Wat leuk! Heb je toevallig een patroon van die sterren? Ik zou graag zoiets maken!quote:Op woensdag 7 december 2022 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Dochter wilde graag iets kerstigs op haar kamer en maakte een ontwerp voor me:
[ afbeelding ]
Work in progress:
[ afbeelding ]
Klaar:
[ afbeelding ]
Zeker!quote:Op vrijdag 9 december 2022 16:49 schreef MeisPluis het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je toevallig een patroon van die sterren? Ik zou graag zoiets maken!
Dat patroon staat hier!quote:Op zondag 11 december 2022 00:11 schreef Mrs.Peel het volgende:
Dus toch! Wat ontzettend leuk @:Claudia_x
Dat heeft ze goed gedaan, ze heeft talent.
Wat een leuke gnoom/kabouterIs dat een eigen ontwerp of heb je een patroon?
Ja, en nee. Ik doe eigenlijk niets met Ravelry, ik heb daar 1 keer een patroon gekocht.quote:Op zondag 11 december 2022 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat patroon staat hier!
Hebben jullie eigenlijk een Ravelry-account en zitten jullie in de Fok!-groep?
Houd je ergens anders bij wat je haakt? Ik vind het zelf leuk om zo'n album te hebben. En ik zie net dat ik m'n tienjarig Ravelry-jubileum mag vieren!quote:Op zondag 11 december 2022 08:26 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ja, en nee. Ik doe eigenlijk niets met Ravelry, ik heb daar 1 keer een patroon gekocht.
Ja! Ik weet alleen m'n naam daar even niet.quote:Op zondag 11 december 2022 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat patroon staat hier!
Geweldig! En die gnoom-slinger is ook erg leuk!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Tot mijn plezier wilde dochter (11 jaar) ineens toch wel leren haken. Vandaag heeft ze haar eerste project gemaakt:
[ afbeelding ]
Knap, hè? Ik heb alleen de kralen erin genaaid en het werk afgehecht. Ze kan een magische ring maken, vasten haken, meerderen en minderen.
Zelf ben ik bezig met een kerstslinger. Het begin is er:
[ afbeelding ]
Ja, ik ook! Er hangen een paar in de kerstboom. Zo kwamen we erop dat het een leuk eerste project zou zijn, al is zo'n magische ring niet niks om mee te beginnen.quote:Op zondag 11 december 2022 08:47 schreef Donna het volgende:
Ik hou op Insta ook wat bij op een speciaal account en op MyAlbum zet ik de foto's van voortgang enzo.
Dat uiltje van je dochter heb ik ooit heel veel van gehaakt haha. Zo schattig!
Oh, ik verwaarloos het verder volkomen. Je moet alleen wat discipline hebben om het garen bijv. toe te voegen, al is dat optioneel. Ik probeer er in ieder geval de informatie in te zetten die ik nodig heb als ik het nog eens zou willen haken, bijv. aanpassingen aan het patroon.quote:Op zondag 11 december 2022 08:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik ben niet zo georganiseerd wat m'n handwerken betreft blijkbaar. Ik bewaar m'n geprinte patronen met aantekeningen in een map, en ik maak (meestal, als ik het niet vergeet) foto's van het eindproduct. Wat je schrijft, klinkt ontzettend leuk, maar ook weer een 'plek' die tijd kost. Het registreren en heb rondstruinen...
die foto’s kun je daar dus mooi bij elkaar bewaren.quote:Op zondag 11 december 2022 08:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik ben niet zo georganiseerd wat m'n handwerken betreft blijkbaar. Ik bewaar m'n geprinte patronen met aantekeningen in een map, en ik maak (meestal, als ik het niet vergeet) foto's van het eindproduct. Wat je schrijft, klinkt ontzettend leuk, maar ook weer een 'plek' die tijd kost. Het registreren en heb rondstruinen...
Ik heb wel een Ravelryaccount maar geen idee dat er een FOK! groep was. Nu ben ik lid geworden maar de laatste activiteit op die groep is wel al een hele tijd geledenquote:Op zondag 11 december 2022 08:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat patroon staat hier!
Dat geloof ik wel jaquote:Op zondag 11 december 2022 14:29 schreef Patapon het volgende:
Vandaag begonnen met de kattenmand. Dat is geen haken meer maar krachttraining.![]()
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zondag 11 december 2022 14:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel ja
Die mini steekmarkeerder erin
Mooi! Al die eindjes!quote:Op vrijdag 16 december 2022 14:45 schreef trui het volgende:
De ‘Bohemian blanket’ is klaar. Past mooi bij onze bonte kerstboom en de rest.![]()
[ afbeelding ]
Wat een plaatje weerquote:Op vrijdag 16 december 2022 14:45 schreef trui het volgende:
De ‘Bohemian blanket’ is klaar. Past mooi bij onze bonte kerstboom en de rest.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |