Dat is een ex-coureurquote:
Gefeliciteerd met je schnorr!quote:
"He was a human being.."quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Beetje aparte uitspraak van Sjarrel over Dietrich...
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
De kwalificatie was later dan normaal en na middernacht gaat de volgende dag in, dus ook al heb je nog niet geslapen, is het technisch gezien toch al 'morgen'!
Ik ga naar bed, morgen weer vroeg voor de MotoGPquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Neem aan dat iedereen nu de Mavericks tegen de Grizzlies gaat kijken?
Ja beetje alsof dat een overgang was naar iets positiefs. Hij zal het vast niet zo bedoelt hebbenquote:
Luka vs Jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat is dat? Padellen ofzo? Want dan kijk ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:12 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Geen flauw idee, stond net in beeld bij Skyquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dat? Padellen ofzo? Want dan kijk ik niet
quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje alsof dat een overgang was naar iets positiefs. Hij zal het vast niet zo bedoelt hebbenMaar het kwam er een beetje gek uit
Prof basketbal Amerika.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Padel is geen sport!1quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tot morgen vanavondquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:19 schreef Nizno het volgende:
ja, ik ga mn bedje opzoeken. tot vanavond!
Niet onterecht. Zelfde verhaal op Monza met leclerc.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:30 schreef Evenstar het volgende:
#TeamLH gaat weer los op FIA en Max, omdat hij zogenaamd track limit had moeten krijgen in Q1
Als je het niet vast kunt stellen moet je het voordeel aan de coureur gevenquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet onterecht. Zelfde verhaal op Monza met leclerc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |