Alfred was een big mistake.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ach, Schreuder.
Als je niet tegen onzin in de media kan moet je lekker Club Brugge of RKC gaan trainen.
Ik heb gister een potje tennis gespeeld. @lenny_leonard @Wereldgozerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:35 schreef Zipportal het volgende:
Stukje teambuilding.
Ajax gaat padellen.
Ik denk dat ik nog nooit een mckroket gegeten heb, ik schaam me diep daaroor!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind de mckroket trouwens beter dan de normale broodje kroket uit de snackbar
al is het wel jaren geleden dat ik een mckroket had. toen ze nog 1 euro waren
Sla jij ook je racket kapot als het niet helemaal lekker gaat @:lenny_leonard ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb gister een potje tennis gespeeld. @:lenny_leonard @:wereldgozer
Nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ja, buitenspel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Druk zijn met Ajaxquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:56 schreef Zipportal het volgende:
Frank de Boer heeft Veltman op zijn positie kennelijk beter dan De Ligt genoemd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
RKC de betere partij
Frank de Boer voetbal herleeft
Ik vind dit ook echt niet om aan te zien. Ik heb nog liever dat ze verliezen met leuk voetbal dan dit, hier kijkt toch niemand voor zijn plezier naar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef GGMM het volgende:
RKC de betere partij
Frank de Boer voetbal herleeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |