aawh prr prrr deed ie zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:45 schreef suzi1 het volgende:
ze slapen nu. ze hebben best lang rondgesprongen. toen bruintje kunnen vangen en was ik andere kwijt. lag die te slaffen onder grote kooi in een mandje
om naar de koets te gooien?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
soms waxine lampje he voor de sfeer
slim van jou!quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
misschien ook maar kopen in geval van nood
geen idee man , maar lekker van genietenquote:
zekerssquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee man , maar lekker van genieten
zit je zo lang op de troon?quote:Op zondag 23 oktober 2022 23:48 schreef FranticDJ het volgende:
wat een productie joh.. heel die power hour
toen een maat van me (boer) tot z'n oksel achterin een koe zat (terwijl z'n vrouw de staart omhoog hield) vroeg ik ook eens of het voelde als thuis komen..quote:
twee jaar geledenquote:
Hallo egeltjequote:
oleee oleeequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Moederbord van mijn laptop was dus defect zie ik in rapport dat ze hebben toegestuurd. Maar hij wordt binnenkort weer naar me opgestuurd
zit je daar straks met een moederbordquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Moederbord van mijn laptop was dus defect zie ik in rapport dat ze hebben toegestuurd. Maar hij wordt binnenkort weer naar me opgestuurd
Of een rapport.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit je daar straks met een moederbord
beter dan je moeder op een bordquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit je daar straks met een moederbord
zou etenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan je moeder op een bord
Kantje boord.quote:
Bakje T ook goed?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo koffie klappen of klap dat niet?
wtf hahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef suzi1 het volgende:
er net voor ik naar bed wilde gaan ontsnapt
had kooi niet goed gesloten. en mn pillen waren net ingeslaan dus ik denk klus voor morgen hahaha
nou mn gezicht en hand en pols liggen open, want eendje kreeg ik echt niet
misschien alleen heel eenvoudig mixen, wanneer een liedje eindigt ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aah ok ze heeft wel een knopje gezeten nu, maar ben nog niet overtuigd
doe gewoon handschoene aan danquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
in mn pols bijten was echt gemeen hoor, voelde mn zenuwen echt prikkelen
gewoon in het nekjequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:57 schreef suzi1 het volgende:
ja dat deed ik vanavond. maar met blote handen voel je veel beter hoe je ze pakt he
hahaa ja dacht ik ook, maar hij draait zich dan. dus ik doe dat of verkeerd of hij heeft te sterke spieren voor de draaislagquote:
lekker he, speciaal voor jou <3quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:05 schreef suzi1 het volgende:
ooo je had de broodjes vanmorgen goed bruin krokant gebakken
vooral nummers verkrachten denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:41 schreef hemarookworst het volgende:
ga je mixen? of gewoon afspeellijstje
zit boomsika erbij?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vooral nummers verkrachten denk ik
Fake it till you make itquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:55 schreef Schakeltopia het volgende:
en dat zou dan wel even de pro dj uit moeten gaan hangen
ik ken de meeste ook niet, zal wrs ook niet mijn smaak zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ken niet 1 nummer uit die top100 dj tracks hahahaha
luisteren zul jequote:Op maandag 24 oktober 2022 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ken de meeste ook niet, zal wrs ook niet mijn smaak zijn
Waar kan ik doneren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |