heb alleen Moderna als 1e booster gehad, daarna niks meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb een partij pijn in mijn bovenkamer en rillerig....en niet eens van het zuipen.![]()
Meer mensen last gehad na een eventuele Moderna booster?
Nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb een partij pijn in mijn bovenkamer en rillerig....en niet eens van het zuipen.![]()
Meer mensen last gehad na een eventuele Moderna booster?
Oké. Ik heb nooit last gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb alleen Moderna als 1e booster gehad, daarna niks meer
had alleen bij vaccinatie nr 1 (Pfizer) veel last van vermoeidheid een paar dagen lang
Nee, ik ook niet. Alleen nuquote:
Zo klinkt het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:35 schreef Koen66 het volgende:
heb je het verbeterde vaccin gehad @:oma-nijn ?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:35 schreef Koen66 het volgende:
heb je het verbeterde vaccin gehad @:oma-nijn ?
geen wanhopige medewerkers die probeerden je tegen te houden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.![]()
Het zal mijn straf wel zijn..... wij zijn gelijk weer naar buiten gestoven i.p.v. een kwartier op een stoel te gaan zitten.
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen wanhopige medewerkers die probeerden je tegen te houden?
ik had de 1e twee bij het ADO stadion. Stonden toch wel van die gasten in de weg om zeker te stellen dat je wel een kwartier op de stoel gezeten hadquote:
HIer dus niet. Er liep zat volk rond om alles te checken, weg te wijzen e.d. en bij de in- en uitgang, maar we konden zo doorlopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de 1e twee bij het ADO stadion. Stonden toch wel van die gasten in de weg om zeker te stellen dat je wel een kwartier op de stoel gezeten had
Dankquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel succes vandaag![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |