Avond lieve Cremequote:
Die zijn er veel de laatste dagen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:22 schreef praadje het volgende:
Ach jeetje. Weer een Amber alertHopelijk loopt het goed af.
vergeet ie de harder met de hars te mengenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier kijken naar de kleine treintjes
quote:Mr.Boat epoxy bestaat uit 2 componenten; hars en harder die 2:1 op gewicht gemengd worden.
De verwerkingstijd (pot life) is ca. 45 minuten bij 20 graden. Maak dus niet meer epoxy per keer aan dan je 45 minuten kunt verwerken.
Hahahah dat is niet slim... foutje kan gebeuren, alleen een beetje jammer daar...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
vergeet ie de harder met de hars te mengen
aha ha ha
ik snap het ook niet zegt
ha ha ha
https://www.mrboat.nl/mrb(...)Qboq7uoaAu5GEALw_wcB
[..]
Ja ze maken mooie dingenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:48 schreef StephanL het volgende:
Treintjes vergeten. Nouja kijk nog ook nog even naar Ik hou van Holland, straks f1. Kan de treintjes competitie morgen ook terug kijken. Vind de Hollandse thema altijd wel leuk om te zien op een modelbaan.
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.quote:
Fijn dat hun zoektocht wat heeft opgeleverd. Hopelijk geeft dat meer rust.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
Net gekeken .... zeer indrukwekkend, mooi gemaakt.
Bizar
Er was ook een topic over, maar jouw post was het eerste resultaat van "schijnstudent".
NWS / Dianne deed alsof ze studeerde, pleegt zelfmoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond alvast schatjes![]()
Deze dame duikt even onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat Code van Coppens weer komt, weer zin in![]()
Die gedachte is geen seconde door mijn hoofd gegaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'n avond, hier ook!quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ga Gouden Uur een kans geven
quote:Op zondag 23 oktober 2022 19:29 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund![]()
Ik ga Gouden Uur een kans geven
Ik ben te moe om me te concentreren maar ik ben hem aan het opnemen. Lijkt me een goede serie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |