abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206436305
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef PowerPomper het volgende:

[..]
Moderne diesels rijden schoner dan benzine auto’s , minder co2 en minder fijnstof
Dat werd ons wel voorgehouden, tot de sjoemeldiesel werd ontdekt.
Bij het testen waren ze inderdaad héél schoon. In de praktijk niet zo.
pi_206436347
Dat zal allemaal best, maar vooralsnog staan er regelmatig dikke rijen bij Schiphol met vakantiegangers.
Ik heb die kutauto nodig voor mijn werk. Niet voor mijn lol.
pi_206436445
quote:
18s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Het heeft weinig zin als in plaats van autovrije dagen de straten vol walm staan van de vervuilende en stinkende kachels die straks massaal weer aangestoken worden.
Dat is een doemscenario. Jij verwacht toch niet dat de automobilisten uit onvrede zelf kolen gaan delven of hout gaan kappen om op te stoken?
pi_206436452
quote:
18s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef vosss het volgende:
Dieseltekort gaat zo wel een dingetje worden. Vrachtwagens rijden daar op. Totale supplychain collapse incoming...

Maar hey, we hebben wel allemaal een geelblauw vlaggetje bij onze socials staan en ach dat we inmiddels 5x de prijs betalen voor energie dat nemen we gewoon voor lief _O_

Stik de moord gore kut EU :r
Ik heb de pest aan vrachtwagens. Dus van mij mogen ze voorgoed oprotten.
pi_206436462
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:41 schreef Chinless het volgende:

[..]
Je hebt vmbo gedaan (en wss niet afgemaakt) dat je niet begrijpt wat er aan de hand is?
Denigrerend. Ik ken best wat vmbo ers met meer gezond verstand dan hbo ers.
pi_206436626
wat een ideocracy
Groot fan van User Wotte
pi_206436653
hoe ga je een economie draaiende houden zonder vrachtwagens snachts

zijn deze mensen debiel ofzo
Groot fan van User Wotte
pi_206436677
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Van Rusland wordt voorlopig niet zoveel meer afgenomen en dat is prima.
Helemaal niet prima. Onze economie was afgestemd op de prijzen uit Rusland. De energie is nu verdomde duur omdat we het niet meer goedkoop kunnen inkopen.

quote:
Dat is voor nu even kut, dat klopt.
'Even kut' ? Mensen gaan maximaal naar de klote door de hoge energierekening, en de supermarktprijzen stijgen doordat de brandstofkosten in het transport in de verkoopprijs van de producten wordt meegerekend.
Google is your friend, abuse your friends
pi_206436931
quote:
15s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Helemaal niet prima. Onze economie was afgestemd op de prijzen uit Rusland. De energie is nu verdomde duur omdat we het niet meer goedkoop kunnen inkopen.
[..]
'Even kut' ? Mensen gaan maximaal naar de klote door de hoge energierekening, en de supermarktprijzen stijgen doordat de brandstofkosten in het transport in de verkoopprijs van de producten wordt meegerekend.
Het zal inderdaad wat kosten om onafhankelijk van Rusland te worden.
Dat voorkom je niet.
pi_206436933
quote:
80s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:28 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Jamaar anders neemt Putin heel Europa in |:)
Wat mij betreft kan dat niet snel genoeg gebeuren.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_206437026
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:42 schreef Nobu het volgende:
Een dagklok lijkt me beter, en dan al die tyfustruckers in de nacht. Kom maar door met dat tekort. _O_
Een dieselauto is wat anders dan een vrachtwagen :)
pi_206437072
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:06 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Het zal inderdaad wat kosten om onafhankelijk van Rusland te worden.
Dat voorkom je niet.
Het is één ding dat e.e.a. niet te betalen is.
Het is een ander dat je het poogt goed te praten omdat 'we er even doorheen moeten'.

Het leven is KUT op het moment. De rook van de houtkachels bedwelmt de straten, mensen kunnen amper of niet financieel rondkomen om ook maar in de primaire levensbehoeften te kunnen voorzien.

En dan kom jij als Jan met de pet even zout strooien op een al veel te diepe wond 'we moeten er even doorheen mensen'.
Ga weg man.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 24-10-2022 20:35:20 ]
Google is your friend, abuse your friends
pi_206437155
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:54 schreef Tjacka het volgende:

Dit is een serieuze vraag?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_206437206
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:54 schreef Tjacka het volgende:

Gewoon elektrische vrachtwagens gebruiken
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_206437316
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
En om dit sentimentele gewauwel moeten we maar de hele economie ten gronde leggen? De gehele economie is afhankelijk van de transportsector. Dus emoties opzij zetten en olie afnemen van Rusland, de economie heeft genoeg schade gelopen met dezelfde grapjes inzake de afname van gas. Daarnaast werken die sancties voor geen ene meter, behalve economische zelfmoord.
En jij denkt dat Rusland zich niet bewust is van onze afhankelijkheid en dan zomaar gas en olie gratis gaat weggeven?

De sancties werken ook in Rusland aardig door hoor, daar is tekort aan van alles. Tot en met drukinkt zelfs.
  Forum Admin maandag 24 oktober 2022 @ 20:46:37 #41
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206437532
Doe het.

Allereerst, er zijn veel te veel bestelbusjes en vrachtwagens op de weg. Dat zeg ik ondanks dat ik zelf in die sector werk, maar die dingen rijden niet voor de lol rond. Die rijden rond om het decadente bestel nu krijg het nu gedrag te ondersteunen. En dan heb ik het over een uitwas van bovengenoemde.

Doe het. Laat de schappen maar leeg raken, de pompen leeg en God mag weten wat nog meer. Mobiliteit en logistiek zijn een pilaar van onze economie.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206437547
Laten we anders voor elk probleem de avondklok inzetten. Werkte bij corona ook heel goed.
  Forum Admin maandag 24 oktober 2022 @ 20:49:51 #43
pi_206437575
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 19:46 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik heb de pest aan vrachtwagens. Dus van mij mogen ze voorgoed oprotten.
_O-
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206437967
2030 agenda in sneltreinvaart met de oorlog, win win
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206438009
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
Dieselauto's gewoon verbieden. Goed voor het klimaat en dan is er ook geen tekort meer aan diesel
Dit zeggen mensen dus serieus zegmaar? Eng.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206438018
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:46 schreef Straatcommando. het volgende:
Doe het.

Allereerst, er zijn veel te veel bestelbusjes en vrachtwagens op de weg. Dat zeg ik ondanks dat ik zelf in die sector werk, maar die dingen rijden niet voor de lol rond. Die rijden rond om het decadente bestel nu krijg het nu gedrag te ondersteunen. En dan heb ik het over een uitwas van bovengenoemde.

Doe het. Laat de schappen maar leeg raken, de pompen leeg en God mag weten wat nog meer. Mobiliteit en logistiek zijn een pilaar van onze economie.
Tjah. Niks teveel dus. Gewoon broodnodig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206438023
quote:
18s.gif Op maandag 24 oktober 2022 18:51 schreef vosss het volgende:
Dieseltekort gaat zo wel een dingetje worden. Vrachtwagens rijden daar op. Totale supplychain collapse incoming...

Maar hey, we hebben wel allemaal een geelblauw vlaggetje bij onze socials staan en ach dat we inmiddels 5x de prijs betalen voor energie dat nemen we gewoon voor lief _O_

Stik de moord gore kut EU :r
Van misschien op zondag geen plezierritje kunnen maken, maak jij de totale ineenstorting van onze economie.

Doe is niet zo bang.
  Forum Admin maandag 24 oktober 2022 @ 21:26:01 #48
pi_206438031
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tjah. Niks teveel dus. Gewoon broodnodig.
Er wordt echt onnodig veel met dozen geschoven hoor.
pi_206438041
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Gewoon elektrische vrachtwagens gebruiken
Die krengen zijn zo zwaar, dat wordt helemaal niks.

Laaghangend fruit eerst plukken hé...
pi_206438047
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:26 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Er wordt echt onnodig veel met dozen geschoven hoor.
Jij zit in de sector zeg je maar naar mijn indruk is de logistiek hyper efficiënt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')