Lijkt me wel. Want ik moest verplicht dat downloaden. 1,5 maand geleden al.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu de nieuwste versie toch denk ik
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dames en heren appels en peren.. pruimen en noten.. boksende mensen zijn idioten
Tot de postersquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe kan Jeffrey verborgen houden dat hij manager wil worden als hij met 5 personen zich moet melden bij de manager van nu?
Dat ziet iedereen dan toch?
Een Winti vloek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:05 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff heeft lef door naast Moraima te liggen want die spreekt gewoon voodoo over je uit
Ah ik sinds een maand nu de nieuwe op mobiel en tv..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Want ik moest verplicht dat downloaden. 1,5 maand geleden al.
WITTE HADDY !!!!!!!!!!!!!quote:
Maar dat zaken achter lopen herken ik wel. Echt irritant somsquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik sinds een maand nu de nieuwe op mobiel en tv..
Onderhand wel lijkt mij. Ik had meteen al de nieuwste , zou ook niet weten hoe je weet dat je achter loopt .quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen nu de nieuwste versie toch denk ik
Mijn vraag gaat over 5 personen die allemaal tegelijk samen met jeffrey naar het kantoor van de manager moet. Dat iedereen dat gaat zien. Dus niet geheim te houden!quote:
Nee was op tijd om zich aan te ,melden en de 5 steuners zijn met een smoesje naar de manager geroepenquote:
Zou ook niet eerlijk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over 5 personen die allemaal tegelijk samen met jeffrey naar het kantoor van de manager moet. Dat iedereen dat gaat zien. Dus niet geheim te houden!
Nou door dat Moeraskat dus posten wat isaac zei en ik het 5min later pas zelf hoorde op de stream..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Onderhand wel lijkt mij. Ik had meteen al de nieuwste , zou ook niet weten hoe je weet dat je achter loopt .
Jappie is al aan het oefenen voor de aankondiging van de bokswedstrijd
quote:
Mag niet alle 5 tegelijk, mag met max. 3 in die kamerquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn vraag gaat over 5 personen die allemaal tegelijk samen met jeffrey naar het kantoor van de manager moet. Dat iedereen dat gaat zien. Dus niet geheim te houden!
Ah toch wel. stiekem gedoe zou overigens niet okay zijn wmbquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee was op tijd om zich aan te ,melden en de 5 steuners zijn met een smoesje naar de manager geroepen
Ze moeten voor de deur staan en 1 tegelijk naar binnen. Naam wordt genoteerd en de volgende kan..quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mag niet alle 5 tegelijk, mag met mx 3 in die kamer
Dan valt het reuze mee dusquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou door dat Moeraskat dus posten wat isaac zei en ik het 5min later pas zelf hoorde op de stream..
Jef heeft zich om half 5 gemeld bij Maddy, de steunpilaren zijn Zoë,quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:09 schreef freaky40 het volgende:
Maar Isaac weet dat Jeff zich kandidaat heeft gesteld?
Dat heeft ie vanmiddag toch gedaan, elke keer iemand andersvmet een smoes naar kantoor komen waar Jeff ook zatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |