quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef DX11 het volgende:
Wat denken jullie, zal Horner straks het nog even inhalen op de radio:
"Max Verstappen you are a double world champion! A double world champion!"
Hoort er wel een beetje bij toch..
Ik verwacht dat ze ingetogen zullen zijn ivm overlijden Mateschitz.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:26 schreef DX11 het volgende:
Wat denken jullie, zal Horner straks het nog even inhalen op de radio:
"Max Verstappen you are a double world champion! A double world champion!"
Hoort er wel een beetje bij toch..
Gat slaan!quote:
liever volgde race :-)quote:
doen ze niet, max moet nog 2 keer winnen voor het absolute record in een seizoenquote:
Alleen tegenwoordig altijd bij PER..quote:
Beetje zuinig zijn met de reserveonderdelen, he?quote:
Neuh, is wel vaker geweest dat het niets uit lijkt te maken en ze het fijn zo lieten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vroeger was het missen van een end plate echt meteen een gegarandeerde pitsstop.
Anno 2022 laten ze 'm bij Checo gewoon zitten.
Mexico misschien wel als de omstandigheden het toelaten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
doen ze niet, max moet nog 2 keer winnen voor het absolute record in een seizoen
Erg nineties.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb 2.1 speakers, komt wel dichtbij zo.
Max heeft het niet nodigquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen tegenwoordig altijd bij PER..
Mag wel, maar zou onmogelijk moeten zijn door de langzamere gereedschappen ofzo. Maar red bull denkt daar anders overquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Dagoduck het volgende:
"Sneller dan 2 seconden mag niet" - Olavgod.
Snelste nog altijd Zandvoort dit jaar. 2.09.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef DX11 het volgende:
"Pitstops van 2 seconden zijn onmogelijk dit jaar"
Enter red bull.
Mercedes WOEST!quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef DX11 het volgende:
"Pitstops van 2 seconden zijn onmogelijk dit jaar"
Enter red bull.
Wel wat ongetwijfeld, maar geen 10sec extra over een hele racequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef Perox het volgende:
Vleugel laten ze zitten bij PER. Dan zal het niet veel uitmaken.
Sjors noteert op dezelfde band snelste sectoren.quote:
Nee mag niet, dat is de Mercedesregel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef DX11 het volgende:
[..]
Mag wel, maar zou onmogelijk moeten zijn door de langzamere gereedschappen ofzo. Maar red bull denkt daar anders over
Bij Max maakt 't niet zoveel uit, die rijdt 't op de baan wel weer goedquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen tegenwoordig altijd bij PER..
WURST!quote:
Als in Mercedes vind dat het niet mag?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee mag niet, dat is de Mercedesregel.
Zal mooi wezen als die nu eens zegt , het was leuk jongens ik ga naar huis , want dit heeft geen zin meer .... geef mijn stuur maar aan iemand andersquote:
Nee, als in Mercedes liep er over te miepen en toen werd er een nieuwe regel bedacht.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:31 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als in Mercedes vind dat het niet mag?
Exit racequote:
Please confirm you understand message?quote:
Ik dacht echt dat het geen regel is, maar dat de band pistolen wel langzamer zijn gemaakt ofzo waardoor het moeilijker is geworden om snel te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, als in Mercedes liep er over te miepen en toen werd er een nieuwe regel bedacht.
Mercedes had er moeite mee dat RB pit stops onder de 2seconden deed, en hun zelf er twee dagen voor nodig hadden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, als in Mercedes liep er over te miepen en toen werd er een nieuwe regel bedacht.
Als ik het goed heb is het minimum 2 seconde. De wheel guns geven een signaal als het wiel vast zit en de lamp gaat pas 0,2s na het laatste signaal op groen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:33 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat het geen regel is, maar dat de band pistolen wel langzamer zijn gemaakt ofzo waardoor het moeilijker is geworden om snel te zijn.
Dit is ook goed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef PS. het volgende:
Laat Verstappen even een 360 doen ofzo, dit is toch ook geen reet aan zo.
Unleash the Absolute Animal.quote:
pak dan gewoon de youtube, dan wist ik dat ik die lolliepop allang gezien hadquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef DX11 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMFkrfRua/
Ja ik weet het iedereen haat tiktok enz blabla maar dit is wel weer lekker toepasselijk vandaag
Zonde wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft al sinds Canada geen punt meer gescoord. Gewoon een heel matig seizoen.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef DX11 het volgende:
Ja ik weet het iedereen haat tiktok enz blabla maar dit is wel weer lekker toepasselijk vandaag
Niet geklikt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef DX11 het volgende:
Inb4 de divebomb.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:37 schreef Perox het volgende:
F1TV maakt zich alweer illusies over HAM bij SC restart gut gut gut
Eigenlijk voor heel Alfa Romeo dit jaar. Sterk begin maar doen echt niet meer meequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft al sinds Canada geen punt meer gescoord. Gewoon een heel matig seizoen uiteindelijk.
Die mogen zonder raar gedoe hooguit hopen op een P3.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:37 schreef Perox het volgende:
F1TV maakt zich alweer illusies over HAM bij SC restart gut gut gut
Goed punt. Wist voor nu niet dat ze op yt ook staan. Bij deze voor de tiktok haters:quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak dan gewoon de youtube, dan wist ik dat ik die lolliepop allang gezien had
Kunnen de ontwikkelingrace niet volhouden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk voor heel Alfa Romeo dit jaar. Sterk begin maar doen echt niet meer mee
Max liep met 2 vingers in de neus weg bij Hamilton.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
"Hamilton has the opportunity to have a tight battle with Max Verstappen" aldius F1TV
Ik denk dat ie meer gaat vechten met Perez
Zitten er soms leuk bij op zaterdag, maar zakken weg op zondag.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eigenlijk voor heel Alfa Romeo dit jaar. Sterk begin maar doen echt niet meer mee
Deed niet eens zijn best.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max liep met 2 vingers in de neus weg bij Hamilton.
Hoorde hem gapen over de boordradio.quote:
Trustequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik lig inmiddels op de bank, ter info.
ging me meer om dat de youtube een preview geeftquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef DX11 het volgende:
[..]
Goed punt. Wist voor nu niet dat ze op yt ook staan. Bij deze voor de tiktok haters:
Zo zie je maar hoe goed die merc auto was. Een matige coureur won er regelmatig races mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft al sinds Canada geen punt meer gescoord. Gewoon een heel matig seizoen uiteindelijk.
waarvan aktequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef R-woud93 het volgende:
Of doet een Russelltjequote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
"Hamilton has the opportunity to have a tight battle with Max Verstappen" aldius F1TV
Ligt eraan, het komt nu aan op driver ability. Kijken of hij het waar kan maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
Uitstel is nog geen afstelquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef DX11 het volgende:
Wel jammer die SC Max was net lekker op weg naar plan "iedereen lappen".
Toto strooit AMG's Ones als pepernoten om dat te voorkomenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:39 schreef Evenstar het volgende:
Als ze Russell gewoon iedere keer bestraft hadden was die nu ondertussen wel aan die 12 punten gekomen denk ik.
Die gaan gerust tijdens de race een uurtje weg om de tailgate-BBQ op te stoken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
Lege tribunes.
Meer races in de VS dus.
Gr gr
Liberty
Plan om Redbull boven de cap te krijgen, elke race van de baan drukken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:40 schreef Perox het volgende:
HAM zit al excuus te maken voor zijn divebomb zometeen..
"These brakes are something else man, I am really struggling"
Alle gelapte mogen er nu toch weer voorbij? Dus dat is een stuk lastiger nu.quote:
Moest lachen.quote:
Family car may unlap himselfquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef -XOR- het volgende:
Amerikaanse netflixers worden op de wenken bediend.
Alonso..quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef tripel7 het volgende:
Stroll besluit alvast kennis te maken z'n teamgenoot voor volgend jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Rooie vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |