Beestje vond je niet lief?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ooit eentje in huis gehad.
Ze kunnen echt als een gek krijsen.
Wat is daar nou mis mee? Virusje op zijn tijd zorgt toch alleen maar voor wat afwisseling?quote:
De afgelopen 2,5 jaarafwisseling genoeg gehadquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is daar nou mis mee? Virusje op zijn tijd zorgt toch alleen maar voor wat afwisseling?
Daarom, tijd voor nieuw genotquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:09 schreef maily het volgende:
[..]
De afgelopen 2,5 jaarafwisseling genoeg gehad![]()
Spaanse griep dan nog een keer, dat is niet nieuwquote:
Hoef ik ook niet ....quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spaanse griep dan nog een keer, dat is niet nieuw
Geen virus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:29 schreef maily het volgende:
[..]
Geen virus.Maar wat wel dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Al kies je een aardbeienijsje, alles mag zeg maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:30 schreef maily het volgende:
[..]
Moet ik iets kiezen? Help.
Ben tevreden geloof ik.
Mag het dan in de nacht wel een stuk kouder worden?quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:31 schreef Ebinas het volgende:
Altijd boven de 20 graden.
Vinden virussen niet leuk en voetbalkijkers tv binnen en niet voetbalkijkers lekker buiten genieten
Ja zeker, het gaat nog, maar is best warm.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag het dan in de nacht wel een stuk kouder worden?
Dan iets met caramel/mokka/hazelnoot/koffie/chocola.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al kies je een aardbeienijsje, alles mag zeg maar
Zit hier vlakbij een dure, maar lekkere tot zover, ijswinkel. Hebben ze vast voor jequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Dan iets met caramel/mokka/hazelnoot/koffie/chocola.
Als je jezelf maar niet mistquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:48 schreef Paul het volgende:
Ben nog in het bos. Hopelijk missen lullie mijn niet
Pciesquote:
Eindelijk hebben we er wat aanquote:
Proostquote:
quote:
Goede uitslagen voor Ajax dit weekendquote:
Zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:38 schreef mario390 het volgende:
heb ik niet gelijk wanneer ik zeg halloween
vor tv op 23.october te vieren is onzin in
de Loods?
Forum Opties | |
---|---|