de pompen leeg en God mag weten wat nog meer. Mobiliteit en logistiek zijn een pilaar van onze economie.
Van misschien op zondag geen plezierritje kunnen maken, maak jij de totale ineenstorting van onze economie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef vosss het volgende:
Dieseltekort gaat zo wel een dingetje worden. Vrachtwagens rijden daar op. Totale supplychain collapse incoming...
Maar hey, we hebben wel allemaal een geelblauw vlaggetje bij onze socials staan en ach dat we inmiddels 5x de prijs betalen voor energie dat nemen we gewoon voor lief
Stik de moord gore kut EU
Er wordt echt onnodig veel met dozen geschoven hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah. Niks teveel dus. Gewoon broodnodig.
Die krengen zijn zo zwaar, dat wordt helemaal niks.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon elektrische vrachtwagens gebruiken
Jij zit in de sector zeg je maar naar mijn indruk is de logistiek hyper efficiënt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er wordt echt onnodig veel met dozen geschoven hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |