Misschien zodat niet elke boerenlul en ‘spion’ de halve avond foto’s van hem staan te maken?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
Wie kent hem nou in Amerika? Hij valt juist minder op tussen het normale publiek dan in een VIP hokjequote:Op maandag 24 oktober 2022 08:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien zodat niet elke boerenlul en ‘spion’ de halve avond foto’s van hem staan te maken?
Oh.quote:
Slechtzittend gebit. Beetje kukident en weer door.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom praat die Rachel zo raar? Dat komt toch niet alleen omdat ze rookt?
Mooi nummer inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef Pippalena het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat Rox juist op dit moment haar single uitbrengt over gaslighting![]()
Ik vind het ook een onverwacht goed nummer trouwens (maar ik heb dan ook een rasechte narcist als moeder, dus de tekst raakte me).
Hahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Slechtzittend gebit. Beetje kukident en weer door.
Misschien kan er weer eens een compilatie CD/DVD worden uitgebracht, niet eerder ontdekte covers van Andr1 of mevrouw kan natuurlijk weer een bubbletea tent openen waar ze nooit verschijnt (wat is er ook alweer met die eerste gebeurd?)quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Hahaha
Ze moet Ff met de magische urn rammelen en aan de implantaten gaan.
Dat opgeblazen ego blijft dus zolang hij elke keer met hangende pootjes naar zijn moeder terugkeert. Al is Monique al net zo'n dweepziek figuur. Zo zoekt hij ze waarsch. uit.quote:Oftewel: Antoinnette vindt dat moeder Rachel Hazes steken heeft laten vallen door alles op te blazen tot enorme proporties. “Ik bedoel: zijn moeder leeft natuurlijk nog steeds van de nalatenschap van Dré Hazes senior. Die moet zo groot mogelijk zijn, want dan komt er zoveel mogelijk…”
Dat klopt, beaamt Antoinnette. “Het was natuurlijk ook een heel grote zanger en ster, maar voor hem is dat zoiets onrealistisch geworden waar hij nooit meer aan kan tippen. Ik vind het wel jammer dat niemand in zijn omgeving hem duidelijk heeft gemaakt dat hij dat misschien een beetje overdrijft.”
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes jr. krijgt draai om oren: ‘Je bent een grote slappeling!’
https://www.mediacourant.(...)en-grote-slappeling/
Gevonden:quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand hier had gezegd "vóór de Kerst" maar vond dat achteraf iets te snel ..... wie?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
Maar ze houden zo van ezeltjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:09 schreef quirina het volgende:
Die Monique is echt een ezel… nog erger dan een ezel!
Want een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |