quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
‘André Hazes jr. weg bij Sarah Salah, gaat tóch weer voor Monique’
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hazes DNAquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.
Ik wilde dat ik mijn ouders had uitgekozen. Dan zou ik in leven worden gehouden met suikerspinnen en zou ik mijn 10.000 stappen zetten op de PC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen
Nee nee, dat is om zijn zieltje te laten groeien 🤡quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik denk overigens wel dat zij echt een goede moeder is die alleen handelt uit liefde voor hem en dat kind op de 1e plek heeft. Daar kan zn oma nog een puntje aan zuigen maar dat zal ze wel niet doen omdat er geen nicotine in zit.
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Uiteraard. Veel bners krijgen alles gratis terwijl ze juist veel geld hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat was blijkbaar een gratis weekendje, Monique bedankt Disneyland Parijs.
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.
Serieus? Arme Andrie ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Van Disney Parijs direct door naar een over the top Harry Potter themafeest. En daarna nog een paar dagjes Ibiza om de resterende herfstvakantie samen in alle rust met de paparazzi door te brengen?
Deze mensen leven ver van de realiteit zo lijkt het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze mensen leven ver van de realiteit. zo lijkt het
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |