Ik ken wel wat kandidaten waar we prima zonder kunnen. Thierry gewoon naar Kiev sturen en dan op een pleintje vastzetten met een scherm met vertaalde tweets erboven. Mandjes rotte tomaten erbij en klaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Freek Jansen: " Nederland is heel erg vol, We moeten accepteren dat er mensen weg moeten ?
[ twitter ]
Vertel ons meer over je deportatieplannen.
Hoeveel mensen wil je wegjagen, de grens over zetten?
Welke mensen?
Je wilt natuurlijk een etnic cleansing, maar dat zeg je niet hardop
Hij zegt het goed. Als.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Freek Jansen: " Nederland is heel erg vol, We moeten accepteren dat er mensen weg moeten ?
[ twitter ]
Vertel ons meer over je deportatieplannen.
Hoeveel mensen wil je wegjagen, de grens over zetten?
Welke mensen?
In het filmpje komt Henk Otten me niet rancuneus over.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De beste man is verder niet rancuneus h
We kunnen zijn tweet het beste samenvatten als 'ik zei het toch'quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In het filmpje komt Henk Otten me niet rancuneus over.
Althans, niet overdreven naar tot in het onverzoenlijke wrokkige . Een grote meerderheid van politiek denkend Nederland zet zich af tegen extreemrechts en de FvD, met name vanwege hun hetzerigheid die mensen oproept tot verbaal geweld , dan wel indirect tot daadwerkelijk geweld.
Henk Otten doet niet veel anders
haha.... hij zei het wel nadat hij het slachtoffer werd van die extreemrechtse revolutie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We kunnen zijn tweet het beste samenvatten als 'ik zei het toch'
Klopt. Maar als mij dat toch 4 jaar geleden overkomen was, zou ik het inmiddels wel een plekje gegeven hebben en niet nog steeds bezig zijn met 'ik zei het toch' zeggen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
haha.... hij zei het wel nadat hij het slachtoffer werd van die extreemrechtse revolutie.
Hij had ook gelijk dat hij gecancelled, 'geliquideerd', werd om politieke redenen van Baudet
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Maar als mij dat toch 4 jaar geleden overkomen was, zou ik het inmiddels wel een plekje gegeven hebben en niet nog steeds bezig zijn met 'ik zei het toch' zeggen.
Zo veel mensen zeggen nu over FvD... 'i told you so' Dat is niet zo ergerlijk. Het wordt pas irritant als iemand dat herhaaldelijk doet. En doet Otten het zo ? Hij verwijst naar een filmpje van hem en noemt de datumquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Maar als mij dat toch 4 jaar geleden overkomen was, zou ik het inmiddels wel een plekje gegeven hebben en niet nog steeds bezig zijn met 'ik zei het toch' zeggen.
Tja, hij heeft er jaren geleden toch heel veel tijd in gestoken, hij had zijn droom voor elkaar: een conservatief rechtse partij die de provinciale verkiezingen won en zo de grootste werd in de Eerste Kamer. Dan lig je op koers voor iets groots. Dat het vervolgens zo is afgelopen zal hem nog steeds pijn doen. Ik ben er trouwens wel blij mee...quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja hij verwijst letterlijk terug naar de vorige keer dat hij het deed, dus herhaaldelijk kan je het wel noemenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
Zo veel mensen zeggen nu over FvD... 'i told you so' Dat is niet zo ergerlijk. Het wordt pas irritant als iemand dat herhaaldelijk doet. En doet Otten het zo ? Hij verwijst naar een filmpje van hem en noemt de datum
Mwa, ze hangen niet boven de EU, maar ze hebben nog altijd wel hun invloed. Om te beginnen via de NAVO die zonder de VS natuurlijk niet zoveel voorstelt, hetgeen de VS weer een vinger in de pap geeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef Hanca het volgende:
[..]
En de VS hangt helemaal niet boven de EU. Ja, ze werken soms samen, omdat ze veel waarden en normen delen. En ja, de VS is decennialang belangrijk geweest voor de verdediging van Europa. Maar dan hangen ze nog niet boven de EU, dat is echt totale nonsens.
Dat Oekraine referendum een aantal jaren geleden was hij toch ook met zijn clubje betrokken ?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:50 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, hij heeft er jaren geleden toch heel veel tijd in gestoken, hij had zijn droom voor elkaar: een conservatief rechtse partij die de provinciale verkiezingen won en zo de grootste werd in de Eerste Kamer. Dan lig je op koers voor iets groots. Dat het vervolgens zo is afgelopen zal hem nog steeds pijn doen. Ik ben er trouwens wel blij mee...
Het is het enige wat hij heeft. Hij is niet charismatisch en heeft geen nieuwe ideen of visie. Zijn FvD verleden is het enige wat hij heeft. Terug naar de achtergrond is het enige wat nog rest.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:35 schreef Bluesdude het volgende:
Als ik luister naar wat de kamerleden van FvD zeggen, dan is het voor mij overduidelijk dat zij blijkbaar een onwrikbaar geloof hebben in het fenomeen democratie en dat ze "de democratische rechtsstaat" proberen te beschermen. Ik geloof al lang niet meer in zulke sprookjes en erger me er dan ook kapot aan als een zogenaamde (lees: zelfverklaarde) verzetsbeweging daar in meegaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:19 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Sowieso lijkt de houdbaarheid van FvD en niet alleen in de figuur van Baudet over de datum te zijn. Wanneer partijen zich niet meer aan de regels van het democratische systeem houden, aangeven geen vertrouwen in het democratische systeem te hebben en in woord en daad het democratische systeem actief proberen af te breken zijn ze geen politieke partij meer, maar een terroristische beweging.
Voorzover FvD deel uitmaakt van de overheid is het inderdaad een terroristische beweging.quote:Een terroristische beweging met wellicht een buitenlandse financiering nog wel.
Vertel...quote:Het intimideren en terroriseren van politici en journalisten van andere richtingen door leden van FvD dient wat mij betreft dan ook precies als zodanig te worden gekenmerkt. FvD heeft geen bestaansrecht (meer) binnen onze samenleving.
Wilders blijft opvallend stil. Vist uit hetzelfde vaarwater als Forum. Zijn Henk en Ingrid zijn vaak ook gewoon deels wappies die tussen PVV en Fvd twijfelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Interessante stellingname van Ronny Naftaniel.
Jarenlang vertegenwoordiger van het Centrum voor Informatie en Documentatie van Israel.
Ik ben wel benieuwd naar de stellingname van Geert Wilders en .... ik doe ns gek..... Markuszower van de PVV over FvD-verbod waar hier voor wordt geijverd.
Kijk en Luister Sven op 1quote:Oud-AIVD directeur Rob Bertholee waarschuwt voor het delen van informatie over de oorlog met een commissie waar FvD-politici deel van uitmaken. Dat stelt hij bij Sven op 1. “Ik zou heel goed oppassen met wat ik vertrouwelijk zou vertellen. Omdat de leider van Forum voor Democratie uitermate positief is over Poetin.”
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |