They just mentioned that he's waiting until the last minute to weigh in and most likely will need the additional 2 hours after that to make the weight.quote:
Ja die extra tijd krijgt hij dan inderdaad, kijken of er nog wat uit te persen is en hij medisch gezien ok blijft.quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
They just mentioned that he's waiting until the last minute to weigh in and most likely will need the additional 2 hours after that to make the weight.
Main card (ESPN+ PPV at 10 p.m. ET)quote:Op donderdag 10 november 2022 10:54 schreef HulkHeld het volgende:
Jullie voorspellingen voor Izzy - Pereira?
Op discovery ? Wordt wel uitgezonden hoor begint alleen pas om 02:00quote:Op zondag 13 november 2022 00:32 schreef RudyL het volgende:
Hmm zonde dacht even lekker prelims erop, worden ze niet uitgezonden. Dan maar alleen main
ja, hij bewoog nogquote:Op zondag 13 november 2022 12:47 schreef jigggy het volgende:
Vind dat bij izzy wel beetje vroeg werd gestopt zeg
Vreemde site als nieuwsbron maar schijnt wel waar te zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 22:07 schreef THEFXR het volgende:
Holy fuck, Rumble Johnson overleden!
https://www.sportskeeda.c(...)-johnson-passed-away
Anti-immuun ziekte kreeg ik mee, in combinatie met nog iets, allebei vrij zeldzaam in elk geval, waar het lichaam intern de organen aanvalt. Schijnbaar komt het normaal alleen bij jonge kinderen voor.quote:Op zondag 13 november 2022 22:46 schreef Discombobulate het volgende:
Wel benieuwd naar de doodsoorzaak. Vreselijk zeg.
Hemophagocytic lymphohistiocytosis en non-Hodgkin lees ik net.quote:Op maandag 14 november 2022 10:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Anti-immuun ziekte kreeg ik mee, in combinatie met nog iets, allebei vrij zeldzaam in elk geval, waar het lichaam intern de organen aanvalt. Schijnbaar komt het normaal alleen bij jonge kinderen voor.
The prognosis is guarded with an overall mortality of 50%. Poor prognostic factors included HLH associated with malignancy, with half the patients dying by 1.4 months compared to 22.8 months for non-tumour associated HLH patients.quote:Op maandag 14 november 2022 12:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hemophagocytic lymphohistiocytosis en non-Hodgkin lees ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |