Boehoe..quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé skeet je kan het blijven proberen. Het gaat je niet lukken
Ja dagquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
zit elkaar niet zo op te naaien elke keer ... en dat geldt ook voor @:Soury
Nou dat was dit jaar weer zo. Zo leuk die kermis. Jesus zeg Maar goed ik haat kinderenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat me iets van bij,toen moest de kermis ook eerder sluiten door overlast jongeren.En dat gaf weer rellen.
Schei uit zegquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
zit elkaar niet zo op te naaien elke keer ... en dat geldt ook voor @:Soury
Lees even terug ik heb lang héél lang mijn adem ingehoudenquote:
Hou opquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees even terug ik heb lang héél lang mijn adem ingehouden
Je was bijna blauw?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben net zo blauw als jouquote:
Je zit ernaast, lees anders het vorige topic even terug.quote:
geen zin in ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Je las mee toch?quote:
ja 40+ niet 40-quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit ernaast, lees anders het vorige topic even terug.
Je kan geen goed meer doen.quote:
Doei Heintjequote:
Leeft die nog?quote:
73 jaar.quote:
Oh dat is snel. TOET TOET....quote:
Nou hèquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:27 schreef BasEnAad het volgende:
Wat kunnen mensen uit amsterdam vervelend zijn zeg...
Oh echt held met rooie petquote:
Ja sorryquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zuurtje een mod die haar bij staat.
Je zit ernaastquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ruik een loempiaquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Misschien zelf even weggaan?quote:
Welnee post gewoon gezellig mee, niets aan de handquote:
Luister even achterbaks kreng. Jij loopt me uit te dagen al een tijdje. En wat bans betreft ben JIJ bent degene die maar graag op de TR knop drukt. Het is wel genoeg zo. Ga F1 kijkenquote:
WTFquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Luister even achterbaks kreng. Jij loopt me uit te dagen al een tijdje. En wat bans betreft ben JIJ bent degene die maar graag op de TR knop drukt. Het is wel genoeg zo. Ga F1 kijken
Nee Ossewitquote:
Het beste.quote:
Ik lees het laatste uur mee en kan niet zeggen dat ik Soury nu iets geks zie typen dus kruip nou niet in de slachtofferrol en doe gewoon mee. Dacht laatst dat het juist oké ging hier.quote:
Ik ben godverdomme al maanden klaarquote:
Nou ja, dit was meer een reactie op wat ik vandaag heb meegemaakt. En een reactie op de OP.quote:
Zelfs mijn loempia maakt zich drukquote:
Ik ben er godverdomme ook wel klaar mee inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik lees het laatste uur mee en kan niet zeggen dat ik Soury nu iets geks zie typen dus kruip nou niet in de slachtofferrol en doe gewoon mee. Dacht laatst dat het juist oké ging hier.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, dit was meer een reactie op wat ik vandaag heb meegemaakt. En een reactie op de OP.
Ik kwam vandaag in de supermarkt iemand tegen en die begon ongevraagd tegen mij te vertellen van ja, in amsterdàm hebben we dít en in amsterdàm hebben we dát, en ik was laatst in amsterdàm en deden we dit blablablabla... ... ja dan moet je niet weglopen...
Toen snapte ik die hele attitude van dat die mensen echt denken dat de hele wereld met amsterdam bezig is.
Ik was gewoon rustig boodschappen aan het doen in Nijmegen, flikker op!
Stel je niet aan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er godverdomme ook wel klaar mee inderdaad.
Ik krijg toch wel de ban. Dat vieze gezuig van die Soury.
Ik ga nog liever dood gvd....vies gedoe.
Flikkert op, naar Amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:40 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, dit was meer een reactie op wat ik vandaag heb meegemaakt. En een reactie op de OP.
Ik kwam vandaag in de supermarkt iemand tegen en die begon ongevraagd tegen mij te vertellen van ja, in amsterdàm hebben we dít en in amsterdàm hebben we dát, en ik was laatst in amsterdàm en deden we dit blablablabla... ... ja dan moet je niet weglopen...
Toen snapte ik die hele attitude van dat die mensen echt denken dat de hele wereld met amsterdam bezig is.
Ik was gewoon rustig boodschappen aan het doen in Nijmegen, flikker op!
Het sputtert watquote:
Je krijgt helemaal geen ban, post gezellig mee en laat soury met rust als het niet normaal kan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben er godverdomme ook wel klaar mee inderdaad.
Ik krijg toch wel de ban. Dat vieze gezuig van die Soury.
Ik ga nog liever dood gvd....vies gedoe.
Dat zei ik al eerderquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je krijgt helemaal geen ban, post gezellig mee en laat soury met rust als het niet normaal kan.
Weet je wat ik deed best normaal tegen je de laatste tijd. Maar jij weet altijd wel "iets" te vinden waar je me op wil pakken ofzo. Zelfs dan geef ik je antwoord. Maar het werkt nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens een mening hier?
Ja nou ja, die man dacht echt dat ik op zijn gezeur zat te wachten, omdat hij AMSTERDAMMER was.quote:
Ja ik heb hongerquote:
Waar dan op straat?quote:
Oh? Heb het vaak genoeg voor je opgenomen en nu mag ik geen mening hebben, omdat ik het niet voor je opneem?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom heb jij ineens een mening hier?
Maar ik geloof niet dat ze allemaal zo zijn, waarschijnlijk had je pechquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja nou ja, die man dacht echt dat ik op zijn gezeur zat te wachten, omdat hij AMSTERDAMMER was.
Daar is echt niemand mee bezig verder, maar nu snap ik wel beter hoe dat mechanisme werkt.
Ja doeiquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat ik deed best normaal tegen je de laatste tijd. Maar jij weet altijd wel "iets" te vinden waar je me op wil pakken ofzo. Zelfs dan geef ik je antwoord. Maar het werkt niet
Lekker man, met een laagje sambal erop gesmeerdquote:
Ik ben al op sinds 5 uur vanochtend en ik ben wat kapot. Sambal it isquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, met een laagje sambal erop gesmeerd
Raam is dicht dan hoor ik niks meer.quote:
Had je in je bed geplast? Waarom zo vroeg?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al op sinds 5 uur vanochtend en ik ben wat kapot. Sambal it is
Je bent nog hartstikke jongquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
waarom zou ik /// die tijd is voorbij
Nee hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:54 schreef chufi het volgende:
[..]
waarom zou ik /// die tijd is voorbij
ADE om de hoek. Niet van de muziek dat vind ik wel ok. Maar vanaf 4 uur gingen de mensen richting station. En toen was ik het zatquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je in je bed geplast? Waarom zo vroeg?
Is die ellende morgen afgelopen?quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
ADE om de hoek. Niet van de muziek dat vind ik wel ok. Maar vanaf 4 uur gingen de mensen richting station. En toen was ik het zat
Ja je weet nooit mij broer heeft een leuke dame aan de haak geslagen.quote:
Ik had ook bijna ooit een flat gekocht tegenover de Westergasfabriek ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
ADE om de hoek. Niet van de muziek dat vind ik wel ok. Maar vanaf 4 uur gingen de mensen richting station. En toen was ik het zat
Zondag tot in de middagquote:
Het kan dus nogquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je weet nooit mij broer heeft een leuke dame aan de haak geslagen.
Nou, het gaat mij er meer over, dat wanneer je dat uitvergroot, snapt dat alle landelijke media het zo veel over Amsterdam hebben en het nauwelijks over Nederland gaat. Die redacties zitten allemaal binnen 1 vierkante kilometer binnen Amsterdam, die kunnen geen afgewogen journalistiek bedrijven, ze doen allemaal de boodschappen bij precies dezelfde supermarkt, bij wijze van spreken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 00:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik geloof niet dat ze allemaal zo zijn, waarschijnlijk had je pech
Badjak, al vind ik Brandal wel beter bij jou passenquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al op sinds 5 uur vanochtend en ik ben wat kapot. Sambal it is
Amsterdam is al een beetje uit toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou, het gaat mij er meer over, dat wanneer je dat uitvergroot, snapt dat alle landelijke media het zo veel over Amsterdam hebben en het nauwelijks over Nederland gaat. Die redacties zitten allemaal binnen 1 vierkante kilometer binnen Amsterdam, die kunnen geen afgewogen journalistiek bedrijven, ze doen allemaal de boodschappen bij precies dezelfde supermarkt, bij wijze van spreken.
Ja en die was niet op zoek ofzo. Toevalquote:
Oh ik heb Oelek ik wist niet dat er een persoon aan gekoppeld kon wordenquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Badjak, al vind ik Brandal wel beter bij jou passen
Ik prefereer ook badjak,al gaat zo`n potje vrij snel leeg.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Badjak, al vind ik Brandal wel beter bij jou passen
Brandal is deugniet in het Indonesisch, wel een sambal om trots op te zijn. Sambal oelek gebruiken ze in Indonesië alleen maar om mee te koken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb Oelek ik wist niet dat er een persoon aan gekoppeld kon worden
Djeroek is ook lekker, maar ik ben nu meer van de Surinaamse sambal, klein likje, maar gelijk zo vol van smaakquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik prefereer ook badjak,al gaat zo`n potje vrij snel leeg.
Dat zei ik al eerderquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik prefereer ook badjak,al gaat zo`n potje vrij snel leeg.
Dat zei al eerder, Aadquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Brandal is deugniet in het Indonesisch, wel een sambal om trots op te zijn. Sambal oelek gebruiken ze in Indonesië alleen maar om mee te koken.
Oh sorry hoor ... moet je gelijk zo grof doen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Sly.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En zei ik al eerder![]()
Wat een tragikomedie is deze sloosjet af en toe
Dat vraag ik me bij jou nou ook altijd af.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:27 schreef sly-nl het volgende:
Ik heb zojuist teruggelezen en vraag me af of Aloa-Vera een spelletje speelt of echt rijp is voor een inrichting.
Hooooi fredfruit!!@£@£RFECquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Sly.![]()
Ik ben hier ook niet altijd.
Vast wel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooooi fredfruit!!@£@£RFEC
Mag je nog van je wijfie en oma N. naar de miet?
Die zat 30 uur in de cos dus een meet zou geen probleem moeten zijn. Ze mist hem niet eensquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooooi fredfruit!!@£@£RFEC
Mag je nog van je wijfie en oma N. naar de miet?
Okequote:
Wel ok. Hoest met jou? Ik heb de laatste tijd geen gitaardingetjes meer op yt gezet, wel iets met blokfluit om iets uit Le Sacre Du Printemps te illustreren voor iemand.quote:
Slangenmens zat in de cos? Of Fredske?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zat 30 uur in de cos dus een meet zou geen probleem moeten zijn. Ze mist hem niet eens
Fredske heeft eindelijk een positieve note gescoredquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Slangenmens zat in de cos? Of Fredske?
Mooi!quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Wel ok. Hoest met jou? Ik heb de laatste tijd geen gitaardingetjes meer op yt gezet, wel iets met blokfluit om iets uit Le Sacre Du Printemps te illustreren voor iemand.
Vindt je knie dat fitness torture gedoe ding wat je laatst je huis in gezeuld hebt nog leuk?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Alles oke, thanks. Nog ff wat basket kijken zometeen als ik wakker kan blijven.
Doe maar linkje s'il vous plaît!
Thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Vind je knie dat fitness torture gedoe ding wat je laatst je huis in gezeuld hebt nog leuk?
Wat jammer voor de NWS gasten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
Jongetje van Amber Alert is gevonden.
Da's kut.quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks!
Mwah, niet echt. Mag weer weg, denk ik..
Zat bij de verkeerde ouders?quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:44 schreef FreshFruit het volgende:
Jongetje van Amber Alert is gevonden.
Nu nog speculeren waaromquote:
Doen ze nog geen uitspraken over.quote:
Kijk dat is leesvoerquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doen ze nog geen uitspraken over.
Ja sorryquote:
Beetje wel.quote:
Have fun!quote:Op zondag 23 oktober 2022 01:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Beetje wel.
Ga straks je youtube luisteren. Dm je of schrijf het hier in deze circustent, maar denk het niet![]()
Nu switch ik nog ff naar een potje nba als ik niet in slaap val.
Liefs en nighty!@
Latersquote:Op zondag 23 oktober 2022 01:50 schreef sly-nl het volgende:
Peer 'm. Slaap lekker allen nu of straks.
ja goedemorgen koffie?quote:
Ik val omquote:
Morguh Pullupquote:
Laters fijne dagquote:
Morguh Chanelquote:
Hey Paul, alles goed?quote:
ja maar ik dach tdat het vandaag een soort zomerdag zou worden hee, maar het gaat dus stormen enzoquote:
Het ziet er niet echt gezellig uit buiten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar ik dach tdat het vandaag een soort zomerdag zou worden hee, maar het gaat dus stormen enzo
ik gaat denk ik toch wel naar buiten, paddestoelen zoeken en wie weet kom ik djmo tegenquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt gezellig uit buiten.
Ze hadden het laatste over een mooie nazomer, een paar mooie dagen. Ik heb er nog weinig van gemerkt
De natuur is wel mooi momenteel, al die herfst kleurenquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:43 schreef Paul het volgende:
[..]
ik gaat denk ik toch wel naar buiten, paddestoelen zoeken en wie weet kom ik djmo tegen
Vanaf woensdag wordt het lekker weerquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar ik dach tdat het vandaag een soort zomerdag zou worden hee, maar het gaat dus stormen enzo
Vorig week toch wel wat zon gehad en zacht weerquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er niet echt gezellig uit buiten.
Ze hadden het laatste over een mooie nazomer, een paar mooie dagen. Ik heb er nog weinig van gemerkt
We gaan het zien, het valt tot nu toe steeds tegenquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vanaf woensdag wordt het lekker weer
Goedemorgen Dotquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien, het valt tot nu toe steeds tegen
Morgen Mrsl
Misschien merk ik er te weinig van met al het gedoe hieroquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vorig week toch wel wat zon gehad en zacht weer
Dat kan ook, echt herfst weer hebben we nog niet gehad in ieder geval..quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien merk ik er te weinig van met al het gedoe hiero
Mogguhh Missquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vorig week toch wel wat zon gehad en zacht weer
O ja hoor heb echt al herfst buien gehad onder weg. Bladeren die opwaaien, veel wind en regen. Eikels die op het dak van de auto vallen en je je ongans schrikt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat kan ook, echt herfst weer hebben we nog niet gehad in ieder geval..
Regen hier niet zoveel een keer wel in de nacht.. en idd wel veel eikels die uit bomen vallen.. had er bijna 1 op mijn hoofs gekregenquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor heb echt al herfst buien gehad onder weg. Bladeren die opwaaien, veel wind en regen. Eikels die op het dak van de auto vallen en je je ongans schrikt.
Van de week een keer zoveel regen en vallende bladeren onderweg gehad dat je bijna niets zag op de weg
Kan flink zeer doen die dingen. ALs ik naar de winkel ga en door het padje hier ga hou ik altijd mijn hand boven mijn hoofd. Staat een kastanje boom die ook lekker uitvaltquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Regen hier niet zoveel een keer wel in de nacht.. en idd wel veel eikels die uit bomen vallen.. had er bijna 1 op mijn hoofs gekregen
Mag je wel een helm op doen eigenlijk, die kastanjes komen nog harder aan..quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan flink zeer doen die dingen. ALs ik naar de winkel ga en door het padje hier ga hou ik altijd mijn hand boven mijn hoofd. Staat een kastanje boom die ook lekker uitvalt
Gewoon doen Paul,quote:
Ook hierquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:12 schreef aloa het volgende:
[..]
In het zuiden. Vrijdag was het daar al 20.
Ja het is tot nu toe steeds goed gegaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag je wel een helm op doen eigenlijk, die kastanjes komen nog harder aan..
Morguh MarcBquote:
Hey GGquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Rechtsonder staat 11 graden en zonnig. Nou, die 11 graden zal wel kloppen, dat zonnige is er nog niet.
Ik heb nog geen weer bericht gekeken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:38 schreef Paul het volgende:
alleen zeeland en zuidholland krijgen veel regen
ik keek op buienradarquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen weer bericht gekeken eerlijk gezegd.
Niet eens naar het weerbericht op de FP?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet eens naar het weerbericht op de FP?
Kom echt nooit op de frontpagequote:Op zondag 23 oktober 2022 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet eens naar het weerbericht op de FP?
Ik ook nietquote:
Hoezo? Het is gewoon een telefoon. Die werkt precies zo als jouw vorige. Of heb je nu een ander type, met van die grote toetsen...quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe telefoon geïnstalleerd, ik vind dat altijd een beetje spannend
Ja nee, ik weet wel met zo'n apparaat om te gaan, maar ik vind het spannend of hij de reservekopie wel overzet, mijn halve leven staat eropquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Het is gewoon een telefoon. Die werkt precies zo als jouw vorige. Of heb je nu een ander type, met van die grote toetsen...
Oei, ja. Ik vertrouw dat soort dingen niet en heb een backup van de foto's ergens anders staan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik weet wel met zo'n apparaat om te gaan, maar ik vind het spannend of hij de reservekopie wel overzet, mijn halve leven staat erop
Foto's, maar ook alle apps met inlogcodes, maar het is geluktquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, ja. Ik vertrouw dat soort dingen niet en heb een backup van de foto's ergens anders staan.
Zoals de wijze Chufi zou zeggen,quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wel, als ik mooooie weblogjes neerzet
https://frontpage.fok.nl/author/80791
Stel nou dat het mislukt, sterf je dan voor de helft?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja nee, ik weet wel met zo'n apparaat om te gaan, maar ik vind het spannend of hij de reservekopie wel overzet, mijn halve leven staat erop
lief doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoals de wijze Chufi zou zeggen,
niet geklikt
Dat denk ik wel, maar ik weet niet of het mijn goede of slechte helft isquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stel nou dat het mislukt, sterf je dan voor de helft?
Hangt af van of je het van jouw kant bekijkt of vanaf de ander...quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar ik weet niet of het mijn goede of slechte helft is
Je hebt toch altijd je oude telefoon nog?quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar ik weet niet of het mijn goede of slechte helft is
Laat dat altijd in de telefoon winkel doen..quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Nieuwe telefoon geïnstalleerd, ik vind dat altijd een beetje spannend
* boksquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat dat altijd in de telefoon winkel doen..
quote:Op zondag 23 oktober 2022 11:53 schreef mario390 het volgende:
orf voetbal magazin
interview met van gaal en
bericht van julie elftal
@:chufi
ik vind het altijd gedoe met whatsapp overzetten enzo en dat je berichten niet meekunnen etc en dan heb ik al geen zin meer om een nieuwe te kopenquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Laat dat altijd in de telefoon winkel doen..
Oh dat is opzich niet moeilijk,maar zoals al zei. Doe ik dat zelf nooitquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:58 schreef Paul het volgende:
[..]
ik vind het altijd gedoe met whatsapp overzetten enzo en dat je berichten niet meekunnen etc en dan heb ik al geen zin meer om een nieuwe te kopen
nouja moet ook zeggen dat het vooral gedoe was omdat ik van apple naar android ging den k ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat is opzich niet moeilijk,maar zoals al zei. Doe ik dat zelf nooit
Duurt soms wel even,maar dan loop ik een rondje door het winkelcentrumquote:
Ah dat zou kunnen idd..of gebruik maken van Smart Switchquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:00 schreef Paul het volgende:
[..]
nouja moet ook zeggen dat het vooral gedoe was omdat ik van apple naar android ging den k ik
Hier is geen winkelcentrum maar wel koffie en zo lang duurt het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Duurt soms wel even,maar dan loop ik een rondje door het winkelcentrum
True, ach zoveel bijzonders heb ik niet op mijn telefoon staanquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Hier is geen winkelcentrum maar wel koffie en zo lang duurt het niet.
Die medewerkers zien elke dag het halve leven van tig mensen @:Deisyy
ik wel, mn inlog op fok bijvquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, ach zoveel bijzonders heb ik niet op mijn telefoon staan
WTF waarom post degene random woorden? Lijkt @HiDiHo wel in DTSquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:02 schreef Paul het volgende:
deze accoutn
https://twitter.com/nos_nieuw
Nja lijkt mij niet dat ze dat checken toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wel, mn inlog op fok bijven al mn datingapps
Holaquote:Op zondag 23 oktober 2022 11:53 schreef mario390 het volgende:
orf voetbal magazin
interview met van gaal en
bericht van julie elftal
@:chufi
Is niet random. dit account zegt als NOS een woordje voor het eerst schrijft ooit op de nos-sitequote:Op zondag 23 oktober 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
WTF waarom post degene random woorden? Lijkt @:HiDiHo wel in DTS
kompt omdat jij teveel in mn hoofd zitquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja lijkt mij niet dat ze dat checken toch?
En nog scoor je geen leuke meid
quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
WTF waarom post degene random woorden? Lijkt @:HiDiHo wel in DTS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Las het net jaquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Is niet random. dit account zegt als NOS een woordje voor het eerst schrijft ooit op de nos-site
Neequote:Op zondag 23 oktober 2022 12:09 schreef Paul het volgende:
[..]
hi dropje, kan je me een update ovfer Kim geven?
Broodje hamburger met gebakken eiquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Broodje ei of broodje hamburger...
Is dat lekker?quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Broodje hamburger met gebakken ei![]()
neequote:Op zondag 23 oktober 2022 12:10 schreef Paul het volgende:
[..]
habe sie noch screenshots vun Kim gemacht?
Ik zal het eens proberen...quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet, zelf nog niet gegeten
Een vliegende muisquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een vlieg/muis voorbij komt
Ze bestaanquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegende_buidelmuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |