Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd.
Ik ben niet heel groot fan van kruidnoten, maar op stroopwafels kan ik dagen overleven
Die zijn lekker idd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meer
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gelukkig welBastogne
in huis. Maar die liggen beneden en ik zit boven.
Ik bedoel maar. Als je bastognes wil eten, dan pak je een bastogne. Geen kruidnoten. Andere vorm, andere textuur. Dat kun je niet los van elkaar zien in de eetbeleving.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.quote:
Die met Milka daarentegen...quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunchquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.
Tevens: snob.
Okay vooruit omdat je zo aandringt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.
Geniet ervan.quote:
Dat inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
Gewoon alles.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunch
#verkleinwoordjes
Met een 20 jaar oude Tawney portquote:
quote:
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Chocola? Bier? Seksspeeltjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |