toen een maat van me (boer) tot z'n oksel achterin een koe zat (terwijl z'n vrouw de staart omhoog hield) vroeg ik ook eens of het voelde als thuis komen..quote:
twee jaar geledenquote:
Hallo egeltjequote:
oleee oleeequote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Moederbord van mijn laptop was dus defect zie ik in rapport dat ze hebben toegestuurd. Maar hij wordt binnenkort weer naar me opgestuurd
zit je daar straks met een moederbordquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
Moederbord van mijn laptop was dus defect zie ik in rapport dat ze hebben toegestuurd. Maar hij wordt binnenkort weer naar me opgestuurd
Of een rapport.quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit je daar straks met een moederbord
beter dan je moeder op een bordquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit je daar straks met een moederbord
zou etenquote:Op maandag 24 oktober 2022 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beter dan je moeder op een bord
Kantje boord.quote:
Bakje T ook goed?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo koffie klappen of klap dat niet?
wtf hahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:55 schreef suzi1 het volgende:
er net voor ik naar bed wilde gaan ontsnapt
had kooi niet goed gesloten. en mn pillen waren net ingeslaan dus ik denk klus voor morgen hahaha
nou mn gezicht en hand en pols liggen open, want eendje kreeg ik echt niet
misschien alleen heel eenvoudig mixen, wanneer een liedje eindigt ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
aah ok ze heeft wel een knopje gezeten nu, maar ben nog niet overtuigd
doe gewoon handschoene aan danquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:56 schreef suzi1 het volgende:
in mn pols bijten was echt gemeen hoor, voelde mn zenuwen echt prikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |