Gouden kooi jaaaaaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:07 schreef Kakadylo het volgende:
Als mensen zoals Berend en Jeffrey all-in zouden gaan en stemmingen geen rol spelen dan heb je waar topamusement!
Wat bedoel jequote:
gistermiddag na het paalzitten , gisteravond voor het slapen gaan .... ik vermoed elke keer wanneer Marciano ertegen aan wil duwenquote:
Oh ging over haar ex man en prive foto's van haar etcquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verhaalt een TV spel.. gevolgd met een camera ploeg, was ooit een hype
Kan bern eruit aub tis zooo boringquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:13 schreef Sestra666 het volgende:
bern heef een zin in 36 stukjes geknipt, nu gaan ze t proberen op te lossen
kijken of het te doen is
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TVquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh ging over haar ex man en prive foto's van haar etc
is vd escapeshitquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kan bern eruit aub tis zooo boring
Hunted ik ken het, maar klonk even prive vooraf maar dank je xxquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TV
Nee, ze broeden op een of ander luguber adventure/speurtocht/puzzel dingetjequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:18 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over hetzelfde spel als dat Babette bedacht had?
Nog steeds geloof ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Babs lult veel, maar het ging om uit handen te blijven van achtervolgers, dat was ooit op TV
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe praat zichzelf nog een schaamlipcorrectie aan
Niks mis met zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouw
Heb niet het idee dat Mexx (veel) afgevallen is daar waar de vrouwen juist eerder aankomen en de mannen afvallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:27 schreef Poesjuh het volgende:
8 wkn geleden kon mexx dr tatoo in dr bikinilijn niet zien ivm vetjes zegt ze. Nu ziet ze hem weer
Dit keer over Ruben en Djedi die niets van hun eten delen met mensen die niets meer hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : roddel de roddel de roddel .. dit keer over Djedi.
Maak het maar eens kenbaar in de groep waarbij vervolgens de stiekeme pen van Ruben ter sprake komtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Dit keer over Ruben en Djedi die niets van hun eten delen met mensen die niets meer hebben
Lekker met die schoenen naast je neusquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
In die goeie ouwe tijd ging de Haan nog wel eens af![]()
[ afbeelding ]
Wat ligt daar naast zijn bed? Verpakking van Kinder Chocola?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:39 schreef 5thencounter het volgende:
In die goeie ouwe tijd ging de Haan nog wel eens af![]()
[ afbeelding ]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:37 schreef Kakadylo het volgende:
Wesley was tenminste nog sympathiek itt Djedi en Ruben![]()
Het eerste wat onderhevig is aan leeftijd zijn je borsten dus dat is eerder logisch dan vreemdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allemaal zelfvertrouwen dat verbouw
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon een goeie jongen dus beter doe je even normaal
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dat weet je als je iemand 2 dagen gezien hebt?
Lekker aardigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
die jankbal die er 2 dagen ingezeten heeft?
woordgrap of verkeerd geschrevenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:48 schreef 5thencounter het volgende:
Alies heeft een prutseltje gemaakt... vanavond, of morgenochtend of morgenavond? 7uur![]()
[ afbeelding ]
Vroeg of laat moet die prijzenpot omlaag, daar draait het hele concept op.. een jaar lang vreten en slapen kan de bedoeling nooit zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ja ik wel ja. Beter stel je jezelf dan de vraag of je zo iemand had moeten casten. Van freerunning in de vrije wereld naar opgesloten in een loods dat zijn dus twee uitersten. Bij een Janet weet je dat ze er in principe drie jaar kan zitten. Boeteclausules waren er klaarblijkelijk ook niet. Lag het aan mij dan ging er bij ieder vrijwillig vertrek bovendien 25k uit de pot.
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goedquote:
Je hoeft niemand aardig te vinden maar om op basis van 2 dagen iemand een jankbal te noemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet dan? Ik heb die gast alleen maar met rode ogen zien zitten. En hij heeft 1 of 2 keer tegen een muurtje gelopen. En dan moet je iemand aardig vinden of goed
Who the hell is Seppe?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 14:59 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey is na z'n cut veranderd van een Sjonnie in een Seppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe tegen BabetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Babette tegen WendySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Beter werken de groepen eens samen en pleuren ze de nietsnutten eruitWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Nou volgens mij is het wel ter sprake gekomen om Marciano eruit te stemmen omdat dan ook Kim zou gaan.ook bij Jeffrey![]()
Wtf hebben ze gedaan met de streams, ik loop nu standaard achter als ik net inlog en kan niet meer op 'live 'klikken![]()
Ziet er ook niet uit met dat halve beeld![]()
Ontopic :![]()
![]()
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaal![]()
Ja, maar hij zegt safe keus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaal![]()
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Wtf hebben ze gedaan met de streams, ik loop nu standaard achter als ik net inlog en kan niet meer op 'live 'klikken![]()
Ontopic :
[ afbeelding ]![]()
Isaac zegt nu dat hij voor manager van de maand december wil gaan. Hij wil stabiliteit, en dat kan nu 'Berend, ik, nog een paar misschien' zegt hij.
Berend ziet het nog niet zo heel erg zitten : 'De keuken is nog zo instabiel bijvoorbeeld .. en Ima gaat zich verkiesbaar stellen, en Rupert is heel goed met Ima'![]()
Dan moet je dus de pagina refreshen , heel irritant hoop dat ze live knop wel weer toevoegen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Ontopic :
[ afbeelding ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dat heb ik al sinds t begin. Kijk je 1 stream, gaat die andere achterlopen of stilstaan. Live knop is er niet.Steeds verversen.. Heel irritantquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef Flow3r het volgende:
Ontopic :
[ afbeelding ]![]()
Berend : Ze willen dat we bezig zijn ... niet alleen maar wachten op de volgende verdienopdracht. Bedenk iets!![]()
liggend vanaf de bankquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ze willen dat we bezig zijn ... niet alleen maar wachten op de volgende verdienopdracht. Bedenk iets!![]()
Gaatie toch lekker buiten lopen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano had een slecht geweten aangezien KimK de initiator was van het plan en hij daar obvious niet voor is gaan liggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie heeft dus de laffe keuze gemaakt, hij had veel meer stennis kunnen maken met een andere keuze ...Aldus min of meer Marciano's versie van het verhaalWees jezelf, er zijn al genoeg anderen!![]()
Dat maakt 'ie er zelf van, ze hoeven shit te doen alleen maar overleven tot de laatste de pot pakt.. ik snap best wel dat de paranoia vroeg of laat inkicktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
wat een verfrissend gesprek tussen jasper, sjeffie en marcianoThe only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]![]()
Niets, business as usual.. ze kunnen allemaal gemist worden zonder dat het een fuck uitmaaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ergebeued ls Isaac eruit wordt geknikkerd![]()
![]()
Die wordt er niet uit geknikkerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:55 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat ergebeued ls Isaac eruit wordt geknikkerdMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |