Hoe moet ik dit lezen in relatie tot de DM die je zojuist stuurde?quote:
Ik doelde meer op het niet plaatsen van de foto vanwege mensen die aan het werk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het concept van een anale douche moet jou juist toch aanspreken gezien je smetvrees?
ook goedemorgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks vies aan rimmen hoor, mits op voorhand de noodzakelijke hygiënische handelingen zijn uitgevoerd.
Memorabel moment dit.quote:
Ja ik denk t welquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zie ik je woensdagavond weer?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen in relatie tot de DM die je zojuist stuurde?![]()
Afgelopen zaterdag hadden we ome Joost van Bellenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zie ik je woensdagavond weer?
Zaterdag heb ik overgeslagen. Hoorde dat subbar erg tegenviel en Mozem/Kader een stuk drukker was. Dat laatste is niet helemaal mijn publiek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hadden we ome Joost van Bellen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:55 schreef rival het volgende:
Stond er zelf ook van te kijken. Een grens? Ik?
Je word soft!quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Stond er zelf ook van te kijken. Een grens? Ik?
Ik heb nog geen DM in elk geval.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef rival het volgende:
@:CL als ie nu de lengte gaat posten dan pies ik in mn broek
En het is nog lang geen vrijdagmiddagquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:46 schreef Tegan het volgende:
Het is al lang geen vrijdagmiddag meer he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |