en hoe doe je het daar ?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
We hebben bij het roeien ook klassementen gedurende het jaar en dat helpt wel om het interessant te houden
Ik kan een compleet B-team kopen en hopen op een wonderquote:Op donderdag 3 november 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je best gewoon en je ziet wel waar het schip strandt
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenquote:
Ah het is geen spel ... het gaat voor de ere-divisie met de hoop op meer dusquote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenSeizoen is veel korter dan dat F1.
Mijn eigen roeiers zijn dat klassements roeien meestal ontgroeid en die gaan eerder voor wereldbekers
Kunnen we daar ook niet op gokken?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenSeizoen is veel korter dan dat F1.
Mijn eigen roeiers zijn dat klassements roeien meestal ontgroeid en die gaan eerder voor wereldbekers
Mjahquote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook niet op gokken?
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van São Paulo.
Je hebt nog tot vrijdag 11 november 2022 19:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Tot 20:00u maarquote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Nog ff ter info ..!! sprintrace weekend, morgenavond kwalis
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 november 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tot 20:00u maar
Goed dat je het post, anders was ik te laat geweest
Oh dank je wel. Ik had nooit aan de tijd gedacht.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Nog ff ter info ..!! sprintrace weekend, morgenavond kwalis
[..]
Hier houden we Max en Perezquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:36 schreef engine het volgende:
Ik ga met een nieuwe chassis het weekend in![]()
Besloten Norris toch te houden. Wellicht is hij nu iets lichter na zijn voedselvergiftiging.
nog 1 kans hiernaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook maar Max in mijn team genomenStiekem toch gewisseld
Dat lukt me anders nooit meer vrees ik
Ja duurde toch wel een beetje lang zeg dit hele seizoen vond ikquote:
quote:
Nee , dan stopt de tijd tot de baan weer vrij gegeven wordt .. hangt een beetje van de tijd af ... als er nog een ronde of zo gereden kan worden gaan ze verder.. zoals nu ... alleen is het nu nat en zal er niet sneller gereden gaan wordenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Lijkt het wel op. Rode vlag is toch einde? Heb niet geluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |