heb alleen Moderna als 1e booster gehad, daarna niks meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb een partij pijn in mijn bovenkamer en rillerig....en niet eens van het zuipen.![]()
Meer mensen last gehad na een eventuele Moderna booster?
Nergens last van gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb een partij pijn in mijn bovenkamer en rillerig....en niet eens van het zuipen.![]()
Meer mensen last gehad na een eventuele Moderna booster?
Oké. Ik heb nooit last gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb alleen Moderna als 1e booster gehad, daarna niks meer
had alleen bij vaccinatie nr 1 (Pfizer) veel last van vermoeidheid een paar dagen lang
Nee, ik ook niet. Alleen nuquote:
Zo klinkt het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:35 schreef Koen66 het volgende:
heb je het verbeterde vaccin gehad @:oma-nijn ?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:35 schreef Koen66 het volgende:
heb je het verbeterde vaccin gehad @:oma-nijn ?
geen wanhopige medewerkers die probeerden je tegen te houden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.![]()
Het zal mijn straf wel zijn..... wij zijn gelijk weer naar buiten gestoven i.p.v. een kwartier op een stoel te gaan zitten.
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen wanhopige medewerkers die probeerden je tegen te houden?
ik had de 1e twee bij het ADO stadion. Stonden toch wel van die gasten in de weg om zeker te stellen dat je wel een kwartier op de stoel gezeten hadquote:
HIer dus niet. Er liep zat volk rond om alles te checken, weg te wijzen e.d. en bij de in- en uitgang, maar we konden zo doorlopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had de 1e twee bij het ADO stadion. Stonden toch wel van die gasten in de weg om zeker te stellen dat je wel een kwartier op de stoel gezeten had
Dankquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Veel succes vandaag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Succes met de verhuizing![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog hutspot met worstquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:49 schreef chufi het volgende:
Middag...
Wat zal ik vanavond eens gaan eten?
Denk pasta hier. Net wat gehakt uit de vriezer gehaald..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb nog hutspot met worst
Had voor 2 dagen gemaakt
Dan nog wat groenten erbijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk pasta hier. Net wat gehakt uit de vriezer gehaald..
Is oktober niet de oogstmaand?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:58 schreef pullup het volgende:
Zeg ik bedenk me ineens dat het heerlijk rustig is op het boerenfront
Haha je suggereert dat die lui eindelijk aan het werk zijn?quote:
Ja zoiets of besteden ze dat uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha je suggereert dat die lui eindelijk aan het werk zijn?
Geen idee, heb het idee dat ze nauwelijks hun boerderijen hebben gezien dit jaar met al dat getrekkerquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Ga zo even die spullen halen om mijn oven schoon te maken op de Dees/Soury manier.
Ik maak zo eventjes de foto's van de voor situatie. Dat is echt niet zo heel best
Haha op dit moment zou ik dat niet durvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:25 schreef Prisha het volgende:
Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Ga zo even die spullen halen om mijn oven schoon te maken op de Dees/Soury manier.
Ik maak zo eventjes de foto's van de voor situatie. Dat is echt niet zo heel best
En welkom terugquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:25 schreef Prisha het volgende:
Geen lift?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
hehe, rust
ze hadden een half uur nodig om alles hier, op 3 hoog, binnen te krijgen
Net al even een rondje over de markt gedaan en voorzichtig 2 dozen uit aan het pakken.
Nog 46 te gaan daarna
Heb al wel 11+ duizend stappen.
Vind een half uur nog best wel mee vallen.. Dat zijn dan wel weer veel dozen, ach lekker op je gemak uit pakken, tenzij er belangrijke dingen en zitten die echt nodig bent..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:20 schreef marcb1974 het volgende:
hehe, rust
ze hadden een half uur nodig om alles hier, op 3 hoog, binnen te krijgen
Net al even een rondje over de markt gedaan en voorzichtig 2 dozen uit aan het pakken.
Nog 46 te gaan daarna
Heb al wel 11+ duizend stappen.
Welkom terug Prishquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:25 schreef Prisha het volgende:
Thanks! Ik was in New Jersey in de VS voor mijn werk, voor anderhalve week.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Welkom terug Prish
Waar ben je eigenlijk heen geweest?
48 dozen, fietsbandenpomp, yogamat, foamrol, monitor), 4 niet te grote boekenkasten en 1 fietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind een half uur nog best wel mee vallen.. Dat zijn dan wel weer veel dozen, ach lekker op je gemak uit pakken, tenzij er belangrijke dingen en zitten die echt nodig bent..
Het belangrijkste is vast geregeldquote:
Niet het belangrijkste, maar wel hoog op de lijst ja.quote:
Na 3 jaar weer als nieuw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:25 schreef Prisha het volgende:
Ja is het een kind of mooie blonde dame die is vermist. Dan staat NWS bolquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:49 schreef aloa het volgende:
Wat een drama toch weer met die 2 boten...
Zo gaat dat tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is het een kind of mooie blonde dame die is vermist. Dan staat NWS bol
Ja als jij vermist word denken we dat je weer een fok pauze hebtquote:
Daar kijkt men niet meer van opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als jij vermist word denken we dat je weer een fok pauze hebt
Geintje Heintjequote:
Ik vind het soms geen geintje meerquote:
Joh je hebt jezelf laten bannen. Dat blijft je hele post historie bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het soms geen geintje meer![]()
Het ligt er maar net aan waar je post. Hier zit tenminste een goeie mod (laat ik het daar maar bijhouden).
Huh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh je hebt jezelf laten bannen. Dat blijft je hele post historie bij.
Tis goed met jequote:
Ojaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan zou Marc een ezel hebben gepost
Kunstigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De meesten loggen uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zelf een ban aangevraagd. Maar de meesten niet
Waarom zou je dat doen?quote:
Je vroeg om een algehele ban toch? Dat is het zelfde als uitloggen. 3 dagen later gaan zeuren omdat je wel weer wil helpt niet zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen?
Ik vind meteen een ban voor het hele forum, altijd zo overdreven. Geef dan een ban voor het subforum waar je de ban hebt opgelopen. Wat dat betreft zijn de straffen veel te zwaar.
Oke.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vroeg om een algehele ban toch? Dat is het zelfde als uitloggen. 3 dagen later gaan zeuren omdat je wel weer wil helpt niet zo
Bijnaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet het belangrijkste, maar wel hoog op de lijst ja.
Hoe erg ook.
Hoe is het met jou? Nu vakantie toch?
Ouwe rukkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Bijna
Zit net omgekleed klaar voor m'n één na laatste dienst
Wel last van m'n pols ineens
Ah dat is wel leuk..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks! Ik was in New Jersey in de VS voor mijn werk, voor anderhalve week.
quote:
Die pols moet zich gewoon gedragen, kan niet zo kort voor je vakantie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:19 schreef engine het volgende:
[..]
Bijna
Zit net omgekleed klaar voor m'n één na laatste dienst
Wel last van m'n pols ineens
Internet is idd wel belangrijk ja..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
48 dozen, fietsbandenpomp, yogamat, foamrol, monitor), 4 niet te grote boekenkasten en 1 fiets
En ja, moest de ziggozooi eruit halen, nu kan ik internetten zonder mijn databundel te killen.
Nou dan je geen horloge omquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Linkerpols.
Zelfs horloge dragen doet pijn.
Hoeveel dozen al inmiddels?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pols moet zich gewoon gedragen, kan niet zo kort voor je vakantie.
Anders ook niet eigenlijk, maar dit zou dubbel zuur zijn.
Ja komt wel goed. Doe alles met rechts vanavondquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die pols moet zich gewoon gedragen, kan niet zo kort voor je vakantie.
Anders ook niet eigenlijk, maar dit zou dubbel zuur zijn.
Ik trek niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
gelijk weer conclusies trekken ... Engine is < 40+
Hoe weet ik dan wanneer het pauze is?quote:
PAUZE !!! beetje doorgaan he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan wanneer het pauze is?
Harde leerschool. Met een liniaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Ik werd wel door Deisyy op m'n vingers getikt. Misschien te hard getikt.
Stuk of 9 geloof ik. Kan ze alleen nog niet allemaal doen. Moet eerst nog wat andere dingen oplossen, maar daar heb ik geen zin in, dus dat komt morgen.quote:
Twee keer een uur zelfsquote:
watje .... Heet je ook Ruben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Ik werd wel door Deisyy op m'n vingers getikt. Misschien te hard getikt.
Heb je wel al meubels?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk of 9 geloof ik. Kan ze alleen nog niet allemaal doen. Moet eerst nog wat andere dingen oplossen, maar daar heb ik geen zin in, dus dat komt morgen.
Papier sneetje kan best pijn doenquote:
Nee dat niet. Begint met een N...quote:
Het belangrijkste is achter de rug ... Nu kun je het in je eigen tempo weer herindelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stuk of 9 geloof ik. Kan ze alleen nog niet allemaal doen. Moet eerst nog wat andere dingen oplossen, maar daar heb ik geen zin in, dus dat komt morgen.
Ja dat is het leuke aan verhuizen. Indelen, en dat doe je nog 3 keer maar op je gemakquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Het belangrijkste is achter de rug ... Nu kun je het in je eigen tempo weer herindelen
Nagels. Ik kan veel hebben, maar dat niet...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Of als je nagelriem van je dikke teen open ligt
Ja, maar nog niet alles, moet er nog een paar uitzoeken.quote:
NEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
Of als je nagelriem van je dikke teen open ligt
quote:
Dat is fun shoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet alles, moet er nog een paar uitzoeken.
Bank, bed, tafel, stoelen (leen voorlopig), tv meubel, kledingkast heb ik
nog 2 boekenkast en een klein kastje nodig. Oh en een bureau en bureaustoel, maar die ga ik via mijn werk regelen.
Zal nog wel even duren voordat je alles helemaal ingericht hebt maar het begin is erquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet alles, moet er nog een paar uitzoeken.
Bank, bed, tafel, stoelen (leen voorlopig), tv meubel, kledingkast heb ik
nog 2 boekenkast en een klein kastje nodig. Oh en een bureau en bureaustoel, maar die ga ik via mijn werk regelen.
Kijk ARBO goedgekeurd, dus degelijke stoel en verstelbaar bureau ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Oh en een bureau en bureaustoel, maar die ga ik via mijn werk regelen.
Ben je Marrokkaans dan ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nadir doelde ik op. Ook z'n aansteller.
Ik haat die vraag.quote:
Een bed is belangrijker. Goed slapen. Ik heb een bank van een fokker en die wil ik nooit meer kwijtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ARBO goedgekeurd, dus degelijke stoel en verstelbaar bureau ..
Té lange nagels kan ik niet tegen brrquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nagels. Ik kan veel hebben, maar dat niet...
Neequote:
Jaa, twee weken terug gehad, bed laden tegen mijn teen aanquote:
Ja die bank kennen we ... Maar een bed krijg je niet van je baas .... of je ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Een bed is belangrijker. Goed slapen. Ik heb een bank van een fokker en die wil ik nooit meer kwijt
Die springen zo leuk de kamer doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Té lange nagels kan ik niet tegen brr
Nee dat niet volgens mij.quote:
Ellende die nagels. Waarom groeit dat tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Té lange nagels kan ik niet tegen brr
Of wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die bank kennen we ... Maar een bed krijg je niet van je baas .... of je ...
Jaquote:
En gratis vooral, het is leenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ARBO goedgekeurd, dus degelijke stoel en verstelbaar bureau ..
Je kan nagels ook onder de douche knippen worden je nagels zachter springen misschien minder snel in het rondquote:
Dat is een goeie tip welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan nagels ook onder de douche knippen worden je nagels zachter springen misschien minder snel in het rond
Ja nou dat is een onderneming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan nagels ook onder de douche knippen worden je nagels zachter springen misschien minder snel in het rond
Ga je dan zitten en je nagels knippen?quote:
Nou dat scheer gedoe is al wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Scheelt je wel weer nagels rapen
Zit jij in de douche?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je dan zitten en je nagels knippen?
Oh op die fiets. Ja ok goeie tip. Die ik morgen weer vergeten benquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Zit jij in de douche?
Neh, na het douchen
Net na het douchen werkt dat ook prima nog. Kan je er rustig bij zitten enzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahh.. een medestanderquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net na het douchen werkt dat ook prima nog. Kan je er rustig bij zitten enzo
Ah kan ook ja, besparing van water want nagel knippen duurt ook wel weer 1 a 2 minquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik douche 3 minuten denk ik. Haarspul duurt 2 minuten, tandenborstel ook. Als die stopt even soppen en klaar. Nou maak het 4quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kan ook ja, besparing van water want nagel knippen duurt ook wel weer 1 a 2 min
Ik ongeveer 5 min en heel soms iets langer, als ik gezicht scrub, lichaam scrub en haarmasker doe en scheren..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik douche 3 minuten denk ik. Haarspul duurt 2 minuten, tandenborstel ook. Als die stopt even soppen en klaar. Nou maak het 4
Ik stel me bij jou altijd voor dat je dan in een bak met ijsklontjes stapt tot ze gesmolten zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik douche altijd minimaal een uur
Neeeeeeequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou altijd voor dat je dan in een bak met ijsklontjes stapt tot ze gesmolten zijn
Ik zie hem meer met een avon zeepje in de zee. Sope an a ropequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me bij jou altijd voor dat je dan in een bak met ijsklontjes stapt tot ze gesmolten zijn
T is andersom he,quote:
Een regen douche die het soms doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij douche BDS op het dak, heeft die daar een douche gebouwd
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal net nadat ik gedoucht heb en boodwschappen doe
Liever een hete sauna met eucalyptus luchtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij douche BDS op het dak, heeft die daar een douche gebouwd
Turkse Sauna. Nee dank je. Die dingen (sauna's) zijn niet voor mensen, we zijn geen fucking kamelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Liever een hete sauna met eucalyptus lucht
Lekker man, ik kom altijd helemaal bij van een dagje saunaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Turkse Sauna. Nee dank je. Die dingen (sauna's) zijn niet voor mensen, we zijn geen fucking kamelen
Dat mag hier niet eens ...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Herkenbaar.Oh Zon. even lopen en als een bezopen muis weer terug. En niet van de drank
Ik ken wel een paar mensen die zwemmen bijna heel het jaar doorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
Ik zag laatst nog een groepje dames, die waren aan het zwemmen in het IJsselmeer.
Leek me wel wat koud
Is goed voor je, als je het niet te lang doet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:02 schreef aloa het volgende:
Ik zag laatst nog een groepje dames, die waren aan het zwemmen in het IJsselmeer.
Leek me wel wat koud
Ja nou ik haat het. Moest wel een keer gebeuren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker man, ik kom altijd helemaal bij van een dagje sauna
Wat mag niet?quote:
Dat is ook wel fijn ja..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nou enquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik haat het. Moest wel een keer gebeuren.
Nou, wat een drama weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is goed voor je, als je het niet te lang doet.
Zwemmen in de waddenzee is weer minder verstandig vandaag
Ik douche wel koud. Maar buiten zwemmen lijkt me nu niks.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen die zwemmen bijna heel het jaar door
Wat een drama idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is goed voor je, als je het niet te lang doet.
Zwemmen in de waddenzee is weer minder verstandig vandaag
Ik kan het wel maar leuk is een ander verhaalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik douche wel koud. Maar buiten zwemmen lijkt me nu niks.
Koud douchenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik douche wel koud. Maar buiten zwemmen lijkt me nu niks.
Ik smeltquote:
Op een gegeven moment wen je eraanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koud douchenIn de sauna ga ik wel in het koude dompelbad, maar de koude douche negeer ik altijd
Over verhalen gesproken, is je boek al af?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kan het wel maar leuk is een ander verhaal
Getsiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor je bloedsomloop. En sowieso is heet douchen meer een ding van de moderne mens.quote:
Ik ben modernquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor je bloedsomloop. En sowieso is heet douchen meer een ding van de moderne mens.
Ja nou dan maar geen bloedsomloopquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Schijnt goed te zijn voor je bloedsomloop. En sowieso is heet douchen meer een ding van de moderne mens.
Ik ben hipquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Fuck itquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik verder ook
[..]
Zonder lijkt me niet handig
Kort rood haar en je reageert ook op de naam Karen?quote:
Uhhhh???quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kort rood haar en je reageert ook op de naam Karen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over verhalen gesproken, is je boek al af?
Gedeeltelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over verhalen gesproken, is je boek al af?
Karen is blond en heeft een bobkapselquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kort rood haar en je reageert ook op de naam Karen?
Ik koop hetquote:
Kom je goed wegquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Karen is blond en heeft een bobkapsel
Welke fokker is dat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Al lastig gevallen door het bronstig Damhert ?
Héé Daddyquote:
Lekkerquote:
Oh die trein muts?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een echte loopt rond bij BDS in de buurt
Jaquote:
Daar hebben we niks aan zo hequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
Man man man...sommige filmpjes op twitter
Vertel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
Man man man...sommige filmpjes op twitter
Onder een spoiler maar dan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Onder een spoiler maar dan...
Goor jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Onder een spoiler maar dan...
In Munchen nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat je zoektquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk ga hier weer eens even gluren.
Zit verkeerd denk ik
Gelukkig doet niet iedereen datquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
Oh nou ja het is in het dierenrijk wel belangrijk dat je je grenzen aangeeft
Ik weet niet wat ik moet zeggen verder.quote:
Ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zeggen verder.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja als jij vermist word denken we dat je weer een fok pauze hebt
Ja denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk.
Ze was ver heen vermoed ik.
Hulloquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Zit verkeerd denk ik
Aloa is de viespeuk van deze scquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De G van Gezelligheid en niet van Goor![]()
Hier is allebei aanwezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De G van Gezelligheid en niet van Goor![]()
Iedereen zijn rolquote:
Hey Pullup,quote:
Kom vooral vaker langsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hey Pullup,
Ook al tik ik hier heel erg weinig.
Ver verleden.
Ik geniet van je fraaie plaatjes als lurker
Ik denk dat velen dat waarderen, ik kreeg er een beetje kinderboerderij idee vanquote:
Lijkt me verstandigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ok, nooit meer klikken op een spoiler van aloa.
Heb het genoteerd
Nee joh, tof volk hier. Meestalquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:38 schreef Ebinas het volgende:
Zit verkeerd denk ik
Ja snap ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat velen dat waarderen, ik kreeg er een beetje kinderboerderij idee van
Zonder RLS ben ik vooral lurker.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Kom vooral vaker langs
Ik lees maar heel af en toe mee met de huidige RLS
Ergens gewoon geen zin meer in. Die twee laatste BB's hebben het wel een beetje verpest
Weet ik ook wel heur, maar het was een mooie manier om binnen te vallen hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig![]()
Valt wel mee verder hoor
Etenquote:
Ja zat even in de Kerstpaketten topicquote:
Moet ook gebeuren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zat even in de Kerstpaketten topic
Jaquote:
Zo irritant als dat gebeurtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Deze zijn geen aanrader, ineens is het halve pak op![]()
[ afbeelding ]
Met roomboter jummyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Muizenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Met roomboterquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Die ken ik niet, is het wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
De koekjes die ik nog heb.[ link | afbeelding ]
Ja ook roomboter koekjes. Shortbread. Tis wat engelsquote:
Ik maak dat ook weleens zelf, caramel en chocoladequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ook roomboter koekjes. Shortbread. Tis wat engels
Post een keer in CUL dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak dat ook weleens zelf, caramel en chocolade
Ok laat maarquote:
Wat had je gemaakt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
Was weer pittig die saus ... mn mond brand er nog steeds van
Morgen de after matchquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
Was weer pittig die saus ... mn mond brand er nog steeds van
Lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
pastasaus ... was al pittig , maar deed er nog wat piri-piri bij , bij de afwerking
Oh haha, dat wil wel dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
pastasaus ... was al pittig , maar deed er nog wat piri-piri bij , bij de afwerking
Ook zo pittig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
Ik ga volgende week weer mijn vriezer vullen met pasta saus. Het is op
Ik hou er vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook zo pittig?
Kan daar zelf helemaal niet tegen.
Schiet al in de stress als ik een theelepel teveel sambal ergens in doe
Nee valt mee. Zoo lekkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook zo pittig?
Lekker juist, flink pittigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook zo pittig?
Hahahaquote:
Neuh mijn spaghetti carbonara was niet zo pittigquote:
Wel genoeg knoflook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neuh mijn spaghetti carbonara was niet zo pittig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |