duurt nog even, maar is goed!quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?
En dan de eerste dag leegvretenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso altijd minimaal 1 met chocolade
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de eerste dag leegvreten
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Elke dag een hele kalender leeg eten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Als het kan en je doet er niemand kwaad mee... Fuck de bedoeling.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.
Onze bierkalender komt geloof ik ergens in novemberquote:
Ik vond het wel leuk voor een keertje, om het uitpakken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinken
Hier is de krasloten adventkalendaar elk jaar de traditiequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Oh ja dat is ook altijd leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hier is de krasloten dventkalendaar elk jaar de traditie
Laat me raden? Bier met kersensmaak.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen zat er wel een deceptie van een bier tussen toen.
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Bier met kersensmaak.
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
Je hebt een goede smaak, vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ander fruit, zelfde effect: smerig bier.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
La Chouffe en alles wat erop lijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.
Maar op zich lusten kerel en ik best veel soorten, alleen krieken enzo dus niet.
Match made in heaven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?quote:
Volgende week.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |