Er zijn er altijd wel een paar die dwars gaan liggen vanwege het spel en gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .
eerlijk: ik heb weinig vertrouwen in haar . Esther ziet zich als de moederkloek ..
Ze zal vast bazig zijn ,maar dat geeft geen garantie dat mensen naar haar luisteren.
Nee dat klopt maar ik denk dat het ook zeker niet gezellig wordt. Zij kan echt heel naar op dingen reageren. Ik vind het niet echt een aardig persoon.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft zo opgeschept over haar vorige baan , dat alle werknemers haar kont likten ,dat ze ze onder haar duim had .
eerlijk: ik heb weinig vertrouwen in haar . Esther ziet zich als de moederkloek ..
Ze zal vast bazig zijn ,maar dat geeft geen garantie dat mensen naar haar luisteren.
Ja precies . Esther heeft wel tactieken om de mensen te laten doen wat zij wil (denkt ze) , maar een hoop mensen hebben een hekel aan haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar die dwars gaan liggen vanwege het spel en gewoon omdat het kan.
Voordat ze in bed ligt heeft ze het met iedereen gedeeldquote:
In het begin vond ik haar een zemel . Esther is ook een manipulatorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ik denk dat het ook zeker niet gezellig wordt. Zij kan echt heel naar op dingen reageren. Ik vind het niet echt een aardig persoon.
Ze doet de naam Eva die ze kreeg van Babette wel eer aan
Van al dat geroddel ga je veel calorieën verbranden hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gebruikt haar tijd in de loods, ze kan nu de tijd nemen om te sporten.
Heeft ze al gesport?
Ze is dan ook al aardig afgevallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van al dat geroddel ga je veel calorieën verbranden hoor
Ik wilde al iets soortgelijks postenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef spapaars het volgende:
Nu ook videoland V2, wat een pokkenspeler.
quote:
Ze heeft er wel al veel over gepraatquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gebruikt haar tijd in de loods, ze kan nu de tijd nemen om te sporten.
Heeft ze al gesport?
Wees een zalm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |