Zoiets hoorde ik Rupie wel zeggen.quote:
Primaquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik Rupie wel zeggen.
Dus Jeff is zelf te laat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac en Jeff gaan voor ima als ze tussen hem
En Esther moeten kiezen
dat zeggen ze vanwege moraima die erbij zit..quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:58 schreef Moeraskat het volgende:
Isaac en Jeff gaan voor ima als ze tussen hem
En Esther moeten kiezen
Ik weet het niet ik herhaal gewoon wat ze zeggenquote:
I knowquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:59 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat zeggen ze vanwege moraima die erbij zit..
wat word je een beetje?quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
Ik word een beetje van dat stiekeme gedoe
Gaat helemaal nergens over. Alsof ze er iets mee kunnen winnen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:59 schreef puzziepie het volgende:
Ik word een beetje van dat stiekeme gedoe
Ik dacht dat je weg wasquote:
Nee precies, ik word zo flauw van die spelletjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:01 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Alsof ze er iets mee kunnen winnen.
Hoor dit nu pas echt irritant dat streams nu achter lopen met V2quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:02 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: zijn we de enige normale hier, en wel beseffen wat er op het spel staat?
Ik heb ook videolandquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoor dit nu pas echt irritant dat streams nu achter lopen met V2
Volgens mij heeft iedereen nu de nieuwste versie toch denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb ook videoland![]()
Maar normaal loop ik zelf altijd achter
Dames en heren appels en peren.. pruimen en noten.. boksende mensen zijn idiotenquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:03 schreef Moeraskat het volgende:
Jasper is aan het bedenken wat hij moet zeggen met de bokswedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |