Beestje vond je niet lief?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje in huis gehad.
Ze kunnen echt als een gek krijsen.
Wat is daar nou mis mee? Virusje op zijn tijd zorgt toch alleen maar voor wat afwisseling?quote:
De afgelopen 2,5 jaarafwisseling genoeg gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee? Virusje op zijn tijd zorgt toch alleen maar voor wat afwisseling?
Daarom, tijd voor nieuw genotquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
De afgelopen 2,5 jaarafwisseling genoeg gehad![]()
Spaanse griep dan nog een keer, dat is niet nieuwquote:
Hoef ik ook niet ....quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spaanse griep dan nog een keer, dat is niet nieuw
Geen virus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Geen virus.Maar wat wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Al kies je een aardbeienijsje, alles mag zeg maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik iets kiezen? Help.
Ben tevreden geloof ik.
Mag het dan in de nacht wel een stuk kouder worden?quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:31 schreef Ebinas het volgende:
Altijd boven de 20 graden.
Vinden virussen niet leuk en voetbalkijkers tv binnen en niet voetbalkijkers lekker buiten genieten
Ja zeker, het gaat nog, maar is best warm.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag het dan in de nacht wel een stuk kouder worden?
Dan iets met caramel/mokka/hazelnoot/koffie/chocola.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al kies je een aardbeienijsje, alles mag zeg maar
Zit hier vlakbij een dure, maar lekkere tot zover, ijswinkel. Hebben ze vast voor jequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dan iets met caramel/mokka/hazelnoot/koffie/chocola.
Als je jezelf maar niet mistquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Paul het volgende:
Ben nog in het bos. Hopelijk missen lullie mijn niet
Pciesquote:
Eindelijk hebben we er wat aanquote:
Proostquote:
quote:
Goede uitslagen voor Ajax dit weekendquote:
Zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
heb ik niet gelijk wanneer ik zeg halloween
vor tv op 23.october te vieren is onzin in
de Loods?
Ja ... maar het komt pas over een week op de tvquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
de Loods?
Neinquote:
ja dswegen vieren ze kerst ook op 18te dez.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... maar het komt pas over een week op de tv
Is voor de TV uitzending.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
de Loods?
Van volgende week maandagquote:
Nee nee het is feestquote:
40+ staat achter jequote:
als oude john zoveel geld heeft kann hij toch van de kerstfeestquote:
Ze begonnen zo goed....dacht dit word een eitje.quote:
Weet ook niet waarom daar zoveel tijd tussen zit. Krijg het idee dat ze die tv uitzendingen er maar een beetje bij doen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
als oude john zoveel geld heeft kann hij toch van de kerstfeest
live op tv bringen dann is het op selfde dag
Dat valt dus vies tegenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ze begonnen zo goed....dacht dit word een eitje.
Scheids hielp ook niet mee in mijn ogen.quote:
in italie hebben ze mandaag en donderdag en liveshow daarquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ook niet waarom daar zoveel tijd tussen zit. Krijg het idee dat ze die tv uitzendingen er maar een beetje bij doen.
Volgend jaar weer een kansquote:
Neequote:Op zondag 23 oktober 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
de Loods?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:47 schreef mario390 het volgende:
om dat ik dat vandaag in de cos gezegd heb heeft
dotteke alle posts weggehalt, vind ik belachelijk
Ja het is niet andersquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italie hebben ze mandaag en donderdag en liveshow daar
zeigen ze wat belangrijk van de dagen was, is mol tv te dom vor
Joh maak je niet zo druk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
is maar wel zo dat ook biij de ital. show endemol bij staat
Die staat overalquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
is maar wel zo dat ook biij de ital. show endemol bij staat
Leukquote:
ook argentinie is worst,ze douchen in bikini je zietquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staat overalMaar in Nederland zijn te veel regels.. niets mag
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook argentinie is worst,ze douchen in bikini je ziet
selfs dat niet , ook veel streamlock daar
het is en kuttijd vor 7 jaren was nog anders
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ook argentinie is worst,ze douchen in bikini je ziet
selfs dat niet , ook veel streamlock daar
het is en kuttijd vor 7 jaren was nog anders
En dat is overbodigquote:
Ik snap het gewoon echt niet dat filmpjequote:
Ik heb het geprobeerd na te doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon echt niet dat filmpje
Ja, 2 verschillende dingen doen met handen/armen blijft lastig.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd na te doen
Best lastig nog
Ja die kon ik ook nog, als je het eenmaal doorhad vegat je het niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, 2 verschillende dingen doen met handen/armen blijft lastig.
Had vroeger bij het hockey een warmingup oefeningen. Die kon ook maar de helft, je schouders losmaken door je armen vooruit of achteruit langs je te zwaaien. De moeilijke variant was de een vooruit en de ander achteruit.
Ik vind dit al moeilijk.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, 2 verschillende dingen doen met handen/armen blijft lastig.
Had vroeger bij het hockey een warmingup oefeningen. Die kon ook maar de helft, je schouders losmaken door je armen vooruit of achteruit langs je te zwaaien. De moeilijke variant was de een vooruit en de ander achteruit.
Utrecht staat lekker 1-0 voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik gun het Sparta echt zoveel meer
Oh hoi. Ik wilde je nog wat zeggen. Ik vind die Derry Girls niet zo leuk meer. Heb jij alles al gezien? Ik heb 2 afleveringen gekekenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit al moeilijk.
[ afbeelding ]
Ik vond het geweldigquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi. Ik wilde je nog wat zeggen. Ik vind die Derry Girls niet zo leuk meer. Heb jij alles al gezien? Ik het 2 afleveringen gekeken
Oh moet ik even doorbijten?quote:
Ik heb ook maar een paar afleveringen gezien.Was idd niet meer zo grappig en veel van hetzelfde.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh hoi. Ik wilde je nog wat zeggen. Ik vind die Derry Girls niet zo leuk meer. Heb jij alles al gezien? Ik heb 2 afleveringen gekeken
Smaken verschillen; ik vond het vanaf afl. 1 leuk ....quote:
De eerste 2 seizoenen wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Smaken verschillen; ik vond het vanaf afl. 1 leuk ....
De non is wel mijn favoquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook maar een paar afleveringen gezien.Was idd niet meer zo grappig en veel van hetzelfde.
quote:
Ga het niet eens uitproberenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit al moeilijk.
[ afbeelding ]
Ja die zijn ook wel leuk. Maar ik trek die meiden zelf niet zo goed (meer)quote:
Echt stom zijn jullie allemaal dat jullie zo tegen mijn club zijnquote:
Ik ben voor alle clubsquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt stom zijn jullie allemaal dat jullie zo tegen mijn club zijn
Dan niet verder kijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die zijn ook wel leuk. Maar ik trek die meiden zelf niet zo goed (meer)
Nou nouquote:
Het staat iig op een lager pitje wat kijklijst betreftquote:
Groot feest dus.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de okt.fest waar naomi met family was spelten
ze dicke tieten, kartoffelsalat
Nee wel stalpotenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
geen idee maar hebben ze bij julie geen echte dirndls??
[ afbeelding ]
beide liedjes gelijk domquote:
Oh het was best lekker vandaagquote:
Nog veel lawaai vannacht?quote:
Helemaal niets neequote:
Beter.quote:
Hier ook niet. Maar ik ging out en mijn raam was dichtquote:
haha ja. Toen ik vanochtend heel vroeg op pad ging was het wel druk met lui die denk ik aan het wachten waren tot de supermarkten weer open zouden gaan overalquote:
En dan door naar de afterparty.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
haha ja. Toen ik vanochtend heel vroeg op pad ging was het wel druk met lui die denk ik aan het wachten waren tot de supermarkten weer open zouden gaan overal
Ja het is nu nog zo druk als op een normale zaterdag middagquote:
Code geel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja het is nu nog zo druk als op een normale zaterdag middag
Al die toeristen zijn natuurlijk ook pas morgen echt weg, Als ik dat weerbericht zie zullen ze wel ergens weggespoeld worden vanvond
Heer aloa.quote:
Ja dat zal wel weer overdreven zijnquote:
Hahaaa.quote:
quote:
Ik vond dat vroeger altijd geweldig.quote:
Misschien zegt het wat over je clubquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Echt stom zijn jullie allemaal dat jullie zo tegen mijn club zijn
2-0quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien zegt het wat over je club
Maar goed dat jij blijft volhouden hoor
Niet gekliktquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:09 schreef Paul het volgende:
Ik heb voor jullie een hele mooie weblog gemaakt
FVD confronteert journalist met uitspraak
No fucking way iddquote:
Valt hier vaak toch wel mee heb ik het idee.quote:
Toch gedaan en het is een link. Meer nietquote:
Meestal wel. Maar ik denk dat je vanavond en vannacht nog wel weerlicht gaat zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt hier vaak toch wel mee heb ik het idee.
Ik ga nog steeds niet klikkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch gedaan en het is een link. Meer niet
Heeft ook geen enkele zinquote:
Stoken is ook al uit met deze energie prijzen.quote:
Je meent hetquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch gedaan en het is een link. Meer niet
Ik kom er nooit. Wel in FB daar lees ik de ellende van FP fok wel. Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Ik kom er ook nooit .... en dat is primaquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kom er nooit. Wel in FB daar lees ik de ellende van FP fok wel. Zo ben ik dan ook wel weer
Onweer is lekker.quote:
We gaan het zien misschien slaap ik er wel door heenquote:
Altijd !!!quote:
Dan mis je hetquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
We gaan het zien misschien slaap ik er wel door heen
Maar als ik wakker blijf, en er komt geen onweer.. ben ik wakker gebleven voor niksquote:
Satelietschotels kunnen in de war raken ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat gebeurde vroeger nu niet meer toch
quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Satelietschotels kunnen in de war raken ...
Kaarsje aanquote:Op zondag 23 oktober 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Tijd terug viel hier alle stroom uit in de nacht, dan is het echt donker..
Lampje van mijn telefoon aan, gelukkig was de stroom er snel weer..quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ik wakker blijf, en er komt geen onweer.. ben ik wakker gebleven voor niks
Je word er niet wakker van?quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als ik wakker blijf, en er komt geen onweer.. ben ik wakker gebleven voor niks
Meestal niet of het moeten echt harde knallen zijn..quote:
Ik ben zo wakker. Heel irritant.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
Met dat geknal altijd hier in de grote stad raak je er een beetje aan gewend ....
Altijdquote:
Oh echt? Geen inductie dan. Het eerste weekend heb ik magnetron voer gegeten omdat ik dacht dat dat ding stuk was.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eerste keer gekookt hier. Toch wennen ineens op elektrisch, duurt lang
Electrisch ? of op zo'n glasplaat?quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
Jeuj, eerste keer gekookt hier. Toch wennen ineens op elektrisch, duurt lang
Ik heb nu 1 plaat ... blijft wel ff wennen met temperatuur en zo ... maar verder gaat het best snel iddquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Geen inductie dan. Het eerste weekend heb ik magnetron voer gegeten omdat ik dacht dat dat ding stuk was.
Maar je moet er wat opzetten voordat het werkt. Ik ben er super blij mee inmiddels.
Die 'kookpitten' worden rood. Geen idee wat het dan is eigenlijk. Dit zit er nou eenmaal in.quote:
Bij mij wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt dat niet wanneer ik event 6 op 7 veranderen will?
Gelukkig gaan die engerds niet zingenquote:
Met hagel?quote:
Dat is minder leukquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn MacBook is er vanmiddag ineens mee gestopt
Ja eigenlijk baal ik daar best wel van, van de week maar even langs een mannetje hier.quote:
Viel die in een keer uit, geen vreemde melding gekregen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Mijn MacBook is er vanmiddag ineens mee gestopt
Nee ik zat te FOK!ken en had ineens een zwart scherm, hartstikke doodquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viel die in een keer uit, geen vreemde melding gekregen?
RIPquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ik zat te FOK!ken en had ineens een zwart scherm, hartstikke dood
Hhm dat is wel apart..quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De andere helft van je leven?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ofquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit zelf al geprobeerd
https://support.apple.com/nl-nl/HT210905
Ja gelukkig is het met mijn telefoon wel goed gekomenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit zelf al geprobeerd
https://support.apple.com/nl-nl/HT210905
Ja die had ik beiden al gezien, maar toch bedanktquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
of
https://www.creativebloq.(...)creen-on-macbook-pro
Anders was het game over geweestquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het met mijn telefoon wel goed gekomen
Klonk niet echt zuiver neequote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
Wow wat een verkrachting van dat volkslied ...
Doe jij altijd fokken op je telefoon?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden jullie een nieuwe mod gekregen
Niet bestquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
was toch stones start me upquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef chufi het volgende:
Nee eigenlijk nooit, tenzij ik in de wachtkamer van de tandarts zitquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe jij altijd fokken op je telefoon?
Want daar wordt je nerveus van ?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit, tenzij ik in de wachtkamer van de tandarts zit
Vind het ook niet fijn fok op de mobiel. Nu wel even hang al in bed keelpijn. Hoofdpijn hopelijknmorgennover anders kan ik niet op ziekenbezoek.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit, tenzij ik in de wachtkamer van de tandarts zit
Dit is uitdagingquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden jullie een nieuwe mod gekregen
Het gaat losquote:
HET STORT ECHTquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoor het verder niet ... zit met headset op en zo
? welke topperquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een mooie sfeerbeelden van de belgische topper vandaag zeg
Ik vind het zo'n gepriegel, heel af en toe doe ik wel als ik op bed lig, maar het heeft niet de voorkeur zeg maar. Dat gaat dus nog steeds niet beter, ik hoop dat je morgen opgeknapt bent Dot, beterschap !quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook niet fijn fok op de mobiel. Nu wel even hang al in bed keelpijn. Hoofdpijn hopelijknmorgennover anders kan ik niet op ziekenbezoek.
Rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
HET STORT ECHT
NOES WE GAAN ALLEMAAL KAPOTDOOD
VAARWEL PULLUP!quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
HET STORT ECHT
Het druppelt hier wat en het flikkert in de Sky ..quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
HET STORT ECHT
quote:
HEB JE GEEN PULLUPPLU?!quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
HET STORT ECHT
Eerst volgende keer dat ik naar een meet kom waar jij ook bent,quote:
Lol stomme smiley, zo gaat het misquote:
Neinquote:
Dan hoef ik me niet druk te makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat ik naar een meet kom waar jij ook bent,
oke?
Ik stuur het stiekem naar Chufi toe, die zit toch niet op te letten met dat autoracenquote:
Cool, nu nog hierquote:
Ok die mag wel wegblijvenquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U sure?
https://www.hln.be/weerni(...)de-beelden~a8d371e5/
Dan toch liever die tournedosquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U sure?
https://www.hln.be/weerni(...)de-beelden~a8d371e5/
Dat is wel heftigquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
het trilt hier binnen gewoon door de boem buiten
Zit hier net, echt even wennen aan zulke dingenquote:
Is je woning niet aardbevingsgeschikt?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker hč, het is hier voorbij, beetje jammer wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Verder geen rare of andere geluiden enz?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit hier net, echt even wennen aan zulke dingen
Groot appartementencomplex, staat er al even. Zal vast wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is je woning niet aardbevingsgeschikt?
Nee, verder weinig spannends.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Verder geen rare of andere geluiden enz?
Maar eletrisch koken of inductie ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Groot appartementencomplex, staat er al even. Zal vast wel.
Hier lijkt het ook al weer over jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hč, het is hier voorbij, beetje jammer wel.
Ook goed, ga het wel uitzoeken binnenkort wat het nou echt is.quote:
Gaan ze branden zonder pan er op?quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed, ga het wel uitzoeken binnenkort wat het nou echt is.
Alle pannen die ik gekocht heb was voor alle bronnen.
Geen idee, zal het morgen uitproberenquote:
Zet eens aan en kijk of je wat ziet ... keramisch gaat rood gloeien ... inductie doet nietsquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, zal het morgen uitproberen
Ze worden wel rood met een pan eropquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet eens aan en kijk of je wat ziet ... keramisch gaat rood gloeien ... inductie doet niets
Mijn bunker is daar in de buurtquote:
Even zwaaien morgen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn bunker is daar in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |