Nou die had ook gewoon kunnen blijven staan. Door die achterlijke bandentest zijn we uit FP2 niks wijzer geworden.quote:
Nog een beetje gefeliciteerd danquote:Op zondag 23 oktober 2022 00:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Moesten terugkijken. Nu live
SF moest werken en nog beetje zijn verjaardag gevierd
Dank uquote:
Nou ik hoop toch dat ze allemaal dezelfde kant op gaan.quote:
cuntry, heet datquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:46 schreef oma-Nijn het volgende:
AllemAchtig ...de glazen springen van tafel hier ..Wat vals![]()
Ohquote:
Als ie maar niemand meeneemt als ie eraf stuitertquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Hammy jankt over zijn remmen![]()
wat rot
![]()
Hoogstens de 'zangeres'quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie maar niemand meeneemt als ie eraf stuitert
Jullie ook!quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Leuke race allemaal ..dat we maar veel punten mogen scoren![]()
Die zit in jouw team?quote:
Heyquote:
Ohhhhquote:
Koop lekker een zakjapannerquote:
Die was dit jaar ook waardeloos jaquote:
Ik ga het negerenquote:
Volgend jaar 2 zakken volquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die was dit jaar ook waardeloos ja
Ik las dat die nieuwe Hollander bijna net zo mini was
Ik was net blij dat ie op plek 2 zatquote:
Wij nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was net blij dat ie op plek 2 zat
Pomtidom ...quote:
Ik ook wel jaquote:
Ik ga er voorquote:Op zondag 23 oktober 2022 21:38 schreef D. het volgende:
Ik zie daar de Heineken reclame
0.0% alcoholvrij
Is dat niet gelijk aan 100% alcohol?
Pittigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door chufi op 23-10-2022 22:34:52 ]
Ik durf bijna niets meer te typenquote:
Ja en Leclerc nog 3equote:
quote:
Ja hoorquote:
Had het wel grappig gevonden als hij uiteindelijk daar wel een straf voor kreegquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan wel zuigen ... man man man ...
Ja ...quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Had het wel grappig gevonden als hij uiteindelijk daar wel een straf voor kreeg
Echt wat een slechte verliezer toch.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Had het wel grappig gevonden als hij uiteindelijk daar wel een straf voor kreeg
Je was de beste deze weekquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:26 schreef pullup het volgende:
Ah net onder de 300Plekje 299
![]()
Lastiger om omhoog te komen dan om in de ranking te droppen
Echt?quote:
541 ...quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dacht dat jij dus wel meer zou hebben
Voor mij de eerste keer boven de 500 points jaquote:
Jemig 😊💪quote:Op maandag 24 oktober 2022 17:31 schreef oma-Nijn het volgende:
We zijn gestegen van de 14de naar de 12de plaats
![]()
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Mexico Stad.
Je hebt nog tot zaterdag 29 oktober 2022 16:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Als die punten niet terugkomen is dat een ernstige tekortkoming in dit spel. Dan vraag ik me af of ik nog naar mijn team omkijk dit jaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 07:59 schreef chufi het volgende:
Alonso is weer terug op plek 7 ... weet niet of ze nog aanpassing in de puntentelling maar ik heb mn geld al uitgegeven ..
[..]
Heb ik dat gewoon nagelaten te posten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:02 schreef pullup het volgende:
@:D. heb je nog zo'n mooi lijstje van onze puntentotalen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:31 schreef D. het volgende:
Punten, dan eindelijk
1 oma-Nijn 8218
2 engine 8178
3 chufi 8084
4 Zorro 8080
5 Prisha 8005
6 pullup 7737
7 D. 7425
Het record van meeste zeges per seizoen stond op 13. Als Max nu wint verbreek ie dat record. Kan me voorstellen dat ie dat 'wel leuk vindt'quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:32 schreef pullup het volgende:
Hebbert
https://nos.nl/artikel/24(...)voor-zijn-teamgenoot
Ik ga Hammie voor alle zekerheid maar voor die Mexicaan inruilenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het record van meeste zeges per seizoen stond op 13. Als Max nu wint verbreek ie dat record. Kan me voorstellen dat ie dat 'wel leuk vindt'
Win/win, wellichtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga Hammie voor alle zekerheid maar voor die Mexicaan inruilen
Kan ik Oma ook weer onder ogen komen
Kan net nog ff juichenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:31 schreef D. het volgende:
Punten, dan eindelijk
1 oma-Nijn 8218
2 engine 8178
3 chufi 8084
4 Zorro 8080
5 Prisha 8005
6 pullup 7737
7 D. 7425
Trots op jequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga Hammie voor alle zekerheid maar voor die Mexicaan inruilen
Kan ik Oma ook weer onder ogen komen
Waarschijnlijk best een goede keuze maar ik vond dat teveel red bullquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Iemand Max en Perez?
Ik denk, dat we daar voor gaan.
Nog niet... Max in de foutquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Iemand Max en Perez?
Ik denk, dat we daar voor gaan.
Tis een gedeeltelijke Pirelli testbanden sessie .... dus ze moeten verplicht een aantal ronden rijden op die banden .... ze krijgen wel 30 min. extra tijdquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis een gedeeltelijke Pirelli testbanden sessie .... dus ze moeten verplicht een aantal ronden rijden op die banden .... ze krijgen wel 30 min. extra tijd
Dank je wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
En we finishen ook nu onder rood ...
[ afbeelding ]
quote:
Hoop het ja, hij ging wel lekker die eerste trainingquote:
Ze rijden weerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoop het ja, hij ging wel lekker die eerste training
Oh nu al? Ik check zo wel even, kan er toch niets van zienquote:
Laatste training en dan straks kwali'squote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh nu al? Ik check zo wel even, kan er toch niets van zien
Max is toch al kampioen ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:07 schreef Zorro het volgende:
Lollerteam gemaakt. Klaar met die onzin. Dankzij dat belachelijke protest en dan weer terugdraaien zodat de punten niet meer worden meegenomen kan ik net niks fatsoenlijks. Dan praat ik over minder dan een miljoen te kort bij alle leuke opties die er zouden zijn.
Dan maar een paar duurste en een paar goedkoopste dingen. Alleen maar om het budget zo ver mogelijk op te maken.
Gewoon. Boeiend.
Ik merk wel dat het nu al veel leuker kijkt. Anders is het toch "hoe doen mijn manager onderdelen het".quote:
Mooi he ... Gooi vanmorgen Russell eruitquote:
FP 3 is not Q3quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mooi he ... Gooi vanmorgen Russell eruit![]()
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een mallequote:
Maar jullie staan nog het hoogste hierquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een malle
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik...maar vond het grappig. Alles wat wij eruit gooien, rijdt vaak als een malle
Ergens mazzel gehad. Ook geen idee. Ik hoop, dat we als team nog wat kunnen stijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jullie staan nog het hoogste hier
Jouw keuzes verlaten vaak uit zichzelf de baanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Kan je nagaan hoe het met mijn keuzes verloopt
Iets met Ferrari dacht ik ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ergens mazzel gehad. Ook geen idee. Ik hoop, dat we als team nog wat kunnen stijgen
Ja dat moet beter zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 01:17 schreef chufi het volgende:
tussenpunten zijn er weer , maar laten we gewoon het eindresultaat afwachten
Jij mocht niet klagen volgens mij ...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mocht niet klagen volgens mij ...
Anyways... Leclerc 10 , Alfonso 5 en Checo ook 5 plekken gridstraf ....
10 december verdrinken we onze verliespuntenquote:
Ontslag!quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze voorspellen Max eraf en jankham eerste![]()
![]()
Ik mis Olaf sowiesoquote:
Ja.. nou mij lukt het niet.quote:
Ze op de baan vernederen is leukerquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand even een Mercedes afschieten
Nou...ik denk, dat Verstappen slaag krijgtquote:
Rustig .... nog 64 rondjesquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Kan iemand even een Mercedes afschieten
Zenuwen gieren door mijn strot...nog maar een Baileys tegen de zenuwenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het gewoon een soort spannend![]()
Of ik heb gewoon dorst
Goede combiquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het gewoon een soort spannend![]()
Of ik heb gewoon dorst
Hamquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooie sandwich Redbull met een vleugje jankham ertussen![]()
Podium dan maar .. Papa ook blij... zolang Checo niet op 2 rijdt kan Max geen kadootjes gevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
1-2tje voor RB is wel leuk voor de Mexicanen
Ging ie toch niet gevenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Podium dan maar .. Papa ook blij... zolang Checo niet op 2 rijdt kan Max geen kadootjes geven
Het zal wel heel frustrerend zijn dat je altijd de held geweest bent, en er nu iemand gewoon veel beter isquote:
Het is altijd een jankerd geweest. Lekker met pensioen gaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel heel frustrerend zijn dat je altijd de held geweest bent, en er nu iemand gewoon veel beter is
En nu een meerjarige contract verlenging zit te overwegenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal wel heel frustrerend zijn dat je altijd de held geweest bent, en er nu iemand gewoon veel beter is
Ja, maar nu lijkt het nog erger gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:39 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is altijd een jankerd geweest. Lekker met pensioen gaan
Hopelijk als team in de middenmootquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu een meerjarige contract verlenging zit te overwegen
Lekker looien oorbellen in of een looien eikelpiercing en de plomp inquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar nu lijkt het nog erger geworden
Bij Haasquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu een meerjarige contract verlenging zit te overwegen
Ja, doe eens nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:44 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zag het even somber in. Toch wel leuke race.
Solly...nu na 4 Baileys ben ik ook een stuk blijerquote:
dit was de 3equote:Op zondag 30 oktober 2022 22:49 schreef D. het volgende:
Er zijn nog maar 2 races toch?
Allard was in de war geloof ik
dan was het een oude opname...quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar hij zei '2 van de komende 3 races'
Aantal overwinningen wel, procentueel nog niet, maar als ie zo door gaat....quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
MAX is gewoon de beste ooit in one season
Jullie ook bedankt en welterusten!quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Bedankt voor de gezelligheid en welterusten vanuit Den Haag
We kijken vast vooruit?quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Tot over 2 week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bubbels merk van de F1quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:59 schreef D. het volgende:
Wel 'leuk' dat ze Ferrari-champagne hebben, haalt Ferrari toch nog het podium
ullen we nu eens kopen , want het geld moet wel op natuurlijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:14 schreef D. het volgende:
Los punktos!
1 oma-Nijn 8768
2 engine e 8715
3 Zorro 8639
4 chufi 8601
5 Prisha 8520
6 pullup 8224
7 D. 8012
Duurt ook wel erg lang allemaal zegquote:Op maandag 31 oktober 2022 22:21 schreef engine het volgende:
Er zit eigenlijk nog maar weinig vooruitgang in.
Nog 2 races, dan ben ik er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 1 november 2022 07:10 schreef pullup het volgende:
Dit is mijn team en dat ga ik zo houden, klaar met dat gewissel
Opladen voor volgend jaarquote:Op donderdag 3 november 2022 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Nog 2 races, dan ben ik er ook wel klaar mee
2 x all-inquote:Op donderdag 3 november 2022 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik begin bijna te twijfelen aan mijn kansen voor dit jaar
en hoe doe je het daar ?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:04 schreef pullup het volgende:
We hebben bij het roeien ook klassementen gedurende het jaar en dat helpt wel om het interessant te houden
Ik kan een compleet B-team kopen en hopen op een wonderquote:Op donderdag 3 november 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je best gewoon en je ziet wel waar het schip strandt
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenquote:
Ah het is geen spel ... het gaat voor de ere-divisie met de hoop op meer dusquote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenSeizoen is veel korter dan dat F1.
Mijn eigen roeiers zijn dat klassements roeien meestal ontgroeid en die gaan eerder voor wereldbekers
Kunnen we daar ook niet op gokken?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat van komend jaar moet nog beginnen en het vorige is afgelopenSeizoen is veel korter dan dat F1.
Mijn eigen roeiers zijn dat klassements roeien meestal ontgroeid en die gaan eerder voor wereldbekers
Mjahquote:Op donderdag 3 november 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen we daar ook niet op gokken?
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van São Paulo.
Je hebt nog tot vrijdag 11 november 2022 19:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Tot 20:00u maarquote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Nog ff ter info ..!! sprintrace weekend, morgenavond kwalis
[..]
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 november 2022 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Tot 20:00u maar
Goed dat je het post, anders was ik te laat geweest
Oh dank je wel. Ik had nooit aan de tijd gedacht.quote:Op donderdag 10 november 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
Nog ff ter info ..!! sprintrace weekend, morgenavond kwalis
[..]
Hier houden we Max en Perezquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:36 schreef engine het volgende:
Ik ga met een nieuwe chassis het weekend in![]()
Besloten Norris toch te houden. Wellicht is hij nu iets lichter na zijn voedselvergiftiging.
nog 1 kans hiernaquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:18 schreef pullup het volgende:
Ik heb ook maar Max in mijn team genomenStiekem toch gewisseld
Dat lukt me anders nooit meer vrees ik
Ja duurde toch wel een beetje lang zeg dit hele seizoen vond ikquote:
quote:
Nee , dan stopt de tijd tot de baan weer vrij gegeven wordt .. hangt een beetje van de tijd af ... als er nog een ronde of zo gereden kan worden gaan ze verder.. zoals nu ... alleen is het nu nat en zal er niet sneller gereden gaan wordenquote:Op vrijdag 11 november 2022 20:55 schreef engine het volgende:
Lijkt het wel op. Rode vlag is toch einde? Heb niet geluisterd.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , dan stopt de tijd tot de baan weer vrij gegeven wordt .. hangt een beetje van de tijd af ... als er nog een ronde of zo gereden kan worden gaan ze verder.. zoals nu ... alleen is het nu nat en zal er niet sneller gereden gaan worden
En Lando doet het ook goedquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat de klok al weer loopt ja.
quote:
Voortaan voor ieder raceweekend een hap rauwe kipquote:
Matig van Maxquote:
Phewquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is maar training... straks 20:30 een sprintrace
Zin an!quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is maar training... straks 20:30 een sprintrace
Ja deze sprintrace is echt top.quote: