Misschien waren ze even sneller, maar had Hamilton zijn banden opgevreten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
Hadden ze HAM niet ook op mediums moeten zetten? Of was de Mercedes echt zoveel langzamer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
En datquote:
Die had 'ie niet meer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:48 schreef Rianne84 het volgende:
Hadden ze HAM niet ook op mediums moeten zetten? Of was de Mercedes echt zoveel langzamer?
Dit was voor hun weer een gunstig circuit en dan zit je er in kwali nog een halve seconde vanaf, op racepace zijn ze meestal wat beter en zal het 0,3 zijn of zoiets, dat is nog steeds veel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds interessant vinden dat Mercedes denkt dat ze grote stappen gemaakt hebben. Toegegeven, ze zaten er heel dicht bij deze race (Hamilton in ieder geval), al bleek dat zodra Max er voorbij was dat de tijd weer rap omhoog ging.
Ik ga er vanuit dat ie wel twee keer nadenkt. Of hij moet gaan voor de kortste F1 carriere ooit door naast Max in te stappen.quote:
Sja, er zijn zoveel regels, dat er allemaal rare dingen zijn ontstaan. En dan zijn er nog regels die dat proberen recht te trekken, met kwadratische effectenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
30 seconden is echt belachelijk veel, het probleem is dat die straffen helemaal niet meer in verhouding staan.
Als je wat onderdelen wisselt voor de race moet je 10 plekken naar achteren, maar iemand op volle snelheid op een recht stuk ineens blokken is maar 3 plekken![]()
Maar ligt dat aan Max of aan de RB? Leclerc kon met dezelfde strategie niet in de buurt komen van Hamilton aan het einde, Perez kon ook geen serieuze poging wagen bij Russell.. de situatie vertekent wel een beetje omdat Sainz er al zo snel uit lag en Leclerc en Perez verder naar achteren starten, maar met 2x een SC was Hamilton eerder dit jaar wel ingehaald door Leclerc en Perez, denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef El_Thijs het volgende:
Ik blijf het nog steeds interessant vinden dat Mercedes denkt dat ze grote stappen gemaakt hebben. Toegegeven, ze zaten er heel dicht bij deze race (Hamilton in ieder geval), al bleek dat zodra Max er voorbij was dat de tijd weer rap omhoog ging.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hoevaak heeft Russel dit seizoen eigenlijk al iemand een DNF bezorgd?
Spanje is dan Alonso en 1x Sainz?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:56 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
WE staan nu gelijk met Spanje en de VS vwb het aantal GP-overwinningen
Place your bets... now.quote:
De combinatie RB en Max. Het is toch wel duidelijk dat hij weet hoe en wat hij uit de wagen kan halen. Veel andere coureurs hebben dat niet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan Max of aan de RB? Leclerc kon met dezelfde strategie niet in de buurt komen van Hamilton aan het einde, Perez kon ook geen serieuze poging wagen bij Russell.. de situatie vertekent wel een beetje omdat Sainz er al zo snel uit lag en Leclerc en Perez verder naar achteren starten, maar met 2x een SC was Hamilton eerder dit jaar wel ingehaald door Leclerc en Perez, denk ik.
Max had nog tijd om te reageren, die tijd had Alonso niet toch? Dan is het ook onmogelijk om een crash te voorkomen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarschijnlijk al gezegd hoor, maar na de Stroll-Alonso en Max-Hamilton-filmpjes te hebben bekeken, maakt Hamilton mijns inziens dezelfde beweging als Stroll. Enig verschil is dat Hamilton het bij aanremmen doet en Stroll op volle snelheid.
Ja, volgens mij wel. De La Rosa is nooit verder gekomen dan P2 en daarvoor was het allemaal nog minder.quote:
Het blokkeren werd genoemd als reden dat hij geen controle meer had op dat momentquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:05 schreef Black-Death het volgende:
Die actie van Russel... kon hij daar nou echt zo veel aan doen? Ik ben echt geen fan van Russel en hij heeft al meerdere malen anderen uit de race gekogeld, maar ik zie ontzettend veel ophef op social media over een te milde straf.. ik vond het toch meer een race-incident.. of zit ik er dan volledig naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |