Mooi gelukt!!quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste amigurumi gehaakt![]()
[ afbeelding ]
Dat neusje was hel....
leuk gelukt, Patapon! Wat heb je die mond netjes geborduurd! En dat soort smalle dingen zijn inderdaad best lastig, maar ook daarvoor geldt als je 't wat vaker doet word je er toch handiger in (bijv. z.s.m. de juiste kant op keren bijv., en wat dubbelvouwen tijdens het haken).quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat neusje was hel....
Leuk deze heb ik dacht 3 jaar geleden ook gehaakt, alleen de must en sjaal was dacht ik roodquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:10 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat neusje was hel....
Is een patroon van Hobbii, hoedje was zwart met wit randje en sjaaltje inderdaad rood.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk deze heb ik dacht 3 jaar geleden ook gehaakt, alleen de must en sjaal was dacht ik rood
IK ga eens even kijken of ik hem nog ergens heb staan volgens mij toch ook het hoedje zwartquote:Op woensdag 23 november 2022 14:30 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is een patroon van Hobbii, hoedje was zwart met wit randje en sjaaltje inderdaad rood.
Toch niet was iets anders, deze drie heb ik toen gemaaktquote:Op woensdag 23 november 2022 14:30 schreef Patapon het volgende:
[..]
Is een patroon van Hobbii, hoedje was zwart met wit randje en sjaaltje inderdaad rood.
Wat een leukerds!quote:Op woensdag 23 november 2022 14:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch niet was iets anders, deze drie heb ik toen gemaakt
[ afbeelding ]
Schattigquote:Op woensdag 23 november 2022 15:51 schreef trui het volgende:
ik heb weer een snel kraamcadeautje gemaakt.
[ afbeelding ]
A zo cutequote:Op woensdag 23 november 2022 15:51 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 23 november 2022 15:51 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi en wat een werk zegquote:Op maandag 28 november 2022 10:55 schreef trui het volgende:
mijn bonte bohemian blanket schiet al lekker op.
[ afbeelding ]
Oh wat mooi! En wat een werk ook!quote:Op maandag 28 november 2022 10:55 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Maar moest je daarna niet heel veel draadjes wegwerken van de kleurwisselingen? Daar stranden mijn projecten vaakquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:34 schreef trui het volgende:
Dankjullie wel. En het haakt heel snel hoor! Alleen het aan elkaar naaien van de onderdelen vind ik wat vervelend om te doen.
quote:Op maandag 28 november 2022 10:55 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat doe ik dus al na elke ronde, dan is het zo gedaan en heb ik aan het eind niet een heleboel draadjes tegelijk weggewerkt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:34 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Maar moest je daarna niet heel veel draadjes wegwerken van de kleurwisselingen? Daar stranden mijn projecten vaak
Je hebt het tempo er wel inzitten Truiquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:56 schreef trui het volgende:
Dit heb ik bijv in 1 avond (niet heel hard doorhaken) gemaakt. Nog 2 kleurtjes en deze halve ruit is weer klaar.
[ afbeelding ]
Ga ik voortaan ook doen, vind dat het minst leuke aan haken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 19:36 schreef trui het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus al na elke ronde, dan is het zo gedaan en heb ik aan het eind niet een heleboel draadjes tegelijk weggewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |