quote:Nog maar een topic over een van de bekendste complotdenkers van Nederland, fascist, mol voor Rusland, ruziemaker, wegloper, oikofoob, schrijver en desalniettemin ook een van de leden van de Nederlandse tweede kamer.
Meneer heeft tegenwoordig een telg genaamd Lancelot.
Wat was 80 jaar geleden een heldendaad van mening verzetsstrijder?quote:
Dus je bent een voorstander van Oekrainers die verzet plegen tegen Rusland of bedoel je dat niet? Of doel je nu op Russen die Oekrainers martelen en vermoorden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat was 80 jaar geleden een heldendaad van mening verzetsstrijder?
De bezetter terroriseren tot ze opgerot zijn
De mensen hebben zelf gekozen voor dit kabinet, meer dan de helft van de mensen die gekozen hebben tijdens de verkiezingen, hebben dat gedaan op VVD,CDA,D66 of CU. Hitler viel 80 jaar geleden Nederland binnen en drong zijn visie op met geweld. Vergelijkbaar met wat Rusland nu doet in een ander soeverein land in Europa, Oekraine.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In feite dank ik onze lieve heer op mijn blote knieën dat Nederland een politicus heeft van het kaliber Baudet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus je bent een voorstander van Oekrainers die verzet plegen tegen Rusland of bedoel je dat niet? Of doel je nu op Russen die Oekrainers martelen en vermoorden?
Ik hoop bij God dat je niet denkt dat Baudet een verzetsstrijder is want dan ben je toch wel flink van het padje af
Wie is de bezetter tegenwoordig dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Als Baudet elke dag op tv was met een speech van een uur over de boreale wereld, jodendom, het gezin en reptielen hadden we natuurlijk allemaal Baudet gestemd. Bam 76 zetels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dan was Baudet nu aan de macht zeker?
"Als je een boek van me koopt signeer ik hem gratis"quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wat zou Baudet dan vertellen waardoor hij de grootste partij zou worden?
Calvinisme.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Als je een boek van me koopt signeer ik hem gratis"
Zijn het dan alleen maar metaforen die hij zegt? Want eigenlijk is alles wat er uit komt net zo onwaar als dat we worden geregeerd door reptielen. Ik heb hem eigenlijk nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen, in al die jaren niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
In feite dank ik onze lieve heer op mijn blote knieën dat Nederland een politicus heeft van het kaliber Baudet.
Hij is een van de weinig politici die betrouwbaar is. Op een leugen heb ik hem zelfden tot nooit betrapt.
hij zegt alleen maar zinnige dingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn het dan alleen maar metaforen die hij zegt? Want eigenlijk is alles wat er uit komt net zo onwaar als dat we worden geregeerd door reptielen. Ik heb hem eigenlijk nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen, in al die jaren niet.
Joehoe, @Viesdikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef XSbig het volgende:
[..]
Wat zou Baudet dan vertellen waardoor hij de grootste partij zou worden?
De mensheid zal toch echt zichzelf tegen zichzelf moeten beschermen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Iedereen wil maar gelukkig zijn. En werkelijk alles moet daar ruim baan voor maken.
Mensen moet tegen zichzelf beschermd worden.
De meeste Nederlandse verzetsstrijders kwamen pas na de bevrijding bovendrijven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ooit vond ik zijn zwarte piet-analyse en oikofobieverhaal (hoewel zwaar aangezet) nog wel redelijk raak. Maar dat dateert echt van 8 jaar geleden ofzo. Zwaar conservatieve ideeën maar niet noodzakelijk knettergek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:18 schreef Hanca het volgende:
[..]
Zijn het dan alleen maar metaforen die hij zegt? Want eigenlijk is alles wat er uit komt net zo onwaar als dat we worden geregeerd door reptielen. Ik heb hem eigenlijk nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen, in al die jaren niet.
Voor die handtekening moet je gewoon betalen hoor. Meneer moet er wel warmpjes bij zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
"Als je een boek van me koopt signeer ik hem gratis"
Het echte geluk is voor mensen die weten dat ze God nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:01 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Hopelijk zetten ze je op een marktplein en scheren ze je kaal net zoals de moffenhoeren in '45.
Je haalt de woorden uit m'n mondquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:40 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi om te zien dat het hedendaagse verzet, de verdedigers van borealistische waarden, de helden van blanke incels een leider hebben. Thierry Baudet, held in de traditie van Johannes Post, Jan Denys en Herman Daendels. Thierry de Messias, halleluja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |