Haha, nee dat is gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 3 november 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ziet er goed uit meid
Dat je niet alles per ongeluk van je bord schuift. Dat zie ik ook al de vorige keer dat je je prachtige servies liet zien
Hahahaha ik ben ook een lompe koe hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, nee dat is gelukkig nog nooit gebeurd
Poeh heftig, lekker ontspannen jijquote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef Drass het volgende:
Onderweg naar huis. 12u werkdag is wel voldoende :p
Bikkel. Ik mag morgen 10 uurtjes maar daarna weer lekker 4 dagen vrij (hoop ikquote:Op donderdag 3 november 2022 18:58 schreef Drass het volgende:
Onderweg naar huis. 12u werkdag is wel voldoende :p
Proostquote:Op donderdag 3 november 2022 18:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, tijd voor een glaasje glühweinsoms moet een mens zichzelf even verwennen
Geen excuus voor
Morgen praadjequote:Op vrijdag 4 november 2022 06:11 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Een vroege gids want het wordt een latertje vandaag. Maak er een mooie dag van
Slaap lekker lieverdquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Ben er niet bij vanavond, morgen om 4.30 gaat de wekker weer. Niet gepland maar je moet wat over hebben voor je collega's
Fijne avond en tot morgen
Geen frikandellen vanavondquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Ben er niet bij vanavond, morgen om 4.30 gaat de wekker weer. Niet gepland maar je moet wat over hebben voor je collega's
Fijne avond en tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |