TR gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk he? Dat dit nog kan anno 2022
Niemand die mijn geflirt waardeert; niets te zoeken hier danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort fatalistische posts zijn wel een turn off als je het over flirten hebt.
Ik kan het waarderen. Ik gaf zelfs een tip hoe ik het nog meer zou waarderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand die mijn geflirt waardeert; niets te zoeken hier dan.
Ik las dat als een zeer onnodige sneer. We weten allebei dat 'tweede keus' absoluut niet overeenstemt met de werkelijke situatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen. Ik gaf zelfs een tip hoe ik het nog meer zou waarderen.
Zo was het uiteraard niet bedoeld. Jammer dat het wel zo over kwam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las dat als een zeer onnodige sneer. We weten allebei dat 'tweede keus' absoluut niet overeenstemt met de werkelijke situatie.
quote:
Denken dat ik die laat slingerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een Lego blokje gestapt toen je uit bed kwam? Lijkt me aannemelijk in jouw geval
Goed punt welquote:
hmm, niks gezienquote:
Niet op trappenquote:
Die lijkt op die kisten van Dragon Questquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een contest. Mensen moesten van Lego iets ontwerpen mbt Dungeons and Dragons omdat dit 50 jaar bestaat.
Ik zag deze al:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |