Langs de baan is nog leuker...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:52 schreef pvdplanet het volgende:
De trein is bijna leeg. Kaartjes dus best exclusief
Die man rond 14:00quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Voor de kinderen, throwback naar ons eigen record
Het is een puur pneumatische rem dus als 'ie aan de voorkant op de rem stampt dan gaat het in serie na elkaar door naar achteren. Met 12 rijtuigen voel je dat effect al, laat staan met 60. Het is 1989 eah. Zag je die mensen op het spoor staan? Toen kraaide daar echt geen haan naar. Tegenwoordig zit er een half dozijn soorten remmen op materieel, hehehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:22 schreef derLudolf het volgende:
Hoezo was het remmen een probleem? Te dunne leidingen om de hele trein van lucht te voorzien?
Wat leuk, ik woonde toen in het buitenland en heb dat compleet gemistquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:02 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Voor de kinderen, throwback naar ons eigen record
Dat ze niet onder hun echte naam willen praten zegt al wel genoeg imo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef pitboer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)al-niet-gehoord.html
Gaat lekker daar.
Welke werkdruk als je geen controle kan uitvoeren? De drie sterren sudoku?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:10 schreef pitboer het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)al-niet-gehoord.html
Gaat lekker daar.
in ieder geval heel beperkte tractie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik neem maar even aan dat de trein op lage snelheid gereden heeft, en niet alle treinstellen tractie leverde. Met zoveel stroomopname klapt alles er uit lijkt mij.
Het is een sneer naar de NS. Want in deze trein was voldoende zitplek voor reizigers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in ieder geval heel beperkte tractie.
Daarnaast hebben ze ook gesleuteld aan de teruglevering omdat bij het remmen anders de bovenleiding te warm zou worden.
Communicatie ging via de ouderwetse veldtelefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |