En hoeveel graden koorts heb je? Want als je serieus denkt dat ik zomaar foto's van Rob ga zitten posten hier ben je behoorlijk ziek in je hoofd. Foto's van m'n kinderen post ik al maar sporadischquote:
Bahquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:50 schreef Dotteke het volgende:
Heftig
https://www.telegraaf.nl/(...)-bungelt-aan-tralies
Ik wou em net plaatsen en je mentionen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.nu.nl/296137/(...)childerij-monet.html
Dat zijn een paar mooie ronde zwembaden op de achtergrond, heerlijk zwemmen in de zomer.quote:
Das baluhquote:
Wees blij dat de bus rijdt, je zou het eens moeten lopenquote:
Ik heb geeneens dan App gedoe.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:08 schreef hemarookworst het volgende:
Merk er niks van want zoveel word ik niet geappt
Wat moet je nog kijken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Grr om mij mogen kranten ook wel meer spoileren.
Ik was vergeten om geen krant te lezen omdat we ER nog moeten kijken.![]()
Gelukkig niet alles gelezen, snel weggeklikt.
ah, dat kijk ik nooit, evenmin als andere rls dingen.quote:
Big brother en zo niet, maar Er, Verraders, Hunted, Big escape en zo vinden we wel heel leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, dat kijk ik nooit, evenmin als andere rls dingen.
LOL. Meestal als ik alleen thuis ben lig ik er ook tussen 9 en 10 wel in. Toevallig gisteren flink laat gemaakt, ging pas rond middernacht naar bed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Big brother en zo niet, maar Er, Verraders, Hunted, Big escape en zo vinden we wel heel leuk.
Kijken we normaal ook altijd gelijk wel, maar we lagen om half 9 gisteren al op bed.
Moh ik meestal wel later, maar gisteren begrafenis gehad, we waren gesloopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 13:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL. Meestal als ik alleen thuis ben lig ik er ook tussen 9 en 10 wel in. Toevallig gisteren flink laat gemaakt, ging pas rond middernacht naar bed.
En ik heb net bijna 2 uur in de IKEA rondgehobbeld op zoek naar inspiratie voor de kerstpakketten die ik moet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |