Oke lijkt me dat je van zover af het helemaal niet goed kan beleven en zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:35 schreef Prego het volgende:
[..]
Wat is daar typisch aan? Dat zou ik ook doen als ik het geld er voor had want ik kan niet tegen een grote massa mensen op elkaar gepropt.
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Mag/hoort dat niet? Serieus bedoelt hoor, geen sarcasme. Maar dat wist ik dus echt niet.
Die PIquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,.
Thanks voor de opheldering. Zal er rekening mee houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,.
Ik vind het niet zo erg om op een link te klikken maar alleen als ik weet waar ik op klik. Een samenvatting van een paar zinnen of alleen al de titel van het artikel wordt wel op prijs gesteldquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks voor de opheldering. Zal er rekening mee houden
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om op een link te klikken maar alleen als ik weet waar ik op klik. Een samenvatting van een paar zinnen of alleen al de titel van het artikel wordt wel op prijs gesteld
Ik kijk ook naar de docu, en ik snap niet dat iemand uberhaupt een relatie kan hebben met die gast.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geldquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de docu, en ik snap niet dat iemand uberhaupt een relatie kan hebben met die gast.
Wat een ontzettende kwal.
Hij denkt minstens dat-ie gelijk staat aan Drake ofzo.
Ja, hij is ook niet zo heel erg intelligent.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geld
Ik gok bijna iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Vergeleken met Djarno steekt ie wel goed afquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hij is ook niet zo heel erg intelligent.
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:04 schreef quirina het volgende:
Komt door die geweldige opvoeding die hij gehad heeft.
nee, lukt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.
Nee, ik denk het ook niet, maar ja, een mens kan altijd hopen.quote:
Zou fijn zijn voor hemzelf en iedereen om hem heen, maar ik denk niet dat dat lang lukt als hij weer optreedt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.
En zolang hij bij moeders woont.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou fijn zijn voor hemzelf en iedereen om hem heen, maar ik denk niet dat dat lang lukt als hij weer optreedt.
Als ik eerlijk ben niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:20 schreef SilverEyes het volgende:
Zit deze week twee dagen thuis. Is het even een maandje Videoland betalen waard?
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben niet.
Maar dat is altijd moeilijk, want iedereen heeft zijn eigen smaak he?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.
en er staat ook een docu over Glennis Grace op (!) zag ik net, dus wat wil je nog meer
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.
en er staat ook een docu over Glennis Grace op (!) zag ik net, dus wat wil je nog meer
En lijntjes sosquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
En Bridget dan? Tijdelijke verstandsverbijstering?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |